Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie wil er een week op Fodor passen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Liselore
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 6

Re: Wie wil er een week op Fodor passen?

Ongelezen bericht door Liselore »

Had me op zich best leuk geleken, maar met Timo en Mika samen zie ik dat toch niet helemaal zitten . . .

Succes in ieder geval!
Argos
Actief
Mijn ras(sen): Kuvasz

Ongelezen bericht door Argos »

Het probleem met mijn monster is dat de hele wereld erg leuk is en speciaal voor hem gemaakt.
En dan vind dat idiote baasje aan de andere kant van de lijn dat dat niet zo is.
En dat is frustrerend.

Hij loopt constant uiterst alert aan de lijn en wil naar alle mensen en honden toe om aandacht te halen.
Als dat niet lukt resulteert dat in een hond die krijst, piept, blaft en de gekste salto's uithaalt aan de lijn.

Op dat moment is hij bijna niet te houden, dus vandaar de gentle leader.
Om hem nu toch maar eens aan het verstand te peuteren dat dat niet de bedoeling is haha.

Vanmorgen presteerde hij het zelfs om zijn lip naar me op te trekken toen hij niet mocht spelen met een hond die hij gespot had.
Baasje van betreffende hond wist niet hoe snel ze weg moest komen bij het gevaarlijke witte monster haha.
Hij doet niks als hij eenmaal bij de hond is, maar dat ziet het baasje van de hond niet :(
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

jammer genoeg 3 reuen in huis, rio had het best leuk gevonden een grote stoei maat :F: had je fodor wel zwart terug gekregen, met bolo had fodor rood geweest :engel:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Wij gaan ook 4 maart op vakantie, jammer. Hij had hier prima een week kunnen vertoeven met mijn dames. Kali gaat vanaf 4 maart weer naar Elzenoord, misschien kunnen ze gezellig samen?
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik denk niet dat Apple zo'n extreem grote vriend op prijs gaat stellen :mrgreen:
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

Heel jammer dat hij niet met reuen kan.
Anders had ik hij best hier een weekje gemogen
Afbeelding
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

Argos schreef:Het probleem met mijn monster is dat de hele wereld erg leuk is en speciaal voor hem gemaakt.
En dan vind dat idiote baasje aan de andere kant van de lijn dat dat niet zo is.
En dat is frustrerend.

Hij loopt constant uiterst alert aan de lijn en wil naar alle mensen en honden toe om aandacht te halen.
Als dat niet lukt resulteert dat in een hond die krijst, piept, blaft en de gekste salto's uithaalt aan de lijn.

Op dat moment is hij bijna niet te houden, dus vandaar de gentle leader.
Om hem nu toch maar eens aan het verstand te peuteren dat dat niet de bedoeling is haha.

Vanmorgen presteerde hij het zelfs om zijn lip naar me op te trekken toen hij niet mocht spelen met een hond die hij gespot had.
Baasje van betreffende hond wist niet hoe snel ze weg moest komen bij het gevaarlijke witte monster haha.
Hij doet niks als hij eenmaal bij de hond is, maar dat ziet het baasje van de hond niet :(

Hm, Fodor is gewoon niet lief en valt uit aan de lijn. Maar ik weet 100% zeker dat hij nooit zijn lip zou optrekken naar mij..
Ήυs

astrid schreef:Wij gaan ook 4 maart op vakantie, jammer. Hij had hier prima een week kunnen vertoeven met mijn dames. Kali gaat vanaf 4 maart weer naar Elzenoord, misschien kunnen ze gezellig samen?
Ohja!

met kerst had ik hem thuis en oud en nieuw. Maar wij doen hem ook 4 maart daarheen! wat toevallig weer!

we moeten anders snel ff wandelen, als ze elkaar nou leuk vinden kunnen ze meteen bij elkaar 4 maart?
Ήυs

Ik vind het trouwens wel super lief dat zoveel mensen het leuk zouden vinden zo'n grote niet-luisterende puberende reu :ok:
koentje

Ongelezen bericht door koentje »

:lol1: Nee, alsie erg verhaart is het geen hypoallergene hond. Maar het is dus niet de hond die op je foto staat?
Een probleem hond kan ik echt niet in huis nemen. Ik heb al een kind! :engel:
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

Het is alleen jammer dat fodor niet bij alles kan. Een hond die buiten problemen heeft, daar kan ik alleen maar goed mee omgaan. door schade en schande wijs geworden zeg maar.

Alleen zo verdomt jammer dat dat dan in huis niet goed kan gaan. had het wel leuk gevonden zo een grote witte beer in huis.
Argos
Actief
Mijn ras(sen): Kuvasz

Ongelezen bericht door Argos »

Hij heeft ook nog nooit eerder zijn lip opgetrokken en ik denk ook niet dat hij het weer doet hoor.

Er is hier alleen ergens een loops teefje in de buurt en ik ben hem de hele dag al aan het corrigeren omdat hij de godganse dat zit te klieren.
Ik denk dat dit gewoon even de druppel was, hij is volledig de weg kwijt. :ugh:

Normaal is het een grote goedige teddybeer waar je alles mee kunt doen :lol1:
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marina »

Hij had best hier gemogen. Maar ik heb ook drie reuen en dat gaat dus niet. Mijn reuen vinden het geen probleem maar Fodor wel. hih
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie

Ongelezen bericht door bennie »

Ik zou hem meenemen, tis een berghond, voor in de bergen :mrgreen: .
Maar serieus, ik zou hem meenemen.
Sepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner

Ongelezen bericht door Sepje »

Ik denk dat het niet echt zal gaan samen met Shiver,.. :N:
Succes met zoeken :engel:
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

ik houd niet van problemen :engel: , heb nu een geweldig dotje van een hond :I: :cheer: en die kan ik dat ook niet aandoen :E:
Ήυs

bennie schreef:Ik zou hem meenemen, tis een berghond, voor in de bergen :mrgreen: .
Ik ga met een groep van 12 en we gaan van 8 tot 4/5 skieën. Lijkt me niet echt leuk voor hem ;)
bennie
Zeer actief
Border Collie

djow schreef:
bennie schreef:Ik zou hem meenemen, tis een berghond, voor in de bergen :mrgreen: .
Ik ga met een groep van 12 en we gaan van 8 tot 4/5 skieën. Lijkt me niet echt leuk voor hem ;)
Oh zo'n skivakantie. Dan zou ik liever thuis bij Fodor blijven :mrgreen: .
Ήυs

bennie schreef:
djow schreef:
Haha, nee ik ga heeel graag skieën!
bennie
Zeer actief
Border Collie

djow schreef:
bennie schreef:
djow schreef:[..]

Ik ook, maar met z'n allen in een appartementje is aan mij niet meer besteed :P.
Hoewel dat maak ik er uit op, je schrijft het niet, maar als ik lees groep van 12 gaan m'n nekharen al zachtjes protesteren :mrgreen: .

Waar gaan jullie skieën?

De laatste keer ben ik met een klein groepje naar Wagrain Oostenrijk geweest, vrij ruim appartement en hond gratis. Dat beviel me erg goed. Kwa uitdaging vind ik nog steeds Les Trois Vallées het leukst in Europa.
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Als hij toch met een leuke teef in het pension zit is het geen probleem toch .. Niks naars aan lijkt me. En Fay ?
Ήυs

bennie schreef:
djow schreef:
bennie schreef: Oh zo'n skivakantie. Dan zou ik liever thuis bij Fodor blijven :mrgreen: .
Ik ook, maar met z'n allen in een appartementje is aan mij niet meer besteed :P.
Hoewel dat maak ik er uit op, je schrijft het niet, maar als ik lees groep van 12 gaan m'n nekharen al zachtjes protesteren :mrgreen: .

Waar gaan jullie skieën?

De laatste keer ben ik met een klein groepje naar Wagrain Oostenrijk geweest, vrij ruim appartement en hond gratis. Dat beviel me erg goed. Kwa uitdaging vind ik nog steeds Les Trois Vallées het leukst in Europa.
We gaan in een chalet voor 15 personen en erg luxe. :) dan zit je niet op elkaars lip. We gaan naar Frankrijk richting Italië.
Ήυs

shanty schreef:Als hij toch met een leuke teef in het pension zit is het geen probleem toch .. Niks naars aan lijkt me. En Fay ?
Als hij Kali nan Astrid nou heel leuk vindt kunnen zij samen! Zou wel super zijn. We gaan binnenkort wandelen
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

bennie schreef:
djow schreef:
is er dan niemand die af en toe eerder ff stopt vanwege spierpijn klachten enz,
wij gaan vaak ook met 12 maar altijd iemand die wel is eerder stopt,

ik zou trouwens voor een pension gaan als ie buiten met het lopen zoveel problemen geeft
dat durfde ik niet aan een ander toe te vertrouwen of mee willen opzadelen
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

djow schreef:
shanty schreef:Als hij toch met een leuke teef in het pension zit is het geen probleem toch .. Niks naars aan lijkt me. En Fay ?
Als hij Kali nan Astrid nou heel leuk vindt kunnen zij samen! Zou wel super zijn. We gaan binnenkort wandelen
Ik snap nog steeds niet waarom hij niet lekker met zn eigen vriendinnetje gaat ?
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

shanty schreef:
djow schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom hij niet lekker met zn eigen vriendinnetje gaat ?
Waarschijnlijk gaat Fay een weekje terug naar de fokker ofzo, want die kan toch niet zo goed met veranderingen omgaan?
Ik zou Fodor ook gewoon naar het pension doen als je een leuk vriendinnetje vind. Diesel hier gaat ook naar een pension als ik ooit op reis zou gaan. Ik moet er niet aan denken dat ik hem ergens achter laat bij iemand die hem niet 'echt' kent en dat ik dan bij thuiskomt een verpeste rothond terug krijg. Deze week zijn mijn schoonouders 1x met hem gaan wandelen (ik ben een hele week weg voor het werk) en ik voelde me echt helemaal ongemakkelijk toen ik hoorde van vriendlief dat hij mee uit was met hen. Ik vertrouw dat echt niet, ook al is er weinig reden toe want mijn schoonvader is echt heel goed met honden. Stel dat ze hem loslaten, of stel dat ie wat wil opvreten en ze willen dat afpakken, dan kan hij bijten, zeker naar vreemden.

Mijn probleemhond gaat dus naar het pension, met strikte richtlijnen en dan nog zou ik ongerust zijn. Of hij gaat naar iemand die ik echt door en door vertrouw, zoals mijn schoonvader. Jammer genoeg is mijn schoonmoeder echt geen hondenmens en ze vind ze vies en ze mogen niet in huis, dus daar gaat ie niet heen, nooit van men leven niet.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Nah ik zou het Fodor niet aandoen om hem bij mijn dames te zetten :F:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik wil week een weekje een Kuvasz :I: Of je hem daarna nog terug krijgt is een tweede :mrgreen:
Afbeelding
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Helaas ook hier gaat het niet...

Timber gaat echt niet samen met andere reuen.
En Magic zou weer terug vallen in haar oude gedrag van het uitvallen naar andere honden als ze een slecht voorbeeld heeft.
(en mijn vriend zou een week uit logeren gaan als ik zo`n harige hond in huis nam. Timber vindt hij al een drama)
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Zou ik eigenlijk best wel leuk vinden. En Roos ook, tenminste, als hij buiten kon slapen :engel: Vreemde honden mogen hier niet blijven van haar, véél te gevaarlijk. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”