Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duimen nodig voor lieve Amy
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Duimen nodig voor lieve Amy
Oh en ze heeft sinds gisteren steeds een beetje van haar eigen eten gehad en vanochtend poepte ze normaal (heel klein beetje, maar er zit ook haast niks meer in natuurlijk) nu weer op volle puppie snelheid komen :N: en dan is ze weer helemaal de oude 
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja haar doel is helemaal bereikt, ze krijgt het nu gemalen binnenInge O schreef:hè, bahhhDemi schreef:Nou ze mocht net mee met muilkorf en dat is een enorme ramp (volgens Amy dan he) maar goed na een stuk lopen had dat kreng het helemaal door. U drukt u neus samen met muilkorf in de eerste hoop stront die u tegen komt, liefst net gelegd. Dan drukt u uw neus nog even harder erin zodat die overheerlijke stront door de gaatjes van de muilkorf komen en rechtstreeks in uw mond belanden
stomme pokke pup
![]()
![]()
.
het bereikt dus helemaal zijn doel zou je zeggen.
maar gelukkig is ze zelf weer beter.
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Demi schreef:Nou ze mocht net mee met muilkorf en dat is een enorme ramp (volgens Amy dan he) maar goed na een stuk lopen had dat kreng het helemaal door. U drukt u neus samen met muilkorf in de eerste hoop stront die u tegen komt, liefst net gelegd. Dan drukt u uw neus nog even harder erin zodat die overheerlijke stront door de gaatjes van de muilkorf komen en rechtstreeks in uw mond belanden
stomme pokke pup
Fijn dat het beter gaat
Maar je kan haar toch ook gewoon aan de lijn uit laten, dan zie jij toch eerder dan zij dat er stront ligt? Want schijnbaar geef je haar de gelegenheid om vol in een hoop stront te duiken
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat doe ik ook 3 vd 4 keer op een dag, maar ze gaat ook 1 keer per dag met de rest mee dan mag ze los kan ze spelen en leert ze luisteren etc. En juist op die momenten doet ze het. Maar ik kreeg net een tip van iemand dat er muilkorven zijn die een soort van schotje hebben zodat het niet bij dr bek kan komen. Ik ga even googlentura schreef:Demi schreef:Nou ze mocht net mee met muilkorf en dat is een enorme ramp (volgens Amy dan he) maar goed na een stuk lopen had dat kreng het helemaal door. U drukt u neus samen met muilkorf in de eerste hoop stront die u tegen komt, liefst net gelegd. Dan drukt u uw neus nog even harder erin zodat die overheerlijke stront door de gaatjes van de muilkorf komen en rechtstreeks in uw mond belanden
stomme pokke pup
Fijn dat het beter gaat![]()
Maar je kan haar toch ook gewoon aan de lijn uit laten, dan zie jij toch eerder dan zij dat er stront ligt? Want schijnbaar geef je haar de gelegenheid om vol in een hoop stront te duiken
-
chrico
- Zeer actief
Wel fijn dat het al wat lekkerder met haar gaat, nu het vreten nog 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Sla dr gewoon neer de volgende keerchrico schreef:Wel fijn dat het al wat lekkerder met haar gaat, nu het vreten nog
-
chrico
- Zeer actief
Iegh kijk je wel uit dan dat ji niet onder de stront zit 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ja zeg het is wel een rottweilerDemi schreef:Ja haar doel is helemaal bereikt, ze krijgt het nu gemalen binnenInge O schreef:hè, bahhhDemi schreef:Nou ze mocht net mee met muilkorf en dat is een enorme ramp (volgens Amy dan he) maar goed na een stuk lopen had dat kreng het helemaal door. U drukt u neus samen met muilkorf in de eerste hoop stront die u tegen komt, liefst net gelegd. Dan drukt u uw neus nog even harder erin zodat die overheerlijke stront door de gaatjes van de muilkorf komen en rechtstreeks in uw mond belanden
stomme pokke pup
![]()
![]()
.
het bereikt dus helemaal zijn doel zou je zeggen.
maar gelukkig is ze zelf weer beter.
![]()
Het is en blijft een muts hoor
Maar goed gevaarlijke dingen zoals glas krijgt ze er niet doorheen en daar ben ik wel heel blij mee. Wist trouwens niet dat ze zo woest kon worden zeg, alle honden liepen voor miss bitch weg :N: zo kwaad dat ze een muilkorf omhad
sterkte met het meisje
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
chrico schreef:Iegh kijk je wel uit dan dat ji niet onder de stront zit
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
S@ndr@ schreef: Ja zeg het is wel een rottweiler![]()
![]()
sterkte met het meisje
Nou zo gedroeg ze zich wel, zelfs Cujo liep een blokje om
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gelukkig gaat het beter met d'r
En ja stront..... het blijft hier ook nog een probleem, maar dan met name bij Kaya. Geen hondenstront hoor, maar mensenstront, getver de getver. En daar heb je vooral zomers last van als mensen ineens uren gaan wandelen en onderweg gaan schijten.
Ze vreet het dus op en dan moet die walgelijke strontbek ook nog in de auto daarna om terug te gaan naar huis en komt ze zo lekker naast me staan hijgen.
Ik haat het echt
Puchu is meer van de koeienmest, om daar in te liggen rollen. Maar dat vind ik lang zo smerig niet als mensenstront.
Het is er bovenop zitten Allison en afleren, afleren en nog eens afleren. Ogen openhouden, constant.
Met Puchu heb ik 99% van al het gevreet eruit gekregen en hij was ook echt een ramp.
En ja stront..... het blijft hier ook nog een probleem, maar dan met name bij Kaya. Geen hondenstront hoor, maar mensenstront, getver de getver. En daar heb je vooral zomers last van als mensen ineens uren gaan wandelen en onderweg gaan schijten.
Ze vreet het dus op en dan moet die walgelijke strontbek ook nog in de auto daarna om terug te gaan naar huis en komt ze zo lekker naast me staan hijgen.
Ik haat het echt
Het is er bovenop zitten Allison en afleren, afleren en nog eens afleren. Ogen openhouden, constant.
Met Puchu heb ik 99% van al het gevreet eruit gekregen en hij was ook echt een ramp.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Het liefst neger ik het ook. Dat ze modder en blaadjes enzo eet moet ze zelf weten, maar stront, waar ze dus echt ziek van wordt en glas, plastic etc (Michael zegt steeds ze eet nog net de lantaarnpalen niet van straatInge O schreef:hier ging het op net de tegenovergestelde manier : ik heb met opzet niks gezegd (maar dan heb ik het niet over het vreten van mensen- of hondenstrontCaro. schreef:
Het is er bovenop zitten Allison en afleren, afleren en nog eens afleren. Ogen openhouden, constant.) juist in de hoop dat ze er dan ook geen punt zou van gaan maken en het geleidelijk aan uit haar puppyhersentjes zou slijten.
en dat heeft het gelukkig gedaan.
Ik loop echt met radarogen buiten. Helemaal als ik ze alle 4 mee heb. Izzy rent weg, Kenzo kan niet met reuen en Amy die blijft vreten. God wat is Cujo toch een makkelijke hond
Ik zit er ook echt bovenop, maar ze is zo ontzettend snel. Ze weet heel goed wat los is, heeft ze bv een takje of een pluk gras met modder dat laat ze los als ik het zeg. Als ze stront heeft dan weet ze niet hoe snel ze het door moet slikken.
Ze is echt zelfs zo erg dat als een vd andere honden zit te schijten ze eronder wil hangen om de stront op te vangen
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Inge O schreef:
nee, klopt, als het om gevaarlijke dingen gaat ligt het heel wat moeilijker, daarbij heb ik dan geluk want dat ligt hier amper.
de gevaarlijke dingen vrat ze wel thuis : kilo's dekentjes zijn er zo doorgegaan : mijn erf ziet momenteel blauw van alle dekenresten die ze overal heeft uitgepoept een aantal maanden terug :N:.
net dat snelle doorslikken als ze het echt echt willen was ik beducht voor - het enige wat ik deed was zelf meteen wegrennen als ze iets 'eetbaars' had gevonden.
owwwwww, zo heb ik een labje gehad, vréselijk vond ik het.
Helaas ligt er hier zoveel troep op straat, valt me nu pas echt op hoeveel zooi er op straat gegooid wordt
Ik moet heel hard lachen om jouw weg ren actie. Dat deed ik in het begin ook en dan had ik 3 honden die compleet overstuur waren, want vrouwtje rent zomaar weg, maar geen pup hoor, die stond rustig door te vreten
-
Devel
Topic helemaal gemist.
Fijn dat het de goede kant op gaat met haar, doet je toch een beetje gerust stellen!
Verder lig ik helemaal dubbel over die opmerkingen.... Misschien eens heel erg hard laten schrikken?
Fijn dat het de goede kant op gaat met haar, doet je toch een beetje gerust stellen!
Verder lig ik helemaal dubbel over die opmerkingen.... Misschien eens heel erg hard laten schrikken?
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Inge O schreef:als het heel erg lekker was liet ze me ook rustig rennen hoor (gebeurde gelukkig niet vaakDemi schreef:
Ik moet heel hard lachen om jouw weg ren actie. Dat deed ik in het begin ook en dan had ik 3 honden die compleet overstuur waren, want vrouwtje rent zomaar weg, maar geen pup hoor, die stond rustig door te vretenen dan zie je mensen kijken van die spoort echt niet
(niet dat dat me boeit hoor
)
) maar voor zo'n dingen als sigarettenpeuken en andere stomme rommel hielp het wel
.
oh ja sigarettenpeuken heeeeerrlijk vindt ze dat of oud vuurwerk smaakt ook erg fijn
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Amy schrikt echt helemaal nergens van dat is op zich wel fijn, maar ze is dus ook niet onder de indruk van mijn gemopper als ze staat te vreten, ze doet net of ze me niet hoort :M:Devel schreef:Topic helemaal gemist.
-
Zeeuwse labjes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retrievers
- Aantal honden: 2
Supersoaker?Demi schreef:Amy schrikt echt helemaal nergens van dat is op zich wel fijn, maar ze is dus ook niet onder de indruk van mijn gemopper als ze staat te vreten, ze doet net of ze me niet hoort :M:Devel schreef:Topic helemaal gemist.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Zeeuwse labjes schreef:
Supersoaker?
Dacht ik ook aan
Maar misschien vindt ze dat wel gewoon leuk
Fijn dat het weer beter gaat me haar
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh ja weet wel zeker dat ze het leuk vindtranetje schreef:Zeeuwse labjes schreef:
Supersoaker?![]()
Dacht ik ook aan
Maar misschien vindt ze dat wel gewoon leuk
Fijn dat het weer beter gaat me haar
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
De muilkorf in de stront drukken
hahaha
maar fijn dat het beter gaat met het meiske 

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
alm@ schreef:De muilkorf in de stront drukkenhahaha
maar fijn dat het beter gaat met het meiske
Ranzig wijf is het
-
Devel
Trein hoorn kopen..." onclick="window.open(this.href);return false; heeft vast wel effect, of het de juiste is, is maar afwachten... :N:Demi schreef:Amy schrikt echt helemaal nergens van dat is op zich wel fijn, maar ze is dus ook niet onder de indruk van mijn gemopper als ze staat te vreten, ze doet net of ze me niet hoort :M:Devel schreef:Topic helemaal gemist.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik moest even terugdenkenInge O schreef:hier ging het op net de tegenovergestelde manier : ik heb met opzet niks gezegd (maar dan heb ik het niet over het vreten van mensen- of hondenstrontCaro. schreef:
Het is er bovenop zitten Allison en afleren, afleren en nog eens afleren. Ogen openhouden, constant.) juist in de hoop dat ze er dan ook geen punt zou van gaan maken en het geleidelijk aan uit haar puppyhersentjes zou slijten.
Puchu vrat dus alles, maar het gevaar was dat als hij het eenmaal in zijn bek had en ik me ermee ging bemoeien, dat hij direct 'hap, slik, weg' deed
Dus mijn tactiek werd wel anders inderdaad: voorkomen dat hij het kon doen en als hij eenmaal wat had, dan had ik iets wat veel interessanter was, maar dat was alleen voor mij (dus ik richtte mijn aandacht niet op hem, maar op wat ik zelf in mijn handen had).
Hierdoor ging hij dingen loslaten 'hé wat heb jij daar, is dat leuker/lekkerder' (en ja, dat was zo natuurlijk).
Het hem dwingen 'los, los, los' maakte de zaak idd erger nu ik er over nadenk. Dat ben ik daarna, toen er veel meer vertrouwen was, pas verder gaan uitbouwen. Nu kan ik aan alles komen, kluiven, eten, hij rent nergens meer voor weg en dus die hele enkele keer dat ik iets wel moet afpakken nu, is het geen enkel probleem meer.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Inge O schreef:Inge O schreef:ja, dat is het dus : als je dingen gaat afpakken of verbieden is het *hapslikweg* of continu gaan rondspeuren om iets eerder te vinden dan de baasCaro. schreef:
hier ging het op net de tegenovergestelde manier : ik heb met opzet niks gezegd (maar dan heb ik het niet over het vreten van mensen- of hondenstront) juist in de hoop dat ze er dan ook geen punt zou van gaan maken en het geleidelijk aan uit haar puppyhersentjes zou slijten.
Ik moest even terugdenkenMaar deels heb ik dat eigenlijk ook zo gedaan, alhoewel niet compleet genegeerd.
Puchu vrat dus alles, maar het gevaar was dat als hij het eenmaal in zijn bek had en ik me ermee ging bemoeien, dat hij direct 'hap, slik, weg' deed(hierdoor een bal en een tampon doorgeslikt).
Dus mijn tactiek werd wel anders inderdaad: voorkomen dat hij het kon doen en als hij eenmaal wat had, dan had ik iets wat veel interessanter was, maar dat was alleen voor mij (dus ik richtte mijn aandacht niet op hem, maar op wat ik zelf in mijn handen had).
Hierdoor ging hij dingen loslaten 'hé wat heb jij daar, is dat leuker/lekkerder' (en ja, dat was zo natuurlijk).
Het hem dwingen 'los, los, los' maakte de zaak idd erger nu ik er over nadenk. Dat ben ik daarna, toen er veel meer vertrouwen was, pas verder gaan uitbouwen. Nu kan ik aan alles komen, kluiven, eten, hij rent nergens meer voor weg en dus die hele enkele keer dat ik iets wel moet afpakken nu, is het geen enkel probleem meer..
nee-eeh, zo gek krijgt een pup mij niet meer![]()
.
Maar als ik negeer en ze krijgt toch alsnog een stuk glas oid in dr bek ( ja ze is razendsnel
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Maar waarom laat je haar dat dan niet geven in plaats van het haar af te nemen?Demi schreef: Maar als ik negeer en ze krijgt toch alsnog een stuk glas oid in dr bek ( ja ze is razendsnel) dan zal ik het wel uit dr bek moeten pakken en dan is mn hele " ik doe toch alsof ik je niet zie tactiek
" weer helemaal verpest. En 100% voorkomen lukt echt niet. En ze heeft nou net de voorkeur voor "gevaarlijke" dingen. Net in het bos gingen alle eikels weer dr bekkie in en ik stond er echt bovenop
Ik leer mijn puppy's om alles wat ze pakken aan mij te geven.
Daar krijgen ze dan wat lekkers voor.
"Oooooo wat heb je daar gevonden? Laat eens zien....... Geef maar gauw hier"
Met poep gaat dat wat minder gemakkelijk
Helpt ook goed als je ze later iets wilt laten apporteren
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ik had dit ook nog niet eerder gelezen, maar waarom probeer je het niet met de fisher discs ? Als ze zo gek op eten is zou dat best wel eens kunnen werken. Bij Perry is het Eheh er ingetraind op dezelfde manier als de discs en daarmee kan ik langs een bak knakworst lopen zonder dat hij het lef heeft om er 1 te pakken. Maar Amy zal vast een stuk hardnekkiger zijn vandaar dat ik de discs noem.
Blij dat ze weer prima is opgeknapt. Gelukkig maar.
En don't shoot me :N: , maar ik ben het wel een beetje met Marc eens, ze is nu al met al 2 dagen ziek geweest, dus dat valt eigenlijk reuze mee. Ik snap met wat je allemaal hebt meegemaakt dat je je veel eerder zorgen maakt als een ander, maar geef ze ook de kans om zelf iets te overwinnen.
En don't shoot me :N: , maar ik ben het wel een beetje met Marc eens, ze is nu al met al 2 dagen ziek geweest, dus dat valt eigenlijk reuze mee. Ik snap met wat je allemaal hebt meegemaakt dat je je veel eerder zorgen maakt als een ander, maar geef ze ook de kans om zelf iets te overwinnen.
Gr. Aniek

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Budkes schreef:Ik had dit ook nog niet eerder gelezen, maar waarom probeer je het niet met de fisher discs ? Als ze zo gek op eten is zou dat best wel eens kunnen werken. Bij Perry is het Eheh er ingetraind op dezelfde manier als de discs en daarmee kan ik langs een bak knakworst lopen zonder dat hij het lef heeft om er 1 te pakken. Maar Amy zal vast een stuk hardnekkiger zijn vandaar dat ik de discs noem.![]()
Dat kan ik idd ook nog proberen, wie weet vindt ze dat wel leuker dan alles wat ze vindt.
En even over je onderste stukje en dat is niet alleen naar jou bedeold. Medisch staat vol met honden die spugen en aan de diarree zijn. Ik lees nergens, maar ook nergens in die topics terug het commentaar wat er steeds in mijn topics staat.
Ja ze was ziek en ja ze heeft 2 uur aan het infuus gezeten. Lijkt me niet voor niks toch?
Nogmaals mijn honden zijn regelmatig wel eens aan de schijt en kotsen ook nog wel eens, daar open ik nooit een topic over. De reden dat ze nu aan de betere hand is, is dus oa dankzij het infuus. Ze was flink uitgedroogd en ik had niet langer moeten wachten. Had ik nl wel gewinld, ik wilde 's ochtends naar mijn eigen Da gaan, maar volgens de nacht Da en later ook volgens mijn eigen DA had ze dat dus gewoon niet gered en was ze in shock geweest rond die tijd doordat ze al heel veel vocht kwijt was. Ik ga echt niet voor mijn lol midden in de nacht naar de Da. Toen ik haar op tilde voelde ze als een slappe vaatdoek aan. Niemand maar dan ook echt niemand die mij kan wijs maken als zijn hond dat heeft die dan denkt, ach het gaat wel weer over (bijna 40 koorts trouwens)
Ik weet wel dat dit mijn laatste topic in medisch is op dit forum. Heb hier geen zin in. En nogmaals Aniek, bovenstaande bedoel ik niet alleen jou mee, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik er wel heel moe van wordt.
Ik ben geen dramaqueen als het mijn honden betreft, laat ze lekker hun gang gaan. En zijn ze een keer niet lekker, ach wat zal ik zeggen, ik ben dus idd wel wat gewend helaas. Dus als ik hier een topic open(de) was het serieus niet goed.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Jij ziet je hond en jij ziet de mate van ernstigheid. Niemand kan dat door een beeldscherm heen zien.
Maar plaats ,wanneer je dat wilt, wel je topics, je haalt er vaak toch wel tips uit of iig meedenkers.
Als ik iets in medisch plaats hoop ik op meedenkers , ik hou wel degelijk in ogenschouw dat zij mijn hond niet zien dus niet precies in kunnen schatten van hoe en wat maar was toch vaak blij met het meedenken en de steun.
Oh , hier nog wat info over de fisher disc. http://www.petspassion.nl/index.php?gr= ... how=detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar plaats ,wanneer je dat wilt, wel je topics, je haalt er vaak toch wel tips uit of iig meedenkers.
Als ik iets in medisch plaats hoop ik op meedenkers , ik hou wel degelijk in ogenschouw dat zij mijn hond niet zien dus niet precies in kunnen schatten van hoe en wat maar was toch vaak blij met het meedenken en de steun.
Oh , hier nog wat info over de fisher disc. http://www.petspassion.nl/index.php?gr= ... how=detail" onclick="window.open(this.href);return false;
-
miekmiek
alsjeblieft niet doen hoor, iedereen mag hier zijn zorgen spuien over zijn of haar honden, jij ook. er zijn in dit topic heel veel mensen geweest die bezorgd gereageerd hebben en die je serieus namen hierin. die moet je niet vergeten hoor. ik snap dat het hard bij je aankomt (dat zou ik ook hebben) en ik heb ook begrip voor je terughoudendheid in het posten van nieuwe berichten hier, maar alsjeblieft; wel blijven posten hoor.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Demi schreef: Ik weet wel dat dit mijn laatste topic in medisch is op dit forum. Heb hier geen zin in. En nogmaals Aniek, bovenstaande bedoel ik niet alleen jou mee, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik er wel heel moe van wordt.
Ik ben geen dramaqueen als het mijn honden betreft, laat ze lekker hun gang gaan. En zijn ze een keer niet lekker, ach wat zal ik zeggen, ik ben dus idd wel wat gewend helaas. Dus als ik hier een topic open(de) was het serieus niet goed.
PreciesMJ schreef:Jij ziet je hond en jij ziet de mate van ernstigheid. Niemand kan dat door een beeldscherm heen zien.
Als ik iets in medisch plaats hoop ik op meedenkers , ik hou wel degelijk in ogenschouw dat zij mijn hond niet zien dus niet precies in kunnen schatten van hoe en wat maar was toch vaak blij met het meedenken en de steun.![]()
Gewoon blijven plaatsen Allison, jij weet wat je ziet en wat je voelt
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,