Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hellup!!! Hoelang hou je je poot stijf als je hond het eten
Moderator: moderatorteam
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hellup!!! Hoelang hou je je poot stijf als je hond het eten
Waarom vraag je je huidige internist niet om advies? 
- sambongo
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
Ja ik ga hem morgen ook bellen en kijken wat hij zegt. Hij verklaarde dat Bongo stopt met bepaaldd dingen eten omdat hij weet dat hij er last van krijgt. Maar dat geloof ik niet echt meer. Ga binnenkort naar een holistisch dierenarts.EstherK schreef:Waarom vraag je je huidige internist niet om advies?
-
lida1956
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Riesenschnauzer 2x, dwergschnauzer, teckel, boomer, Westy, asbak
Ik heb er ook één lastige eter erbij zitten. Ik geef haar twee keer per dag, op erg wisselende tijden, eten. Ik blijf erbij staan, en eigenlijk, zodra ze in de rondte gaat kijken en haar eten niet meer zo interessant vindt haal ik het weg, soms is dat al na een paar hapjes. Ik ben ervan overtuigd dat een hond zichzelf niet zal uithongeren. Ik doe dit nu al bijna 12 jaar. Het zal dus nooit een gretige eter worden, maar ze is gezond en goed op gewicht.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Zena (boxer x rottweiler teef) heeft ook een hele tijd gehad dat ze weigerde haar brokken te eten, deed ik er blikvoer onder :N: at ze het wel op, kreeg ze kvv at ze wel, maar de brokken niet, omdat hier toch altijd brokken zijn (voor onze oudste hond) en ik toen nog niet geheel overtuigd was van kvv/vlees haar toch "gedwongen" brokken te eten
pot brokken gegeven, ze keek me aan of ik haar wilde "killen" en at niet, dat heeft ze een dikke week volgehouden, en achteraf nog 2 weken maar een paar brokjes gegeten, dus in totaal heeft ze 3 weken volgehouden om niet haar "volledige" portie op te eten, ze is toen enorm afgevallen maar sindsdien eet ze wel alles wat ik haar voorschotel, of dat nu brokken of kvv is
buiten wat trainingssnoepjes (10 kleintjes per dag of zo) kreeg ze ook helemaal niets buiten haar brokken in die 3 weken
pot brokken gegeven, ze keek me aan of ik haar wilde "killen" en at niet, dat heeft ze een dikke week volgehouden, en achteraf nog 2 weken maar een paar brokjes gegeten, dus in totaal heeft ze 3 weken volgehouden om niet haar "volledige" portie op te eten, ze is toen enorm afgevallen maar sindsdien eet ze wel alles wat ik haar voorschotel, of dat nu brokken of kvv is
buiten wat trainingssnoepjes (10 kleintjes per dag of zo) kreeg ze ook helemaal niets buiten haar brokken in die 3 weken
- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
- Aantal honden: 1
Zo zie je maar weer, honden zijn af en toe net echt kinderen (peuters) moeilijke eters en baasjes (ouders) bewegen zich in allerlei hoeken en bochten om de hond (het kind) toch te laten eten.
Als een hond (kind) echt honger heeft gaat het echt wel eten (zolang er niks medisch aan de hand is) Ik heb het bij mijn nichtje gezien, dat kind at echt niks (met moeite een halve boterham) ik heb toen eens gezegd, joh als ze echt honger heeft gaat ze echt wel eten, je kan er beter geen punt van maken. Inmiddels is deze peuter een zeer gezonde meid van 16.
Honden weten heel goed hoe ze hun baasjes kunnen opvoeden als de baasjes een beetje meewerken
Als een hond (kind) echt honger heeft gaat het echt wel eten (zolang er niks medisch aan de hand is) Ik heb het bij mijn nichtje gezien, dat kind at echt niks (met moeite een halve boterham) ik heb toen eens gezegd, joh als ze echt honger heeft gaat ze echt wel eten, je kan er beter geen punt van maken. Inmiddels is deze peuter een zeer gezonde meid van 16.
Honden weten heel goed hoe ze hun baasjes kunnen opvoeden als de baasjes een beetje meewerken
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
eet Bongo inmiddels alweer?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love