Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat vinden jullie van deze vacature?
Moderator: moderatorteam
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
- Aantal honden: 1
Wat vinden jullie van deze vacature?
Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze vacature vinden? Dit was vroeger altijd mijn droombaan. Ik zou toch nog steeds heel graag zoiets willen.
http://www.geleidehond.nl/over_ons/bij_ ... tureid/374" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.geleidehond.nl/over_ons/bij_ ... tureid/374" onclick="window.open(this.href);return false;

-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Re: Wat vinden jullie van deze vacature?
dan maakt het toch niet uit wat andere mensen ervan vinden?
Ik vind het heel knap dat mensen dit werk kunnen doen, ik zou er ongeschikt voor zijn.
Gewoon solliciteren als dit je droom is. Ga ervoor!
Ik vind het heel knap dat mensen dit werk kunnen doen, ik zou er ongeschikt voor zijn.
Gewoon solliciteren als dit je droom is. Ga ervoor!

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Toevallig ben ik net weer druk aan het solliciteren en ik zou dit zo willen , alleen helaas. ik heb geen rijbewijs
Maar ik zou zeggen doen!
Maar ik zou zeggen doen!
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Gewoon doen! Solliciteren kost niets en door die rondes ontdek je vanzelf hoe enthousiast je erover bent. Je kunt altijd nog afhaken. Maar het is volgens mij een superleuke baan.
-
_Jules_
- Zeer actief
- bekooij
- Zeer actief
Ik heb jaren vrijwillig voor het KNGF gewerkt, ik ken de organisatie dus redelijk goed en weet precies wat de baan inhoud. Er staan mij alleen een aantal dingen een beetje tegen.
Dat is dat ik geen ervaring heb behalve daar met honden trainen. Dat je fulltime moet werken en is nu zeker niet erg maar als ik ooit nog een kinderwens heb moet je daar stoppen met werken. En dat je eigenlijk altijd door moet groeien binnen de organisatie.
Ik durf het eigenlijk niet zo goed om nogmaals daar te gaan werken. Ik ben daar weggegaan omdat ik toendertijd ziek was pfeiffer, en ik ben bang dat ze mij daarom zullen afwijzen.
Inge vind je echt dat het bij mij past? En zouja waarom?
Tja onzeker en ben bang dat ik het niet kan.
Dat is dat ik geen ervaring heb behalve daar met honden trainen. Dat je fulltime moet werken en is nu zeker niet erg maar als ik ooit nog een kinderwens heb moet je daar stoppen met werken. En dat je eigenlijk altijd door moet groeien binnen de organisatie.
Ik durf het eigenlijk niet zo goed om nogmaals daar te gaan werken. Ik ben daar weggegaan omdat ik toendertijd ziek was pfeiffer, en ik ben bang dat ze mij daarom zullen afwijzen.

-
Supernova
- Zeer actief
Het is gaaf werk maar wel zwaar. Als je het echt je droom is zou ik gewoon solliciteren 
-
_Jules_
- Zeer actief
Kan je best! En waarom het bij je past..tsja.. ik vind gewoon dat jij duidelijk dingen kan uitleggen, bent sociaal, sportief. Je hebt zat ervaring met van alles en nog watbekooij schreef:Ik heb jaren vrijwillig voor het KNGF gewerkt, ik ken de organisatie dus redelijk goed en weet precies wat de baan inhoud. Er staan mij alleen een aantal dingen een beetje tegen.

-
chrico
- Zeer actief
Gewoon doen
niet twijfelen of je het kan want je kan het wel. Dus hop, de deur uit die brief
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- bekooij
- Zeer actief
Ach ja misschien moet ik het ook wel gewoon doen! Als ze mij al afwijzen met de brief weet ik genoeg_Inge_ schreef:Kan je best! En waarom het bij je past..tsja.. ik vind gewoon dat jij duidelijk dingen kan uitleggen, bent sociaal, sportief. Je hebt zat ervaring met van alles en nog watbekooij schreef:Ik heb jaren vrijwillig voor het KNGF gewerkt, ik ken de organisatie dus redelijk goed en weet precies wat de baan inhoud. Er staan mij alleen een aantal dingen een beetje tegen.
Tja onzeker en ben bang dat ik het niet kan.Verbaas me af en toe wat jij allemaal doet
Denk wel dat jij ook voor een groep kan staan en andere mensen dingen kan leren
En als je het echt graag wil, zou ik het gewoon proberen.

- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
Ga ervoor! Als ze je afwijzen omdat je daar vorige keer bent weggegaan vanwege Pfeiffer, dan zijn ze erg kortzichtig...
Als het je droombaan is, probeer het in ieder geval....
Als het je droombaan is, probeer het in ieder geval....
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Het leek mij ook altijd de ideale baan en ik heb dan ook (jaren geleden) gesolliciteerd. Ik ben het toen niet geworden (omdat ze geen hoog opgeleide mensen wilden), wat ik echt heel jammer vond. Wel weet ik dat ze willen dat je ervaring hebt in het trainen van verschillende honden en ook ervaring hebt in het omgaan met mensen, want je moet ook de blinde mensen waar de hond bij geplaatst wordt gaan instrueren.
Ik zou zeggen, ga ervoor. Veel succes!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- bekooij
- Zeer actief
Ja ik dat wist ik, helaas heb ik dus geen ervaring met trainen van honden behalve met de honden van het KNGF zelf. Ik wilde toen heel graag doorstromen maar toen te jong je moet minimaal 23 jaar zijn en ziek geworden tussen door.Belle schreef:Het leek mij ook altijd de ideale baan en ik heb dan ook (jaren geleden) gesolliciteerd. Ik ben het toen niet geworden (omdat ze geen hoog opgeleide mensen wilden), wat ik echt heel jammer vond. Wel weet ik dat ze willen dat je ervaring hebt in het trainen van verschillende honden en ook ervaring hebt in het omgaan met mensen, want je moet ook de blinde mensen waar de hond bij geplaatst wordt gaan instrueren.
Ik heb SPW-3 gedaan dus ervaring met mensen. Ik vind het lastig.

-
_Jules_
- Zeer actief
Misschien vinden ze het wel een groot voordeel dat je er toen vrijwilliger bent geweest. En dat je zo ziek bent geworden kan je ook niets aan doen. Gewoon proberen joh, misschien nodigen ze je geeneens uit. En misschien wel 

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Niet geschoten is altijd mis. 
- Marianne v. B
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 'Koningsbouvier'
- Contacteer:
Volgens mij moet je het niet probéren... maar gewoon dóen!
In het ergste geval nemen ze je niet aan, in het beste geval wél. Het is jouw droom om zo'n baan te krijgen, dus... dit een kans die je gewoon moet grijpen!
Winnen begint met beginnen!
In het ergste geval nemen ze je niet aan, in het beste geval wél. Het is jouw droom om zo'n baan te krijgen, dus... dit een kans die je gewoon moet grijpen!
Winnen begint met beginnen!
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
zou solliciteren als dit je wat lijkt
wordt het niks dan is het zo
wordt het niks dan is het zo
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Als het je droombaan is, dan moet je daarvoor gaan! Hup knokken! Toi toi toi! 

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ga ervoor!
Het lijkt mij ook heel gaaf maar ik heb geen aantoonbare ervaring in het trainen van verschillende honden én geen rijbewijs. Dus van mij heb je alvast geen concurrentie
Het lijkt mij ook heel gaaf maar ik heb geen aantoonbare ervaring in het trainen van verschillende honden én geen rijbewijs. Dus van mij heb je alvast geen concurrentie
- Katja-Jessie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Border Collie - Aantal honden: 2
Ik heb een ook de vacature gesolliciteerd ongeveer een half jaar geleden, helaas afgewezen 
Ik heb instructeursopleiding gedaan, workshop hondentaal en ben instructeur bij een hondenschool maar ze willen meer ervaring..
Dus ik train lekker door, en probeer het volgend jaar nog eens
Maar aan de andere kant, als je er al gewerkt hebt is dat waarschijnlijk toch wel een pluspuntje! Gewoon doen!
Houd er wel rekening mee dat het best een zware baan is waarbij je veel in je eentje met een hond aan het trainen bent in weer en wind en het salaris is ook niet hoog, maar als je dat niet erg vind is het een topbaan!
Succes!
Ik heb instructeursopleiding gedaan, workshop hondentaal en ben instructeur bij een hondenschool maar ze willen meer ervaring..
Dus ik train lekker door, en probeer het volgend jaar nog eens
Maar aan de andere kant, als je er al gewerkt hebt is dat waarschijnlijk toch wel een pluspuntje! Gewoon doen!
Houd er wel rekening mee dat het best een zware baan is waarbij je veel in je eentje met een hond aan het trainen bent in weer en wind en het salaris is ook niet hoog, maar als je dat niet erg vind is het een topbaan!
Succes!
Een droom wordt een doel wanneer actie wordt ondernomen om het te realiseren.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Man je bent gek als je niet solliciteert, wijzen ze je af, vraag je gewoon om hun motivatie voor de afwijzing en kun je aan die punten eventueel gaan werken.
Ik had zoiets vorig jaar bij de hand, toch gesolliciteerd en ik heb mn droombaan
Ik had zoiets vorig jaar bij de hand, toch gesolliciteerd en ik heb mn droombaan
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Gewoon solliciteren en het aan de organisatie overlaten of je al dan niet op gesprek mag komen en eventueel aangenomen wordt. Dat kun jij op voorhand niet weten, en moet je niet willen inschatten denk ik.
Het is wel jammer dat het om een fulltime baan gaat, anders had het me ook heel leuk geleken en ik woon dicht bij Amstelveen én heb een rijbewijs.
Het is wel jammer dat het om een fulltime baan gaat, anders had het me ook heel leuk geleken en ik woon dicht bij Amstelveen én heb een rijbewijs.
- Ody
- Zeer actief
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. 
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
Lillith
- Zeer actief
Gewoon solliciteren
En naar je kinderwens mogen ze al sinds jaren niet meer vragen bij een sollicitatie.
Is discriminatie gaat ze geen moer aan

En naar je kinderwens mogen ze al sinds jaren niet meer vragen bij een sollicitatie.
Is discriminatie gaat ze geen moer aan
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Doen, dat is toch super
Over parttime werken wordt vaak als je er een paar jaar werkt en het mocht aan de orde komen minder moeilijk gedaan dan wanneer je het meteen aankaart. Gewoon niet over hebben dus
Succes hoor
Succes hoor
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
Het is heel normaal dat je ,voordat je een sollicitatiebrief schrijft, belt om iets te vragen. Ik zou proberen de vragen die je nu hebt neutraal en zakelijk te formuleren en te bedenken wat hun antwoord zou zijn.
Heb je geen idee bel je ze op met die vraag....
En inderdaad, eventuele prive-toekomstplannen gaat ze niets aan.
Wist je trouwens dat een werkgever verplicht is een verzoek om minder uren te gaan werken In te willigen?
http://www.arbeidsrecht.nl/ar.asp?ArtId=70
Succes
Heb je geen idee bel je ze op met die vraag....
En inderdaad, eventuele prive-toekomstplannen gaat ze niets aan.
Wist je trouwens dat een werkgever verplicht is een verzoek om minder uren te gaan werken In te willigen?
http://www.arbeidsrecht.nl/ar.asp?ArtId=70
Succes

-
Maaike
- Zeer actief
Ben ik de enige die de salariering mager vind? Hoofdprijs hoeft het zeker niet te zijn, maar of dit in verhouding staat tot....?
Groetjes van mij en een poot van Casper

**Ella**

**Ella**
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Vind het best veel eigenlijk. Had een veel lager salaris verwacht voor als je zo leuk met dieren bezig bent.Maaike schreef:Ben ik de enige die de salariering mager vind? Hoofdprijs hoeft het zeker niet te zijn, maar of dit in verhouding staat tot....?
- bekooij
- Zeer actief
parttime werken als insturcteur behoort niet tot de opties. Dat weet ik omdat ik daar al heel lang als vrijwilliger gewerkt. Het gaat niet ivm met de honden. Die hebben 1 trainer en die kunnen er geen 3 hebben dan snappen ze er niks meer van. Je kan ze ook moeilijk 2 dagen niet trainen. Dat is de reden dat de baan fullime isFlevo Bordertje schreef:Doen, dat is toch superOver parttime werken wordt vaak als je er een paar jaar werkt en het mocht aan de orde komen minder moeilijk gedaan dan wanneer je het meteen aankaart. Gewoon niet over hebben dus
![]()
Succes hoor
Maar toch inderdaad maar gewoon solliciteren. Ik zie wel waar het schip strand. Moet wel behoorlijk wat salaris in gaan leveren.