Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe hondenmensen een slechte naam krijgen...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kiran
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller
Aantal honden: 2

Re: Hoe hondenmensen een slechte naam krijgen...

Ongelezen bericht door Kiran »

Ik kan me mateloos irriteren als mensen voor iets kiezen en dat dan de hele buurt moet mee genieten met hun keuze en dit is niet alleen honden maar ook auto's motoren en ja ook kinderen!

Bij mij is het vrij simpel ik heb voor kids gekozen. Buiten spelen mag maar geen overmatig gekrijs en keer gillen van gekkigheid prima maar niet zodat mijn (op leeftijd) buren er last van hebben. Met mijn hond gaat dat net zo mag buiten ravotten maar ik wil geen geblaf dan gaat hij direct naar binnen. Manlief sleutelt graag in de garage maar na 20.00 geen overmatige herrie meer. En na 22.00 helemaal niks geen herrie. En dat werkt prima voor ons.

Mijn buren hebben kids die lopen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat te krijsen. Hun hond zit de hele dag braaf voor het hek te wachten op een passant om dan helemaal uit zijn plaat te gaan. En manlief sleutelt graag aan motoren en auto's tot in het irritante 's avonds de gas vol open om tjsa waarvoor eigenlijk? En nee geen tokkiebuurt.
Afbeelding
heidi66
Actief
Mijn ras(sen): teckel, ooit...

Re: Hoe hondenmensen een slechte naam krijgen...

Ongelezen bericht door heidi66 »

Ooooo ik wil alleen nog maar buren zoals jij! En dan wel 86 keer. Das alleen nog maar in mijn stukje straat dan ook nog om de hoeke en in de hele wijk.

ben bang dat het teveel gevraagd is helaas.

Maar ik vind je instelling wel heel fijn!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”