Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Prins Senior of Prins Sensitive

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Amber
Zeer actief
Contacteer:

Prins Senior of Prins Sensitive

Ongelezen bericht door Amber »

Hoi,
Ik ga vanmiddag ander voer halen, op Kvv blijft het tobben met Mack, nu heb ik de keuze uit bovenstaande brokken, ik heb bewust voor prins gekozen.Ze hebben allebei een verlaagd eiwitgehalte, echter in de ene zitten ook extra kruiden voor de weerstand omdat ik dus altijd tob met Mack leek me deze zeer geschikt,Maar deze is niet geperst, en daarom ben ik daar niet zo'n voorstander van. (verhoogde kans op maagtorsie)
De andere(senior) is kwa eiwitten dus hetzelfde er zitten alleen niet de kruiden in waarvan ik toch denk dat Mack er zeer zeker baat bij zou hebben, en deze is dus geperst.

Vroeger heb ik wel altijd een krokante brok gevoerd (10 jaar geleden) omdat ik toen ook niet beter wist, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met beslissen. Of misschien zijn hier mensen die de brokken kennen kwa gebruik.
Gr, Amber
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
krullie
Zeer actief

Re: Prins Senior of Prins Sensitive

Ongelezen bericht door krullie »

ik geef de sensitive maar wel de pro care croque.
ben er wel tevreden over.
hij doet het er goed op.
en vind het een lekkere brok.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”