http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/h ... ehuis-velp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Broer van Kenzo
Moderator: moderatorteam
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Broer van Kenzo
Ik kreeg net een link van Marc, hij dacht dat de broer van Kenzo in het asiel zat. Dus ik kijken en verrek! Het is een broer van Kenzo
Ik ken geen enkele broer/zus van Kenzo dus dit is wel heel toevallig. Ik zou hem echt op willen halen maar dat kan echt niet
http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/h ... ehuis-velp" onclick="window.open(this.href);return false;
-
29996D
Re: Broer van Kenzo
Da's kut 
-
S@ndr@
- Zeer actief
en hij is serieus leuk, maar ook heel erg K*T ja 
-
Supernova
- Zeer actief
Ja kut he
Maar het kan gewoon echt niet, ik gok maar zo dat die twee elkaar wel even een kopje kleiner willen maken 
-
29996D
Meer kut dat 'ie in het asiel zit bedoel ikDenise. schreef:Ja kut heMaar het kan gewoon echt niet, ik gok maar zo dat die twee elkaar wel even een kopje kleiner willen maken
Er staat dat ie met Nekita is binnengekomen, is dat ook een uit 't nest?
-
S@ndr@
- Zeer actief
zou zomaar kunnen ja :M:
-
29996D
Oh nee, ik zie 't al. Is niet zo.MissDorien schreef:Meer kut dat 'ie in het asiel zit bedoel ikDenise. schreef:Ja kut heMaar het kan gewoon echt niet, ik gok maar zo dat die twee elkaar wel even een kopje kleiner willen maken
-
Supernova
- Zeer actief
Ja of het kut is dat ie in het asiel zit weet ik niet, dat ligt er een beetje aan waar die vandaan komt. Ik hoop alleen dat ze echt een goede baas zoeken want het zal wel geen makkelijk ventje zijn.MissDorien schreef:Meer kut dat 'ie in het asiel zit bedoel ikDenise. schreef:Ja kut heMaar het kan gewoon echt niet, ik gok maar zo dat die twee elkaar wel even een kopje kleiner willen maken
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Ach jeej nog zo een leukerd als Kenzo, maar idd bij de gedragsomschrijving zie je het al staan he zijn gedrag.
Anders was ik ook wel gezwicht!
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je kan nu in elk geval vragen of een evt nieuwe eigenaar een mail-contact oid op prijs zou stellen.
Jij hebt bergen ervaring met je hond nu en een volle broer zal wel ergens lijken op wat jij in huis hebt. Misschien kan je op die manier nog wat voor hem doen?
Ik zag dus ook meteen dat dit een volle broer moest zijn. Exact dezelfde hond nl met dezelfde leeftijd. Kan haast niet missen omdat het ook nog een erfelijke miskleur is. Die zie je wel eens maar niet vaak en zeker niet snel identiek.
Ik zag dus ook meteen dat dit een volle broer moest zijn. Exact dezelfde hond nl met dezelfde leeftijd. Kan haast niet missen omdat het ook nog een erfelijke miskleur is. Die zie je wel eens maar niet vaak en zeker niet snel identiek.
-
Supernova
- Zeer actief
Ja dat is precies Kenzo, maar ik denk dat Che nog wel wat moeilijker is. Ik heb een mailtje gestuurd met wat vragen, ben erg benieuwd!Turbo! schreef:Ach jeej nog zo een leukerd als Kenzo, maar idd bij de gedragsomschrijving zie je het al staan he zijn gedrag.
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
had vandaag idd deze reu gezien. Erg mooi... hopelijk zijn hij en zijn vriendin snel uit het asiel. Staan ze al op de NVAI site?
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

-
Supernova
- Zeer actief
Nee daar staan ze nog iet op, herplaatsen die dan ook kruisingen?shibashira schreef:had vandaag idd deze reu gezien. Erg mooi... hopelijk zijn hij en zijn vriendin snel uit het asiel. Staan ze al op de NVAI site?
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
ja , dat verwacht ik wel hoor. Ik zal wel even een mailtje sturen of er een mogelijkheid is dat ze daar worden opgezet.Denise. schreef:Nee daar staan ze nog iet op, herplaatsen die dan ook kruisingen?shibashira schreef:had vandaag idd deze reu gezien. Erg mooi... hopelijk zijn hij en zijn vriendin snel uit het asiel. Staan ze al op de NVAI site?

-
_Jules_
- Zeer actief
Ach zielig. K heb ook weleens een broer van James op marktplaats zien staan. Maar 2 broertjes bij elkaar vond ik niet zon strak plan 

-
Supernova
- Zeer actief
Okeshibashira schreef:ja , dat verwacht ik wel hoor. Ik zal wel even een mailtje sturen of er een mogelijkheid is dat ze daar worden opgezet.Denise. schreef:Nee daar staan ze nog iet op, herplaatsen die dan ook kruisingen?shibashira schreef:had vandaag idd deze reu gezien. Erg mooi... hopelijk zijn hij en zijn vriendin snel uit het asiel. Staan ze al op de NVAI site?
-
falkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
- Contacteer:
Ow, dat gaat je aan het hart, hé. Ook al ken je de hond zelf niet.
Ik las onlangs dat een broer van mijn hond ook herplaatst werd, doet je toch wel wat.
Ik hoop dat ie snel een plekje heeft waar ie op zijn plaats is!
Ik las onlangs dat een broer van mijn hond ook herplaatst werd, doet je toch wel wat.
Ik hoop dat ie snel een plekje heeft waar ie op zijn plaats is!

-
Supernova
- Zeer actief
Ja dat doet inderdaad wat met je, al kan ik er niet zoveel aan doenfalkje schreef:Ow, dat gaat je aan het hart, hé. Ook al ken je de hond zelf niet.
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ήυs
Ik heb ook een keer een berichtje gehad van mensen die de broer van Fodor in hadden laten slapen, Fodor was toen 9 maanden
Hij viel mensen aan, en het ging niet meer.. Heb ik echt wel om gejankt 
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
Erg is dat he...djow schreef:Ik heb ook een keer een berichtje gehad van mensen die de broer van Fodor in hadden laten slapen, Fodor was toen 9 maandenHij viel mensen aan, en het ging niet meer.. Heb ik echt wel om gejankt

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Het is een heel raar gevoel, net als dat ik weet dat er 1 zusje van Sweet in het asiel ergens zit en 1 zus stond op marktplaats maar die is geloof ik inmiddels weer herplaatst.
-
Supernova
- Zeer actief
Had ik ook al gedaan, maar bedanktshibashira schreef:Mail versturen heb ik al gedaan voor je
Ja dat zou ik ook heel erg vindendjow schreef:Ik heb ook een keer een berichtje gehad van mensen die de broer van Fodor in hadden laten slapen, Fodor was toen 9 maandenHij viel mensen aan, en het ging niet meer.. Heb ik echt wel om gejankt
- dagmar88
- Zeer actief
Heb wel via via gehoord dat er al minimaal één is afgemaakt en weet dat er vele niet op de leukste plaatsen terecht gekomen zijn.
Ik kijk daarom bewust niet.
-
Supernova
- Zeer actief
Maar waar Charlie vandaan komt word die moeder toch ook heel veel gedekt?dagmar88 schreef:tja... er komen al bijna drie jaar per jaar minimaal 12 broertjes en zusjes van Charlie bij.
Heb wel via via gehoord dat er al minimaal één is afgemaakt en weet dat er vele niet op de leukste plaatsen terecht gekomen zijn.
Ik kijk daarom bewust niet.
En ik kijk idd ook nooit bij dat soort sites, ik word altijd wel verliefd
-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
- Aantal honden: 3
Nee dat doen ze nietshibashira schreef:ja , dat verwacht ik wel hoor. Ik zal wel even een mailtje sturen of er een mogelijkheid is dat ze daar worden opgezet.Denise. schreef:Nee daar staan ze nog iet op, herplaatsen die dan ook kruisingen?shibashira schreef:had vandaag idd deze reu gezien. Erg mooi... hopelijk zijn hij en zijn vriendin snel uit het asiel. Staan ze al op de NVAI site?

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
Da-ki schreef: Nee dat doen ze niet
Wat is daar de reden van? Dat ze in het asiel zitten en niet via een baas worden aangeboden?
jammer....

-
Supernova
- Zeer actief
Nee? waarom niet?Da-ki schreef:Nee dat doen ze nietshibashira schreef:ja , dat verwacht ik wel hoor. Ik zal wel even een mailtje sturen of er een mogelijkheid is dat ze daar worden opgezet.Denise. schreef: Nee daar staan ze nog iet op, herplaatsen die dan ook kruisingen?
-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
- Aantal honden: 3
-
Supernova
- Zeer actief
Ja erg jammerDa-ki schreef:geen stamboom
ik heb me er ook wezenloos over lopen ergeren...