en mijn duimen draaien
ik hoop dat jullie een goede nacht hebben samen
Moderator: moderatorteam

Wat zou het leven zijn zonder honden?

Mijn vriend is net naar zijn werk tot 1 uur, en heel stom, ik ben het dus vergeten te vragen. Probeer het dadelijk nog 1x en anders bel ik mijn moeder even of de fokker van Luna. DIe wonen redelijk in de buurt. Ik kan niet wachten tot Nick terug is om 1 uur, want dan moet hij eigenlijk zijn volgende lading alweer hebben.estherchip schreef:jeetje zeg wat naar allemaal! hopen dat het snel beter gaat! stekte ermee!
is er niemand die even zijn bek open kan houden dat jij het pilletje achterin stopt?
Irisz schreef:Mijn vriend is net naar zijn werk tot 1 uur, en heel stom, ik ben het dus vergeten te vragen. Probeer het dadelijk nog 1x en anders bel ik mijn moeder even of de fokker van Luna. DIe wonen redelijk in de buurt. Ik kan niet wachten tot Nick terug is om 1 uur, want dan moet hij eigenlijk zijn volgende lading alweer hebben.estherchip schreef:jeetje zeg wat naar allemaal! hopen dat het snel beter gaat! stekte ermee!
is er niemand die even zijn bek open kan houden dat jij het pilletje achterin stopt?

Inmiddels is 't mijn moeder gelukt om de boel binnen te krijgen. Zijn maag/darmen maken wel protesterende geluiden momenteel maar hij ligt redelijk rustig te slapen. Hoop dat het binnen blijft.Nanna schreef:Als ie nog beroerd is heb je nog kans dat ie ze weer uitkotst ook. Is het AB? Vraag anders de DA of ie het wil spuiten.Irisz schreef:Zit alleen even met een probleem omtrent zijn pillen. Hij is nog steeds misselijk en hoeft ze dus niet.
Duimen draaien iig hier !Irisz schreef: Nu maar hopen dat deze lading in ieder geval binnen blijft.