K zie het nu pas...Bas Rouge schreef:Iemand vrijwillig bijrijder?
Succes!
Moderator: moderatorteam
K zie het nu pas...Bas Rouge schreef:Iemand vrijwillig bijrijder?

You're welcomeLongFields schreef:Wat super, bedankt voor je update! Ik was inderdaad al heel benieuwd of het al gelukt zou zijn.
Hopelijk dus over een week of 9 wéér Beauce-pupjes!

Dat idee hadden wij van de week ook.Madelief schreef:You're welcomeLongFields schreef:Wat super, bedankt voor je update! Ik was inderdaad al heel benieuwd of het al gelukt zou zijn.
Hopelijk dus over een week of 9 wéér Beauce-pupjes!![]()
Ik heb begrepen dat Huette na een rustige middagwandeling volledig voldaan en verzadigd op haar rug ontspannen ligt te genieten. Nog net niet spinnend als een poes, haha. Klinkt als een geslaagde dekking
Madelief schreef:Huette is gedekt!![]()
![]()
Sieneke is vannacht om 3 uur vertrokken; om 12 uur stond ze bij de reu en om 1 over 12 was de dekking een feit. Ze hebben 20 minuten gekoppeld gestaan. Morgenochtend om een uur of 9 een herdekking en dan morgenavond verslag van een ongetwijfeld erg opgeluchte Sieneke zelf
Top!
Bas Rouge schreef:We zijn er weer. Wat een avontuur.
Vanochtend om 9 uur waren we voor een nieuw rendez-vous bij Sethi. Ze waren beide beduidend minder geinteresseerd in elkaar dan gisteren en eerder deze week maar het kwam toch wel tot een dekking met wederom een koppeling van een minuut of twintig.
Het is een grootgroot geluk dat Madelief me heeft weten om te praten om vrijdag eind middag nog eens te laten prikken. Ik was hartstikke te laat geweest anders. Dus bij deze, hartelijk dank![]()
![]()
En nu dus wachten...... en veel kijken naar Huette en extra lekker eten geven en geen stress en fijn in de zon liggen en nou ja.... ik ben zo benieuwd wat ze er van zal bakken.
Héél graag gedaan hoorBas Rouge schreef:Dus bij deze, hartelijk dank![]()
![]()

Het staat er sinds vanochtend, ik heb niet alles meteen gisteravond aangevuld. Wilde eerst even bijslapenZoek stok! schreef: He wat leuk, ik lees het nu pas (waarom staat het niet op facebook)!
Dat vind ik hartstikke leukZoek stok! schreef: Ik kom foto's maken van de puppels hoor!!

Ze heeft tot eergister nog wat gevloeid, niet meer dan een paar druppen donker bloed per dag. Verder is ze heeeel lief en plakt ze aan me vast, ook lijkt ze me wat kalmer dan normaal. Gisteren op het strand met Relax en Inge_O speelde ze met Relax en een behaarde naker, nou ja, dat weet ik niet zeker natuurlijk maar we vonden het beide net een meisjesPuchu.PattyB schreef:En merk je al iets?![]()
Tulp schreef:Wat een superteefje, keurig in het weekend dekklaar. Gemakkelijk als je zo'n lange reis moet maken en geen vrije dagen op hoeft te nemen
.
Beetje jammer dat het baasje eerder zenuwachtig werd![]()
We duimen voor een voorspoedige dracht en vlotte bevalling over 8 weken![]()
(en met zulke dure acties valt die ene bekeuring van Eindhoven ook niet zo op)
Dat klinkt goedBas Rouge schreef:Ze heeft tot eergister nog wat gevloeid, niet meer dan een paar druppen donker bloed per dag. Verder is ze heeeel lief en plakt ze aan me vast, ook lijkt ze me wat kalmer dan normaal. Gisteren op het strand met Relax en Inge_O speelde ze met Relax en een behaarde naker, nou ja, dat weet ik niet zeker natuurlijk maar we vonden het beide net een meisjesPuchu.PattyB schreef:En merk je al iets?![]()
Aan haar eetlust merk ik geen veranderingen. Die was goed en is goed.