Ik zal Bunker nooit los laten mar wordt hij helemaal afgerost door een andere hond, dan zal ik hem nog niet los laten maar wel lijn geven. Ik zal er alles aan doen om mijn eigen hond(en) te redden koste wat kost en ik ben dan ook in staat een hond te vermoorden als het erop aan komt. Als Bunker een andere hond zou aanvallen zou ik hem ook hoe dan ook eraf halen als moet ik zijn keel dicht knijpen of wat dan ook. Nu zal dat niet voorkomen omdat Bunker niet uitgelaten wordt op straat zeg maar alleen op omheinde veilige stukken grond. Maar had dit wel met Bunker gebeurd dan had ik nu gehoord dat ik een gevaarlijke kuthond had gehad die gemuilkorft had moeten lopen.estherchip schreef:beterschap! wat rot joh!!
vind t overigens wel opvallen dat de mensen die hier aso kut hond dit en dat roepen volgens mij zelf niet doorhebben dat ze ook niet erg netjes zijn door dat te roepen terwijl je er niet eens bij was. en dan nog terwijl de ts zegt dat haar andere hond een ander dood zal bijten, gewoon zeggen dat ze hem los moet laten....![]()
Ik heb zelf geen makkelijke rassen maar op Bunker na heb ik vrij sociale honden en ben ik blij dat ze zo stabiel zijn want anders hadden ze al 100x verpest kunnen zijn door andere mensen hun makkelijkheid en zogenaamd sociale honden(rassen)

TARAK