We gaan in Maart op wintersport, en dan moet hij naar het pension, hij heeft het altijd wel naar zijn zin hoor, maar ik krijg er zo'n rot gevoel van
Iemand vrijwillig zin om op een vervelende puberende grote reu te passen?
Moderator: moderatorteam
Haha, lol.S@ndr@ schreef:ik zal me maar niet aanbieden he
, succes
Haha, dat is liefTurbo! schreef:Denk niet dat het hier gaat werken , anders had ik het graag gedaan!
NeeDenise. schreef:Sorry Fodor, maar dat gaat Kenzo niet zo leuk vinden
Daaromdjow schreef:Haha, dat is liefTurbo! schreef:Denk niet dat het hier gaat werken , anders had ik het graag gedaan!
Maar jouw hondjes eet hij op denk ik
Hij eet alleen onzekere reutjesTurbo! schreef:Daaromdjow schreef:Haha, dat is liefTurbo! schreef:Denk niet dat het hier gaat werken , anders had ik het graag gedaan!
Maar jouw hondjes eet hij op denk ik![]()
Alhoewel als hij de kans krijgt, want daarom denk ik niet dat het gaat, Turbo kan dominant zijn.
Ja ik denk dat Nova Fodor ook wel leuk had gevondendjow schreef:NeeDenise. schreef:Sorry Fodor, maar dat gaat Kenzo niet zo leuk vinden
Voor je pupje zal hij wel heel lief zijn
Vind eigenlijk dat je dat best ervoor over moet hebbenDenise. schreef:Ja ik denk dat Nova Fodor ook wel leuk had gevondendjow schreef:NeeDenise. schreef:Sorry Fodor, maar dat gaat Kenzo niet zo leuk vinden
Voor je pupje zal hij wel heel lief zijnMaar ik kan moeilijk Kenzo een week in de schuur doen
Ja, maar dan kan hij net zo goed met een leuke teef in het pension.** Angela ** schreef:Hmmm ff kijken, Elena eet graag hond.
Maar daar hoeftie niet bij in de buurt te komen.
Als hij in een kennel kan , en als t niet rond 5-6 maart is dan kan t wel
Is voor jou ook een stukkie dichterbij
Ik heb geen zin in een titanen strijddjow schreef:Haha, lol.S@ndr@ schreef:ik zal me maar niet aanbieden he
, succes
Hoezo niet?
S@ndr@ schreef:Ik heb geen zin in een titanen strijddjow schreef:Haha, lol.S@ndr@ schreef:ik zal me maar niet aanbieden he
, succes
Hoezo niet?
twinkeltje schreef:Zie je me lopen ,ik loop alleen met echte honden en niet met zwabbers
Nee, dat zou niet goed komen denk ikS@ndr@ schreef:De mijne ook, maar toch he, een vreemde reu op zijn terrein:N:

kan ie niet met Fay in het pension dan?djow schreef:Ja, maar dan kan hij net zo goed met een leuke teef in het pension.** Angela ** schreef:Hmmm ff kijken, Elena eet graag hond.
Maar daar hoeftie niet bij in de buurt te komen.
Als hij in een kennel kan , en als t niet rond 5-6 maart is dan kan t wel
Is voor jou ook een stukkie dichterbij

Het is en Kuvasz, berghond. Hij is agressief tegen reutjes, luisterd in huis perfect, buiten is het een drama, en je moet wel met halti lopen, hij trekt in vreemde gebieden sowieso. Hij weegt 40 Kilo. hypoallergeen? eh, ik ben niet allergisch van hemkoentje schreef:Wat is het voor een hond;
-gedrag, luistert hij goed
-hoe zwaar/groot is hij...-
-heeftie toevallig een hypoallergene vacht?
-hoe lang ga je precies?
dat is ook wel een beetje te druk voor Fodor denk ikRachelleAmericanBulldog schreef:ik zou het ook best kunnen ware het niet dat ik vrij ver weg woon..dan net eendag een pup in huis heb en een aantal dagen later nog een pup en een volwassen hond te logeren krijg haha..druk genoeg hier :N:
En deze Kenzo ook nietDenise. schreef:Sorry Fodor, maar dat gaat Kenzo niet zo leuk vinden
NeeDemi schreef:En deze Kenzo ook nietDenise. schreef:Sorry Fodor, maar dat gaat Kenzo niet zo leuk vinden
Hahaha, nee dat lijkt me ook niet handig.Argos schreef:Het is dat ik een monster met exact dezelfde problemen thuis lopen heb anders had het me super geleken.
Alleen loopt die van mij momenteel met een gentle leader buiten omdat hij anders ook niet te handhaven is, twee van die gekken aan de lijn lijkt me niet handig.