Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
renee-uk schreef:Gina komt niet in het asiel, die laat ik inslapen en Jantje.... ik weet het niet.
Ik vrees dat die in een asiel helemaal doordraait van de stress en wie wil er nou een doorgedraaide 7 jarige dh als er al zoveel rustige dh's in datzelfde asiel blijven zitten
@Budkes: Ik wil wel een Cento hoor, dat is nou precies het soort hond waar ik straks als het zover is voor ga!
Aagh, hij gaat niet weg hoor, maar anders mocht ie direct naar jou toe.
Luna is snel weg, dat weet ik zeker. En dan niet omdat ze stoer is (want dat is ze gewoon niet), maar omdat ze zo ontzettend sociaal is. Lief voor mens en dier, Luna is een perfect gezinshondje.
Inge O schreef:
ik zie het al helemaal voor me, het wordt echt wel tijd dat ik het loodje leg .
helemaal niet, kan me opeens herinneren dat jij ooit in een ander topic had geschreven dat Daan wel bij jou mocht komen wonen. Daan zou dat wel zien zitten, op zijn oude dag een beetje rond hobbelen op het erf.
oh ja, dat vond mijn cairntje ook zo leuk, heeft ze tot haar 17 volgehouden .
Nou bij deze ga jij nog minimaal 4 jaar mee, Daan is bijna 13.
_Inge_ schreef:En niemand wil James van een spuitje redden Arme hond
Ik wil James best wel, vrees alleen dat dat niet zo'n geweldige combi met Jan is en om die nou in het asiel te laten zitten stressen om een andere hond op te vangen krijg ik ook niet over mijn hart
Maar James mag ook komen hoor, zoek ik van daar uit wel een ander baasje voor hem
Stuur je Jan hier heen, hou jij James.
wat zeg je nou toch :N: :N:
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Nelson zal als struikelblok zijn leeftijd hebben, maar hij is verder wel gezond en het is echt een fijne lieve hond. Ik denk dat hij vlot onder de pannen zal zijn.
Kiki ..ach ja..mijn meissie...die zal denk ik ook wel vlot geplaatst worden, al hoop ik dan wel op een plek waar respect is voor haar gekkigheid. Kiki is ook een fijn hondje met als enige punt van aandacht haar gekrijs in de auto.
Bij Biry zal het waarschijnlijk heel lang duren voor er een geschikte baas zich aandiend. Ik denk dat ze via de rasvereniging veel meer kans zou maken, omdat dat vaak mensen zijn die het ras kennen. Het moet iemand zijn die stevig in zijn schoenen staat, maar die haar met een zachte hand benaderd/opvoed.
Joris is zo weg. Die kijkt een keertje met z'n kopje scheef en je bent verkocht
renee-uk schreef:
Bonha hoeft niet in het asiel, die mag op de boot naar Engeland samen met Dropje , ik laat toch zeker niet een paar van mijn favoriete forumhonden op hun ouwe dag in het asiel zitten
Oh dan neem je Xavi vast ook wel over, mocht ik ineens de pijp uit gaan he??
Nee, die is dan van mij .
Nala is zo'n zacht en knuffelig hondje, niet te groot en niet te klein, die zal er niet lang zitten denk ik.
Sedi is pas 8 maanden en ik vermoed dat die wel bij een RR liefhebber terecht komt. Maar waarschijnlijk zou ze gewoon terug gaan naar de fokker.
renee-uk schreef:
Bonha hoeft niet in het asiel, die mag op de boot naar Engeland samen met Dropje , ik laat toch zeker niet een paar van mijn favoriete forumhonden op hun ouwe dag in het asiel zitten
Oh dan neem je Xavi vast ook wel over, mocht ik ineens de pijp uit gaan he??
Nee, die is dan van mij .
Nala is zo'n zacht en knuffelig hondje, niet te groot en niet te klein, die zal er niet lang zitten denk ik.
Sedi is pas 8 maanden en ik vermoed dat die wel bij een RR liefhebber terecht komt. Maar waarschijnlijk zou ze gewoon terug gaan naar de fokker.
Haha, dat wordt nog vechten om Xavi.
Maare, Sedi mag meteen deze kant op hoor! Hoeft niet eens een strikje om.
Dus mocht je haar ooit zat zijn.........
Kleine hondjes zijn binnen twee dagen weg, dus dan zullen die van mij wel zo weg zijn denk ik. Want voor jr's zijn ze ook nog is goed opgevoed.
Sweet duurt denk ik wat langer want die gromt en blaft tegen iedereen die ze niet kent als ze wordt benaderd in een hok.
Als ze der buiten laten kennis maken dan is ze wel zo weg want dan is ze erg vrolijk.
En voor iedereen die hier al gereageerd heb eerst maar hier melden mocht het gebeuren want ik denk dat er heel wat forum honden zo een baas krijgen via het forum. Zijn er genoeg die ik zo ook wel onderdak wil bieden hoor!!
ik denk dat met de juiste info cas niet makkelijk uit het asiel komt...
niet leuk met vreemde honden, moeite met alleen zijn, hij verhaart vreselijk en is al een jaar of 10
verder kan hij wel een hoop kunstjes, houdt van knuffelen, gedraagt zich nog steeds als een jonge hond, is makkelijk blij te maken en al snel tevreden.
ik maak me er soms wel druk om hoor.... ik heb niemand in mijn omgeving die voor cas zou kunnen of willen zorgen als mij iets overkomt. voornamelijk vanwege het alleen zijn probleem.