Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe snel komt jouw hond uit het asiel?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Aantal honden: 2

Re: Hoe snel komt jouw hond uit het asiel?

Ongelezen bericht door Anja »

Ik denk dat Mica en Jop nog geen dag blijven zitten. Chihuahua's zijn wel gewilde hondjes schat ik zo in.
De mensen die Jop uit het asiel halen krijgen er denk ik nog wel een hele dobber aan, hij is namelijk een beetje geschift.

Voor Max houd ik mijn hart vast, hoewel hij prachtige hond is, hond en mensvriendelijk, zindelijk, alleen kan blijven en prima luistert, ben ik bang dat niemand nog gaat voor een lichtelijk demente 11 jarige duitse herder met een zwakke achterhand en beginnende staar.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Anja schreef:Ik denk dat Mica en Jop nog geen dag blijven zitten. Chihuahua's zijn wel gewilde hondjes schat ik zo in.
De mensen die Jop uit het asiel halen krijgen er denk ik nog wel een hele dobber aan, hij is namelijk een beetje geschift.

Voor Max houd ik mijn hart vast, hoewel hij prachtige hond is, hond en mensvriendelijk, zindelijk, alleen kan blijven en prima luistert, ben ik bang dat niemand nog gaat voor een lichtelijk demente 11 jarige duitse herder met een zwakke achterhand en beginnende staar.
nou hopsakee, ook Max op de boot naat Engeland dan ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Inc

Ongelezen bericht door Inc »

Diesel zou binnen een dag weg zijn denk ik. Hij is heel makkelijk, sociaal en kijkt heel schattig uit zijn dommige ogen.

Molly moet je op vallen, en dat doen niet veel mensen en ze is ook niet heul sociaal...wordt een lastige zaak denk ik. Ik zou haar ook laten inslapen, ze is vreselijk gevoelig en gaat een asiel niet trekken.

Sophie...zelfde verhaal. Die heeft een baas nodig waar ze 's avonds bij aan de voeten kan liggen. En ze heeft nog helemaal geen manieren, dus die gaat ook niet zo een twee drie naar een gezin met kids. En er zijn al zoveel Labradors.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Micron is zo weg, dat wordt vechten voor die asielpoort wie er het eerste is net als voor Spok :pffff:
Sientje zal aanzienlijk moeilijker gaan gezien haar angst voor vreemde en het gedrag wat zij dan kan vertonen.
Bovendien verpietert zij binnen no time in een hok en ''verkoopt'' zij zichzelf niet.
Ook voor Rio zie ik het gezien zijn leeftijd en ras somber in.
Maar goed dat wij zelf genoeg contacten hebben die als het ooit zover zou komen de boel goed kunnen regelen :mrgreen:
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Shiva laat ik inslapen.

De rest heeft denk ik vrij snel weer een plekje, maar gaat niet gebeuren niet :pffff:
estherchip
Actief
Mijn ras(sen): beauceron

Ongelezen bericht door estherchip »

Annette1986 schreef:tsja, Lee is 6 maanden en een heel sociaal hondje. Dus ik denk vrij snel. Al is hij natuurlijk vrij groot (brauceron reu) maar hij heeft wel stamboom papieren erbij en alles dus ik denk niet dat dat een probleem zou zijn.

Al hoop ik natuurlijk dat ik gewoon de komende 12 jaar (minstens) van hem mag genieten :D
hallooooo lee komt binnen 1 dag uit het asiel want die haal ik op! hahaha

mijn hondjes komen er uiteraard ook zooo uit :P jolie betoverd je met haar prinsessen oogjes
Afbeelding

en chip gooit zijn charmes in de strijd met de kunstjes die hij kan, zijn stoere voorkomen maar kleine hartje: Afbeelding

daarnaast zijn ze beide super opgevoed, makkelijke honden, luisteren goed en kunnen nog goed werken voor je ook (bijv. schapendrijven) zijn beide heel lief met kinderen! kunnen alleen thuis blijven, in de auto mee, met katten. chip heeft zo z n voorkeuren met andere honden maar na 5 min geeft dat nooit problemen. jolie kan met alle honden, mensen, dieren, wezens haha

maar toch komen ze nooit in het asiel hoor ;) wat er ook gebeurd!
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Romy is er zo weg.. supersociaal, vriendelijk en gehoorzaam.
Onyx zit er wel een tijdje want zij is vrij druk. Wel zindelijk, kan alleen blijven en redelijk gehoorzaam.
Tyson zal ik in moeten laten slapen want hij klapt denk ik helemaal dicht. Die zal nooit geen vertrouwen in de mens weer krijgen. (verlatingsangst)
Afbeelding
laverda
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door laverda »

Baco is ook met een dag weg, weet ik zeker :engel:
ze is lief en luisterd erg goed, (voor de 2 dagen dat we haar nu hebben)
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

lola is zo weg. sam gaat het asiel nooit van binnen zien als het zover zou komen
Afbeelding
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Chaos; Zal niet opgehaald worden, oud, moeilijk in de omgang, veel lawaai (waar een hondemens wel doorheen prikt). Ik zie hem daar al zitten, ik denk dat dat voor zijn dementerende proces het laatste zetje zal zijn...
Fien; Ongecompliceerde, lieve hond is zo weg.
Odin; Even het kopje scheef en niemand weerstaat hem....die is echter binnen een dag terug :mrgreen:
Afbeelding
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

Macho zal denk ik nooit in het asiel komen, we hebben er iets teveel liefhebbers voor... :lol1:

Maar mocht hij in het asiel komen, dan is het zo weg. Hij kwispelt naar iedereen, en dan ook echt met zijn hele lichaam :D
En het is gewoon een mooi hondje om te zien, is heel erg lief en luisterd goed, dus ik voorzie geen problemen.

Maar... Ik moet er niet aan denken hem te moeten missen! De gedachte alleen al....
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Pfff eigenlijk weet ik het niet.
Ik denk dat Kito zo een baasje gevonden heeft. Die weet met zijn charme iedereen om de vingers te winden maar ik denk ook dat als hij niet bij een liefhebber komt dat hij zo weer terug is als hij zich eenmaal thuis voelt :smile:
Nikan zal er wat langer zitten maar daar komt wel iemand voor want hij leert zich goed aanpassen aan de omstandigheden zodra hij ergens langer is maar ook voor hem geldt dat hij zo weer retour is als hij zich thuis voelt als hij niet bij een liefhebber is gekomen.
Shai komen de mensen voor terug om te vragen of er niet nog 1 is zoals zij :pffff:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

renee-uk schreef: Bonha hoeft niet in het asiel, die mag op de boot naar Engeland samen met Dropje , ik laat toch zeker niet een paar van mijn favoriete forumhonden op hun ouwe dag in het asiel zitten :klaar:
Oh dan neem je Xavi vast ook wel over, mocht ik ineens de pijp uit gaan he?? :F:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Tjonge, mocht de back-up Elmo niet willen, dan word er sowieso contact opgenomen met de fokker. Dan is er nog het din-fonds. Maar mocht dat allemaal niet lukken en hij zou in het asiel komen. Ik denk dat mensen heel snel voor zijn uiterlijk vallen, en niet beseffen wat van energie hij heeft :ugh: Dus hij zou wel snel weg zijn, maar ben bang dat hij ook weer snel terug is. Terwijl hij mega makkelijk is.
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Zarah was er vanwege haar karakter zo uitgeweest, maar door de verkeerde personen misschien omdat ze gecoupeerd was.
Shendor niet, die ziet er aaibaar uit, maar als je je hand uitsteekt hapt ie. Buiten dat heeft ie DCM en vermoedelijk ook Wobbler.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Fien daar knokken ze om.
Willemijn ook, dus dat zoeken Sjaak en Renee maar uit :mrgreen:
Rinne Roos is niet van mij :19:
Maar daar knokken ze ook om ;)

Orpa.... niemand houdt van Orpa. :jank:
Behalve ik. Ze is mijn apegatje.
Nouja, die is zo weg. Verkeerde redenen natuurlijk want ze is niet altijd even lief, maar mooi is ze wel ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ik denk dat het bij Van Gils lastig zal worden, een grote hond dus ze raden hem al af bij gezinnen met kleine kinderen :piew: en dat wind hij nu net hartstikke leuk.
daarnaast zeggen ze altijd dat de baas stevig in de schoenen moet staan met dit soort honden :piew:
gewoon duidelijk en consequent zijn is genoeg :wink:
hij is natuurlijk wel heel erg mooi, ik gok een week of 3.
maar mocht er iets met mij geberuen gaat hij terug naar de fokster, dus het zal niet zover komen :wink:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Zijn beiden binnen no time weg denk ik. Misschien duurt het wat langer omdat mijn eis zou zijn dat ze bij elkaar moeten blijven.
renee-uk
Zeer actief

Irisz schreef:
renee-uk schreef: Bonha hoeft niet in het asiel, die mag op de boot naar Engeland samen met Dropje , ik laat toch zeker niet een paar van mijn favoriete forumhonden op hun ouwe dag in het asiel zitten :klaar:
Oh dan neem je Xavi vast ook wel over, mocht ik ineens de pijp uit gaan he?? :F:
Uiteraard, maar ik denk dat die nog geen uur in het asiel zou zitten, de charmeur :I: :I:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

Marjoleine schreef:Fien daar knokken ze om.
Willemijn ook, dus dat zoeken Sjaak en Renee maar uit :mrgreen:
Rinne Roos is niet van mij :19:
Maar daar knokken ze ook om ;)

Orpa.... niemand houdt van Orpa. :jank:
Behalve ik. Ze is mijn apegatje.
Nouja, die is zo weg. Verkeerde redenen natuurlijk want ze is niet altijd even lief, maar mooi is ze wel ;)
Aangezien al die ouwe krakkemikkige herders deze kant op komen mag Willemijntje naar Sjaak ;)
Maaruh..... Orpa mag wel op de boot hoor, niet zozeer voor mij als wel voor vriendje want die twee hadden elkaar toch maar mooi gevonden van de zomer ;)
Afbeelding

tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Eebie is zó weg: zo'n lief schattepopje wil iedereen wel hebben :I:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Elektra zat in het asiel en was zo weg :mrgreen: ik denk dat die ook wel weer erg snel weg zal zijn. Tank heeft eigenlijk alles mee, ideale hond maar zijn leeftijd zal mss wel wat strubbelingen geven. Alhoewel mijn laatst geplaatste hond een Lab van 12 jaar was :D ik denk eerder dat 1 van mijn collega's hem wel zal willen nemen. Buffel is denk ik niet zo snel weg, leuke hond maar je huis moet wel bomproef zijn en jij zelf ook :engel: Bunker zal echt op een liefhebber moeten wachten die ook nog eens met een hond met een flinke adittude weet om te gaan, ik denk niet dat hij snel weg zal zijn.
S@ndr@
Zeer actief

Inge O schreef:
dropje is erg vereerd met je voorstel maar dat gaat haar niet meer lukken, van zodra ze het erf af komt en ze zich daarom opwindt klapt haar strottenhoofd dicht en is het einde verhaal :( .
maar als ik doodga mag je wel hier op haar komen passen :lol1: . krijg je er de andere 5 gratis bij :mrgreen: .
Ander biedt ik me wel aan, heeft Van Gils eindelijk zijn harem :engel:
renee-uk
Zeer actief

Inge O schreef:
dropje is erg vereerd met je voorstel maar dat gaat haar niet meer lukken, van zodra ze het erf af komt en ze zich daarom opwindt klapt haar strottenhoofd dicht en is het einde verhaal :( .
maar als ik doodga mag je wel hier op haar komen passen :lol1: . krijg je er de andere 5 gratis bij :mrgreen: .
En dat heerlijke huis van je?
Goed hoor, zet maar in je testament :ok:
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

S@ndr@ schreef:
Inge O schreef:
Ander biedt ik me wel aan, heeft Van Gils eindelijk zijn harem :engel:
hé wil jij even niet onder mijn duiven schieten :devil:
Afbeelding

miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Inge O schreef: kwiebus mag rechtstreeks door naar mij graag, die hoeft het asiel niet van binnen te zien. :I:
nog een beetje geduld, eerst moet ik nog dood :mrgreen: .[/quote]

:klaar:

:mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

renee-uk schreef: hé wil jij even niet onder mijn duiven schieten :devil:
ijzer moet je smeden als het heet is :smile:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Nuyvilaq schreef:Shiva laat ik inslapen.
het meisje wat mij verliefd heeft laten worden op de Husky :(
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Inge O schreef: nog even geduld, ik voel het al naderen :ugh: :ugh: .........
Oh voordat ik te laat ben :mrgreen: mag ik die rooie van jou dan :I:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Quincy gaat daar niet vrolijker worden. Hij kan ontzettend eenkennig zijn, zeker in een vreemde situatie en hij is al erg oud. Misschien dat hij nog door een oud vrouwtje meegenomen wordt omdat hij daar anders zo zielig zit.

Jara zal denk ik ála minute weer weg zijn daar. Als ze haar übervriendelijke koppie trekt en of zelfs schuin gaat bewegen met haar koppie smelten mensen vast zo :pffff: daarbij is ze natuurlijk nog erg jong en toont ze door haar blonde kleur erg vriendelijk. Zouden mensen weten wat voor ras ze is is ze denk ik helemaal snel weg, ook omdat ze eigelijk gewoon echt een heel vriendelijk karakter heeft.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”