Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
*grin* ze is niet zwanger en ook niet (te) dik, dat modelletje hoort zo "tonvormig" staat in de rasstandaard
Ik vind haar echt niet lelijk, maar ik moet bekennen dat ik niet snel iets of iemand lelijk vind (op onsympathieke uitstralingen na). Val onwijs op het karakter van dit ras, als er ooit nog een andere kat komt wordt het 100% zeker een Sphynx (en ja ik ben me bewust van het feit dat zo'n bloot lijfje bepaald niet betekend dat je meubels/bed schoon blijven :N: )
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
mariabel schreef:hier dan om nog even te genieten...
Mijn sphynxen.. geweldige katten zijn het...
gaaf! Die blote gezichten met geprononceerde jukbeenderen zijn NOG fotogenieker, bij Smoothy was het uitlichten nog best lastig door dat zwart fluwelen haar op haar smoeltje. En katten zijn al zo makkelijk in de studio haha
Ik vind ze in alle opzichten gaaf (op die staart na maar je kan niet alles hebben )
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
Bons schreef:*grin* ze is niet zwanger en ook niet (te) dik, dat modelletje hoort zo "tonvormig" staat in de rasstandaard
Ik vind haar echt niet lelijk, maar ik moet bekennen dat ik niet snel iets of iemand lelijk vind (op onsympathieke uitstralingen na). Val onwijs op het karakter van dit ras, als er ooit nog een andere kat komt wordt het 100% zeker een Sphynx (en ja ik ben me bewust van het feit dat zo'n bloot lijfje bepaald niet betekend dat je meubels/bed schoon blijven :N: )
Ik vind ook weinig dieren lelijk, maar dit beestje heeft toch echt geen figuur Het is net een rimpelige waterballon. Katten horen toch heel elegant te zijn, en ik vind het niet mooi als hun buik op hun tenen hangt.
Bons schreef:*grin* ze is niet zwanger en ook niet (te) dik, dat modelletje hoort zo "tonvormig" staat in de rasstandaard
Ik vind ook weinig dieren lelijk, maar dit beestje heeft toch echt geen figuur Het is net een rimpelige waterballon. Katten horen toch heel elegant te zijn, en ik vind het niet mooi als hun buik op hun tenen hangt.
*lach* ik vrees dat wanneer je een htk kat zou scheren er ook een verrimpeld hangbuikkatje onder vandaan komt
TALK TO THE HAND!!
ahahaha sorry hoor maar het zijn gewoon katten maar dan zonder haar vind ze geweldig
Laatst gewijzigd door Atiana op 10 feb 2011 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Onderschift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Whoever said diamonds are a girl's best friend, never owned a dog
da's een duidelijke 'wat kan ze hockeyen hè die meid'... " onclick="window.open(this.href);return false;
Doe mij maar een abessijn, vind mijn Ramsesje toch echt veel eleganter.
Ben nog ernstig aan het twijfelen of er hier over 2 jaar weer een abessijn of toch een somali bij komt.