Vanmiddag dus met lood in de schoenen er naar toe; ze is nu eenmaal makkelijk gestresst, laat zich niet afleiden met koekjes en heeft net een beetje vertrouwen in mij/ons. Vreemden vindt ze maar niets; de ene dag in de week dat ik buitenshuis werk komt er altijd iemand (ouders/zus/kennis) om de honden uit te laten en paar uur gezelschap te houden. Maar ze heeft tegen iedereen die haar benaderde al de lip opgetrokken
Tijdens lichamelijk onderzoek lette de DA niet goed op (ondanks mijn waarschuwing dat ze tegen vreemden de lip op kan trekken en ik geen idee had hoe ze bij de DA was) en had Amy haar bijna in haar hand
Anywayz; ze heeft nu trocoxil gekregen. Ze hoeft gelukkig niet op controle, wel even bellen. Ben benieuwd naar de ervaringen en dan met name in verhouding met previcox. Ik wil namelijk kijken of ik met behulp van ondersteuning met glucobest, visolie en pijncompositum de dosis pijnstilling zo laag mogelijk kan houden. Maar ja; met trocoxil valt dat niet te doseren, met previcox wel. Maar als de ervaringen met troxocil nu stukken beter zijn dan met previcox, dan kies ik voor trocoxil. Dat Amy geen of veel minder pijn heeft, is het belangrijkste!