Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buffel en ik gebeten!
Moderator: moderatorteam
- josefiep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kathie, een kruising Puli!
Re: Buffel en ik gebeten!
Nou, ik zou diezelfde route toch echt nog een paar keer lopen, samen met Bunker.
Laat die rothond en die rotbaas maar ff onder de indruk zijn van hem... zijn ze helemaal gek. En dan ook nog snel wegwezen... belachelijk.
Laat die rothond en die rotbaas maar ff onder de indruk zijn van hem... zijn ze helemaal gek. En dan ook nog snel wegwezen... belachelijk.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Wat een kut beest en kut baas dat die niet eens het lef heeft om je te woord te staan
beterschap voor je buik
beterschap voor je buik
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
LittleBoy
- Actief
Ja, dat vind ik toch ook wel. Ik had die krachtpatser toch ook gelost na zo'n hap uit mijn buik. Verdient ie toch mooi de afrossing van zijn leven.Nanna schreef:IK had hem losgelatenBrigitte schreef:Ja, dan had ik wrl een spontaan gevalletje gehad van oeps de lijn schoot uit mijn handNanna schreef:Wat jammer nou dat je Bunker niet bij je had![]()
Nou nee hoor, dan had het een waar bloedbad geworden weet ik wel zeker en dan weet ik ook wel welke hond er met naam en toenaam in de Televaag had komen te staanKom even, eerst door zo'n kreng in je pens gebeten worden en dan mag jouw hond niks terugdoen? Daggutnie.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- senna en odin
- Zeer actief
ooow men....schrikken zeg.
Arme buffel en arme jij...beterschap met jullie pijnlijke plekken
Wat een asowijf trouwens om niet eens netjes te vragen hoe het ermee is. Maar die kom je wellicht nog wel eens tegen
Arme buffel en arme jij...beterschap met jullie pijnlijke plekken
Wat een asowijf trouwens om niet eens netjes te vragen hoe het ermee is. Maar die kom je wellicht nog wel eens tegen
Groetjes Belinda

- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
Jeetje bri je bent blijkbaar een lekker hapje
2x door een hond in je buik gebeten
Heb je een stel vechthonden doen ze het ook nog niet
Wel ontzettend klote voor buffel en jou
Beterschap!
Heb je een stel vechthonden doen ze het ook nog niet
Wel ontzettend klote voor buffel en jou
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
Ik wilde net zeggen! Gelukkig had je bunk niet bij!Brigitte schreef:Ja, dan had ik wrl een spontaan gevalletje gehad van oeps de lijn schoot uit mijn handNanna schreef:Wat jammer nou dat je Bunker niet bij je had![]()
Nou nee hoor, dan had het een waar bloedbad geworden weet ik wel zeker en dan weet ik ook wel welke hond er met naam en toenaam in de Televaag had komen te staan
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
-
blondie
- Zeer actief
Dat domme mens had het fatsoen moeten hebben om met aangelijnde hond te blijven staan en haar verantwoording te nemensenna en odin schreef:Wat een asowijf trouwens om niet eens netjes te vragen hoe het ermee is. Maar die kom je wellicht nog wel eens tegen
Als je haar nog eens tegen komt hoop ik dat ze die hond wel aan de lijn heeft, toch niet normaal dat dat dier jou ook aanvalt. (hond is ook niet normaal, maar een mens vind ik helemaal abnormaal)
Ergens vermoed ik dat dit niet de eerste keer is en dat ze zich daarom uit de voeten maakte.
Zit er geen tandje door, i.v.m. evt tetanus prik?
Kreeg je Buffel wel snel weer terug bij je?
Beterschap in ieder geval.
-
Lillith
- Zeer actief
Dat is niet niks, gelukkig geen bloed maar je schrikt je toch dood,
Ik heb heel lang in Den Haag gewoond, hoe vaak je daar niet je hond moet redden...pure shit
Nu woon ik nog vlakbij, en ja hier dus ook, stap net naar buiten lopen er een Staff, Pitt en een AB los voorbij :N:
Het weekend een aso Labrador van mijn hondje geschopt
Heb ik hier geleerd
lekker hond assertief 
Ik heb heel lang in Den Haag gewoond, hoe vaak je daar niet je hond moet redden...pure shit
Nu woon ik nog vlakbij, en ja hier dus ook, stap net naar buiten lopen er een Staff, Pitt en een AB los voorbij :N:
Het weekend een aso Labrador van mijn hondje geschopt
Heb ik hier geleerd
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Nou ja zeg...daar ben je lekker mee! Heel veel beterschap en ik hoop dat je buik meevalt.
Wat een stel mongolen heb je toch rondlopen.
Wat een stel mongolen heb je toch rondlopen.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

-
Supernova
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
jezus Bri...je schrikt je kapot !
En wat aso van dat mens om weg te lopen zeg !
Knuffel voor jullie !
En wat aso van dat mens om weg te lopen zeg !
Knuffel voor jullie !
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Soooodejuuu... Dan schrik je je ook wel effe kapot...
Ik mag hopen dat je hond + baasje ooit nog tegenkomt dat je het baasje even flink kan aanspreken.
Vuile schoft.
verders met jou alles goed?
Ik mag hopen dat je hond + baasje ooit nog tegenkomt dat je het baasje even flink kan aanspreken.
Vuile schoft.
verders met jou alles goed?

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Dat is schrikken zeg
Wat een aso dat hij er vandoor is gegaan
Wat een aso dat hij er vandoor is gegaan
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Djeez wat een debiel zeg!!! Wat de anderen ook al zeggen, hou jezelf wel in de gaten hoor, je buik dan.
Godzijdank heb je Buffel en Slek weer ongegeerd bij je pffffff.
Als me dit met Zen zou overkomen denk ik dat mijn knieen acuut in rubber veranderden :N:
Godzijdank heb je Buffel en Slek weer ongegeerd bij je pffffff.
Als me dit met Zen zou overkomen denk ik dat mijn knieen acuut in rubber veranderden :N:
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Jee Bri wat een verhaal!!!
Ik zou ff aangifte doen bij de politie ook omdat JIJ bent gebeten, nu ben jij het volgende keer is het een kind met gezicht op de hoogte waar jij nu een ' 'hapje' hebt gehad.
Gelukkig heb je stevige honden die met wat gaatjes verder dit voorval wel zullen overleven maar stel dat je een maatje kleiner had gehad.... en die mensen lopen daar ook.
Al ligt er nu alleen een melding dan kunnen ze dat een volgende keer wel meenemen mocht er weer een incident zijn met een dergelijke hond in die buurt, voor zover ik weet stikt het hier nou niet echt van de Beauceron teefjes in de buurt....
Veel succes met het herstel en ik hoop niet dat jij of één van de honden er blijvende schade aan over heeft gehouden, wees idd maar blij dat Bunk er niet bij was, stel je voor dat het een bloedbad was geworden...dan weet je precies hoe het zou gaan
Ik zou ff aangifte doen bij de politie ook omdat JIJ bent gebeten, nu ben jij het volgende keer is het een kind met gezicht op de hoogte waar jij nu een ' 'hapje' hebt gehad.
Gelukkig heb je stevige honden die met wat gaatjes verder dit voorval wel zullen overleven maar stel dat je een maatje kleiner had gehad.... en die mensen lopen daar ook.
Al ligt er nu alleen een melding dan kunnen ze dat een volgende keer wel meenemen mocht er weer een incident zijn met een dergelijke hond in die buurt, voor zover ik weet stikt het hier nou niet echt van de Beauceron teefjes in de buurt....
Veel succes met het herstel en ik hoop niet dat jij of één van de honden er blijvende schade aan over heeft gehouden, wees idd maar blij dat Bunk er niet bij was, stel je voor dat het een bloedbad was geworden...dan weet je precies hoe het zou gaan
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ik hoop dat Buffel er niets aan over houd en dat het met jou ook goed gaat. Sterkte
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
ElieVandoorne schreef:Ja, dat vind ik toch ook wel. Ik had die krachtpatser toch ook gelost na zo'n hap uit mijn buik. Verdient ie toch mooi de afrossing van zijn leven.
En dan staat er de volgende dag een pracht stuk in de krant en op i-net dat een hond van het type 'vechthond' een andere hond heeft doodgeten, dat wordt dan weer hier neergezet en dan reageert een groot deel weer met; Jaa zie je wel het zijn rot honden die AmBulls en dan die aso eigenaren erbij die ze maar loslaten

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Fijn dat Buffel zo'n speknek heeft (en dat ik daar niet liep met m'n tekkeltje
).
Wat een aso's heb je toch.
Hoop dat jullie er niets aan overhouden (je buik!)
Wat een aso's heb je toch.
Hoop dat jullie er niets aan overhouden (je buik!)
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
chrico
- Zeer actief
Pfffff wat klote zeg. Gelukkig maar dat je Bunker niet bij je had, daar moet je niet aan denken :N:
Hoe is het met jullie?
Hoe is het met jullie?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Mijn moeder van toen 82 jaar heeft iets soortgelijks meegemaakt, twee jaar geleden. Zij loopt met haar twee shelties aangelijnd langs een parkje bij haar in de buurt, komt er een rottweiler het parkje uitgedenderd en stort zich op de oudste sheltie die tegen de stoeprand wordt gesmeten en het uitgilde van de pijn. Mijn moeder dus ook in paniek. De aso van een vent die bij die hond hoorde liep gewoon door....
Gelukkig was er een vrouw uit een huis aan de overkant die het allemaal gezien had en zij hielp mijn moeder om haar sheltie Percy weer op de been te helpen. Hij heeft er een flinke kneuzing aan overgehouden en loopt nu nu mank door dit voorval.
Man met rottweiler nooit meer gezien....
Ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat ik met mijn aangelijnde honden door de wijk liep en er een of andere klojo aan kwam lopen met zijn twee honden los. Een van die honden kwam grommend en dreigend op mij af. Ik waarschuwde hem dat als zijn hond mijn wolfhond aan zou vallen hij dit waarschijnlijk niet zou overleven en ik mijn wolfhond los zou laten Hij heeft toen met tegenzin zijn honden aangelijnd. Ik had mijn hond dan wel losgelaten. Liever niet natuurlijk, maar sommige mensen....
Wat een aso's heb je toch rondlopen!
Het ergste vind ik nog dat ze zelf de benen nemen in plaats van te wachten. Wat een schrik zal dat geweest zijn, Brigitte......hopelijk houden jullie er niet al te veel aan over. Beterschap met je buik.
Ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat ik met mijn aangelijnde honden door de wijk liep en er een of andere klojo aan kwam lopen met zijn twee honden los. Een van die honden kwam grommend en dreigend op mij af. Ik waarschuwde hem dat als zijn hond mijn wolfhond aan zou vallen hij dit waarschijnlijk niet zou overleven en ik mijn wolfhond los zou laten Hij heeft toen met tegenzin zijn honden aangelijnd. Ik had mijn hond dan wel losgelaten. Liever niet natuurlijk, maar sommige mensen....
Wat een aso's heb je toch rondlopen!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Jeetje
Zo stond ik dus een paar weken geleden ook, alleen ik ben niet zelf gegrepen!
Wat een gedoe en wat een schrik heb je dan in je lijf he!
Zo stond ik dus een paar weken geleden ook, alleen ik ben niet zelf gegrepen!
Wat een gedoe en wat een schrik heb je dan in je lijf he!
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Jemig... ben je lekker mee! Hoop dat de schade meevalt!
-
estherchip
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
beterschap! wat rot joh!!
vind t overigens wel opvallen dat de mensen die hier aso kut hond dit en dat roepen volgens mij zelf niet doorhebben dat ze ook niet erg netjes zijn door dat te roepen terwijl je er niet eens bij was. en dan nog terwijl de ts zegt dat haar andere hond een ander dood zal bijten, gewoon zeggen dat ze hem los moet laten....

vind t overigens wel opvallen dat de mensen die hier aso kut hond dit en dat roepen volgens mij zelf niet doorhebben dat ze ook niet erg netjes zijn door dat te roepen terwijl je er niet eens bij was. en dan nog terwijl de ts zegt dat haar andere hond een ander dood zal bijten, gewoon zeggen dat ze hem los moet laten....
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
-
S@ndr@
- Zeer actief
tja, komt omdat je hier redelijk vers bent gok ik, dat dat zo over komt :lol:
- Roompie
- Zeer actief
Ze zal ook écht Bunker los laten..estherchip schreef:beterschap! wat rot joh!!
vind t overigens wel opvallen dat de mensen die hier aso kut hond dit en dat roepen volgens mij zelf niet doorhebben dat ze ook niet erg netjes zijn door dat te roepen terwijl je er niet eens bij was. en dan nog terwijl de ts zegt dat haar andere hond een ander dood zal bijten, gewoon zeggen dat ze hem los moet laten....![]()
Maar wat een klotezooi zeg! Hoop dat je dat mens nog een keer weer tegen komt!

- Rebble
- Zeer actief
Pfff, ik snap dat je hier enorm pissig over bent!
En ondanks dat er niet doorgebeten is, kan dat onzettend zeer doen. Ben een keer in mijn knie gehapt door een lab en ik heb 2 weken met een pijnlijke, dikke knie gelopen.
En ondanks dat er niet doorgebeten is, kan dat onzettend zeer doen. Ben een keer in mijn knie gehapt door een lab en ik heb 2 weken met een pijnlijke, dikke knie gelopen.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Zo hallo dan
Wat een fijne eigenaar!Ben blij dat ik daar niet met mijn ouwetje liep.
Wat een fijne eigenaar!Ben blij dat ik daar niet met mijn ouwetje liep.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10