Kent iemand dat ? Iemand in Heerde verkoopt het zag ik..
Bullspirit Vers Vlees is een KVV wat staat voor Kompleet Vers Vlees. Het is een komplete, rauwe, gemalen maaltijd die bewaard wordt in de vriezer. Omdat het kompleet is hoeft u niets bij te voeren. 100% natuurlijk, samengesteld uit spiervlees, orgaan en bot, zoals de hond of kat in de natuur ook zou eten. Zonder kunstmatige toevoegingen, zoals de natuur het bedoeld heeft. Het komplete natuurvoer bestaat uit:
25% bot van kip
55% spiervlees
20% orgaan zoals pens, lever, hart, strot, milt en nier.
Nooit varkensvlees en geen conserveringsmiddelen.Voor de kat hebben wij fijn gemalen KVV zonder pens, omdat de kat vaak geen pens eet.
Prijs per kilo:
hondenvoer: € 1,75
Kattenvoer: € 2,25
Vergelijkbare commerciële merken:Carnibest, Carnivoer, Haaksbarf. De voordelen van het dieet van rauw vlees zijn enorm:
Betere algehele gezondheid en weerstand
Minder vatbaar voor allergieën
Minder huidproblemen
Minder maag-darm klachten
Minder last van vlooien, teken en mijten
Geen tandplaque dus ook geen tandsteen en stank uit de bek.
Mooiere glanzende geurloze vacht
Minder ontlasting van wel 50%
Hoger geboortegewicht pups
Hogere melkgift bij lacterende teven
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bullspirit Vers Vlees
Moderator: moderatorteam
-
Leane
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Re: Bullspirit Vers Vlees
Ik ken het niet en ben een beginnende Barfer, maar het valt me wel direct op dat de percentages wel erg anders zijn dan doorgaans aangeraden (ongeveer 50 % vleesbot, 25 % spiervlees, maximaal 20 % orgaan, groente wisselt per "inzicht"). Bovendien lijkt mij alleen maar kippenvleesbot erg eenzijdig. Is strot orgaanvlees trouwens?
Muisschien kan een meer ervaren Barfer/kvver meer zeggen
Muisschien kan een meer ervaren Barfer/kvver meer zeggen
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
ik ken het niet maar vind het botpercentage vrij hoog en ik weet ook niet hoeveel lever en nier erin zitten. aan strot en milt hebben ze niet zoveel en er zal ook wel long inzitten, dat heeft ook weinig voedingswaarde. er staat ook niet bij waarvan het overige vlees is, ws rund.

-
dogo4ever
- Zeer actief
Als ik dit zou geven aan mijn staffies dan gaan ze krijtjes poepen. 20% kaal bot is teveel (als het idd kaal bot is dan).
Ik ben ook wel benieuwd naar de hoeveelheid nier en lever en wat het spiervlees is.
Ik ben ook wel benieuwd naar de hoeveelheid nier en lever en wat het spiervlees is.