Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Stonden ja.
Want de gemeente heeft in haar onmetelijke,bezuinigende wijsheid beslist dat alle gemeentebeplanting hier gekapt en vervangen moet worden
Ongelooflijk toch in een gemeente waar op van alles en nog wat heel veel bezuinigd wordt?En dood-en doodzonde want de beplanting was nog heel goed.
Ik kan hier eigenlijk zo boos om worden Daar gaan ze
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Pemba schreef:Ja echt zonde hè ik begrijp ook nooit waarom ze zoiets doen.
Ik heb gehoord dat er andere beplanting komt maar waarom dat nou nodig is is me een raadsel;het enige onderhoud dat er aan deze heesters was bestond uit 2 keer per jaar snoeien.
En dit gebeurt dan ook nog eens in een jaargetijde waarin veel vogels nestgelegenheid zoeken
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Hier hetzelfde...op diverse plekken is alles tot de grond toe gekort...scheelt blijkbaar een keer snoeien...
Begrijp de gemeente hier toch al niet....grote stukken losloopgebieden zijn vanwege het broedseizoen vanaf 1 april alleen toegankelijk als je je hond aanlijnt...kan ik ergens nog inkomen...maar wat doet de gemeente zelf in deze perioden? Sloten baggeren...bomen kappen, snoeien, het bos voorzien van ruiterpaden etc
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......