Mijn man is eind februari jarig nu wil ik graag met vrienden een weekendje weg.
Nou is de oppas voor mijn jr's zo geregeld maar Sweet is een klein probleem.
Ik doe haar vanwege angstproblemen liever niet in een pension en zou het fijner vinden als ze bij iemand kan verblijven die een weekendje op der zou willen passen . het is een echte roedelhond en daar voelt ze zich ook het fijnst.
nu dacht ik probeer het even hier mischien is er iemand die het leuk vind om op mijn meisje te passen.
Ze kan met alles goed overweg. slaapt in een bench. luisterd goed heeft alleen dus een angst probleem wat zich uit in blaffen dat is bij mij thuis nu een stuk minder maar ik kan niet garanderen dat dat bij een ander niet zo is.
Ze kan heel overdreven reageren op commandos dat je denkt god die hond wordt mishandeld dat is dus niet zo
Verder gaat ze goed met teven en reuen maar wil nog wel is snauwen als daar niet op gereageerd wordt dan is dat ook over.
Is er mischien iemand het zou dan om een weekend in maart gaan waarschijnlijk begin maart.
Ik hoor het graag anders moet ik even verder zoeken en mischien wel een pension voor der zoeken maar dat wil ik dus liever niet omdat ik bang ben dat ik dan weer bij af ben.