Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteravond bij ons op stal geboren Guando.
De eerste foto daar is ie 20 minuutjes oud.
Vader is Bodinus http://www.riekusveninga.nl/Bodinus.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Moeder is Uandora afstammeling van Orame
Indoctro en Flemming
Voor het eerst staan
En vanmiddag hij was moe
Het is z'n kleine knappe vent ik ben helemaal in love
Foto's van vandaag:13-2
[
Laatst gewijzigd door Jacqueline. op 16 feb 2011 08:45, 5 keer totaal gewijzigd.
22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
Wat een pracht, vertel eens wat meer? wie is de vader?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Wat een prachtig veulentje!
Zou het een schimmel gaan worden? Ik vind de kleur niet echt diepzwart op deze foto's, maar dat kan natuurlijk ook vertekenen.
Ik heb geen idee maar in de stal is het licht natuurlijk niet optimaal.
En tegenover zijn moeder lijkt hij inderdaat wat grijzer.
maar ik weet niet of dat nog gaat veranderen.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een veulen van zo dicht bij zie opgroeien.
maar als jullie het leuk vinden dan blijf ik van tijd tot tijd foto's plaatsen.
22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
LongFields schreef:Wat een prachtig veulentje!
Zou het een schimmel gaan worden? Ik vind de kleur niet echt diepzwart op deze foto's, maar dat kan natuurlijk ook vertekenen.
Het klopt dat hij er grijzig uit ziet... Hij wordt zwarte naarmate hij ouder wordt. Meeste zwarte veulens worden niet helemaal zwart geboren...