Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spuitpoep
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Spuitpoep
Ik met mijn grote mond.
Zeg een poosje terug nog hier ergens dat mijn honden haast nooit aan de diarree zijn, en ja hoor, nu is Bijou al vanaf zaterdagavond aan de spuitpoep.
Is lekker handig als je dan 9 hoog woont. Gelukkig had ik een platiczak bij me en kan ik het opvangen als ze het niet meer op kan houden, en zo ook zaterdagnacht, in de lift hield ze het niet meer dus zak er onder en klaar is kees, zo nog een keer die nacht.
die nacht daarna hoefde ik maar twee keer naar buiten en redde ze het net totdat ze buiten was, maar vannacht was het weer raak, kon drie keer met haar naar buiten waarbij ze het twee keer niet redde dan is zo gewone plasticzak toch wel een uitkomst.
Ben vanochtend maar even tabletjes gaan halen bij de dierenarts.
Gelukkig is ze verder niet ziek of zo, ze eet gewoon en drinkt ook nog genoeg, ze eet wel heel langzaam ze kauwt haar brokjes nu inplaats dat ze ze opschrokt.
Zeg een poosje terug nog hier ergens dat mijn honden haast nooit aan de diarree zijn, en ja hoor, nu is Bijou al vanaf zaterdagavond aan de spuitpoep.
Is lekker handig als je dan 9 hoog woont. Gelukkig had ik een platiczak bij me en kan ik het opvangen als ze het niet meer op kan houden, en zo ook zaterdagnacht, in de lift hield ze het niet meer dus zak er onder en klaar is kees, zo nog een keer die nacht.
die nacht daarna hoefde ik maar twee keer naar buiten en redde ze het net totdat ze buiten was, maar vannacht was het weer raak, kon drie keer met haar naar buiten waarbij ze het twee keer niet redde dan is zo gewone plasticzak toch wel een uitkomst.
Ben vanochtend maar even tabletjes gaan halen bij de dierenarts.
Gelukkig is ze verder niet ziek of zo, ze eet gewoon en drinkt ook nog genoeg, ze eet wel heel langzaam ze kauwt haar brokjes nu inplaats dat ze ze opschrokt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Re: Spuitpoep
Jamie had een tijdje geleden ook diaree, niet spuitpoep, maar wel erg dun. :N:
Wij hadden toen een soort spuit (weet de naam even niet meer van het spul) mee gekregen, en dat hielp goed!
Dat was een spul wat de ontlasting dikker maakte als ik het goed heb,niet een echt medicijn zeg maar. En pluspunt: Jamie ging al netjes zitten als ik de spuit tevoorschijn haalde
Wij hadden toen een soort spuit (weet de naam even niet meer van het spul) mee gekregen, en dat hielp goed!
Dat was een spul wat de ontlasting dikker maakte als ik het goed heb,niet een echt medicijn zeg maar. En pluspunt: Jamie ging al netjes zitten als ik de spuit tevoorschijn haalde

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Was zeker lekker spul wat in die spuit zat.
Ach, het zal hier ook wel loslopen ze is tenslotte verder niet ziek. Alleen een beetje lastig om een paar keer per nacht helemaal naar buiten te moeten, dan zou een huis met een tuin toch wel handig zijn.
Ach, het zal hier ook wel loslopen ze is tenslotte verder niet ziek. Alleen een beetje lastig om een paar keer per nacht helemaal naar buiten te moeten, dan zou een huis met een tuin toch wel handig zijn.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Hij vond het heerlijk!! Jamie was toen ook niet echt ziek ervan, voelde zich alleen niet helemaal top omdat hij ook niet goed kon aangeven dat hij moest....gonnie schreef:Was zeker lekker spul wat in die spuit zat.

- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
Ik geef in zulke situaties het ouderwetse Norit.Kan je zo bij de drogist kopen in capsules. Stopt uitstekend bij diarree en is een natuurproduct.Ik heb het altijd in huis.

- TwinkyElvis
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): 2 yorkies ;) Twinky en Elvis
- Contacteer:
Heeft ie misschien iets verkeerds gegeten per ongeluk dan ?
Mijn Twinky had het ook een keer,. zat letterlijk tegen de muren,. arme beestje.. en ik maar denken dat me man een geintje maakte ivm het geluid.. HAHAH
maar nee me arme meisje was helemaal van slag. Blijkt ze had stiekem spagethi van de tafel gepikt,. en niet eens zoveel. Maar haar hele bekkie stonk ernaar. sindsdien gaan alle borden, pannen etc terug naar de keuken en mag ze niet meer alleen in de kamer als het nog op tafel staat. ...
Beterschap in ieder geval. x
Mijn Twinky had het ook een keer,. zat letterlijk tegen de muren,. arme beestje.. en ik maar denken dat me man een geintje maakte ivm het geluid.. HAHAH
maar nee me arme meisje was helemaal van slag. Blijkt ze had stiekem spagethi van de tafel gepikt,. en niet eens zoveel. Maar haar hele bekkie stonk ernaar. sindsdien gaan alle borden, pannen etc terug naar de keuken en mag ze niet meer alleen in de kamer als het nog op tafel staat. ...
Beterschap in ieder geval. x