Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoeveel gaat er in een vrieskastje?
Moderator: moderatorteam
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Hoeveel gaat er in een vrieskastje?
Ik ben voorzichtig begonnen met Barf voor Boyke. Nu ben ik me aan het oriënteren op een tafelmodel vrieskastje, model koelkast zeg maar, met drie lades. Inhoud is 80 liter. Hoeveel kilo vlees kunnen jullie ongeveer kwijt in een dergelijk vrieskastje?
-
29996D
Re: Hoeveel gaat er in een vrieskastje?
Voor een hele maand, voor twee honden van 20-25 kg.
Ehm, zo'n 45 kg, denk ik.
Ehm, zo'n 45 kg, denk ik.
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
ik gebruik 2 lades van mijn vriekast voor KVV en komt neer op 60 liter, daar kan 25kilo vlees in

- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Er past hier precies 2 kratjes lotgeringen in 36kg dus

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
-
29996D
Maar met model koelkast, bedoel je dan ook echt de grootte van een koelkast?
- janine
- Zeer actief
Hou ongeveer een derde aan van het aantal liters..
En vleesbot neemt soms wat meer ruimte in omdat je niet alle ruimte kunt benutten..Ik ben er ondertussen wel ster in om zoveel mogelijk in een vriezer te proppen maar ik gebruik ook echt alle vriesruimte..
En vleesbot neemt soms wat meer ruimte in omdat je niet alle ruimte kunt benutten..Ik ben er ondertussen wel ster in om zoveel mogelijk in een vriezer te proppen maar ik gebruik ook echt alle vriesruimte..

- dagmar88
- Zeer actief
oooh, dat valt best heel erg mee. Ik kan een tafelmodel vrieskistje overnemen van iets meer dan 200 liter en was me ernstig af aan het vragen of ik dan voor 125 bij lupa kan bestellen
Da's dan voor de hondjes voornamelijk barf dingetjes en wat gemalen prut en voor de katten veel kwartel, all animal en mixen.
De oude vrieskast van 350 liter is op en gaat de zomer niet halen, maar moet er wel eerst uit voordat ik die andere over kan nemen.
Da's dan voor de hondjes voornamelijk barf dingetjes en wat gemalen prut en voor de katten veel kwartel, all animal en mixen.
De oude vrieskast van 350 liter is op en gaat de zomer niet halen, maar moet er wel eerst uit voordat ik die andere over kan nemen.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Ja, zo'n tafelmodel koelkastje dan, niet zo'n hogeMissDorien schreef:Maar met model koelkast, bedoel je dan ook echt de grootte van een koelkast?
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Dat is een goede tipjanine schreef:Hou ongeveer een derde aan van het aantal liters..
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Nu die vieze zalmkoppen eruit zijn, heb je weer wat ruimteBrowny schreef:ik gebruik 2 lades van mijn vriekast voor KVV en komt neer op 60 liter, daar kan 25kilo vlees in
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Ik kan me voorstellen dat barf vlees wat meer ruimte inneemt, dus de berekening van een kilo of 25-30 gaat wel kloppen denk ikdogluna schreef:Er past hier precies 2 kratjes lotgeringen in 36kg dus
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
inderdaadFlevo Bordertje schreef:Nu die vieze zalmkoppen eruit zijn, heb je weer wat ruimteBrowny schreef:ik gebruik 2 lades van mijn vriekast voor KVV en komt neer op 60 liter, daar kan 25kilo vlees in![]()