Ik dacht dat Liss op een kluifje lag te knagen, ik ging even bij haar kijken en zag toen dat ze al met de tweede helft van een mierenlokdoos bezig was! Ik had pas geleden last van mieren dus heb een paar van die dingen geplaatst, ik dacht dus op plaatsen waar de honden er niet bij konden.
Gelijk de DA gebeld en ik kon gelijk komen, is een kwartiertje rijden en er gaan dan allerlei senario's door je heen.
Liss was trouwens nog net zo levendig als altijd dus die had nog nergens last van.
Bij de DA aangekomen kreeg ze een injectie (die behoorlijk pijn deed) , ze zou er misselijk van worden en alles uitbraken.
Na zo'n 10 minuten buiten gelopen te hebben begon ze te braken, de eerste keer zat er duidelijk de inhoud van het losdoosje in en later nog een paar keer wat slijm.
Volgens de DA komt dit vaker voor, er schijnt een bepaald luchtje aan te zitten wat de honden aantrekt, wat een schrik zeg!
Ik ben even genezen van lokdozen, ga eerst maar eens even zoeken naar een plekje waar ze echt niet bij kunnen.
Liss ligt heerlijk te slapen nu, was een eneverend dagje voor haar.
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Of misschien iets anders wat met gif te maken had?