Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bijna de laatste keer.....
Moderator: moderatorteam
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
Bijna de laatste keer.....
Week 7 van de Kroaten puppies staat nu online (maar 1 week te laat...), komende zaterdag wordt de laatste opgehaald en dan zal de laatste week ook online komen.
Vanaf dan zullen jullie het moeten doen met voornamelijk nieuwe foto's van mijn eigen meissie Kanouk oftewel Nice of you to Come Bye Better Barker!
http://hrvatski-ovcar.nl/index.php?page=li1wk7&lang=nl
Vanaf dan zullen jullie het moeten doen met voornamelijk nieuwe foto's van mijn eigen meissie Kanouk oftewel Nice of you to Come Bye Better Barker!
http://hrvatski-ovcar.nl/index.php?page=li1wk7&lang=nl
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Bijna de laatste keer.....
Wat zijn ze leuk!
Jammer genoeg waren jullie net weer bij Sam op bezoek op een dag dat ik moest werken, anders had ik ze graag in het echt gezien.
Jammer genoeg waren jullie net weer bij Sam op bezoek op een dag dat ik moest werken, anders had ik ze graag in het echt gezien.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
snoepjes zijn het 
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
ik wilde graag een teef, dus bleven er nog 4 van de 6 overNanna schreef:Ach wat een wijze poedeltjes.
Hoe heb je je keuze bepaald voor Kanouk?
ik wilde graag een curly en geen wavy, dus toen waren het er nog 3
dametje paars is de meest dominante van het nest en ik zag dat binnen mijn roedel met een aantal pittige BC teven niet zitten, en toen waren het er nog 2
Het ging dus tussen dame Geel en dame Blauw, en dame Blauw heeft mij gekozen. Zat/zit continu bij mij, meest aanhankelijk naar mij toe, wilde al vroeg dingetjes doen voor mij oftewel zij heeft de keuze gemaakt en ikheb geluisterd....
Danielle Boshouwers
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
wat een schatjes! Ben je ze allemaal al kwijt?
Exterieur zegt niet alles, een karakter daar leef je mee. Bij ons is karakter eigenlijk altijd de doorslaggevende factor als we zelf iets aanhouden
En ik zag idd ook al Sam's speeltuin staan. Wat leuk dat er meer mensen gebruik van maken
Exterieur zegt niet alles, een karakter daar leef je mee. Bij ons is karakter eigenlijk altijd de doorslaggevende factor als we zelf iets aanhouden
En ik zag idd ook al Sam's speeltuin staan. Wat leuk dat er meer mensen gebruik van maken
-
Heidewachtel
- Actief
- Mijn ras(sen): Heidewachtels
Wat zijn ze leeeeuk! Wat een lekkere eigenwijze koppies staan erop... heerlijk! Geniet nog lekker van de laatste week!
Groetjes Judith

-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
jaja ze zijn allemaal verkocht en er zijn er zelfs al 4 opgehaald (ze zijn vandaag 8 weken), komende zaterdag vertrekt nummertje 5 en dan hebben we alleen ons eigen meissie.Josee schreef:wat een schatjes! Ben je ze allemaal al kwijt?
Exterieur zegt niet alles, een karakter daar leef je mee. Bij ons is karakter eigenlijk altijd de doorslaggevende factor als we zelf iets aanhouden![]()
Inderdaad uiterlijk is voor mij ook hetminst belangrijke, als ik voor 100% verliefd was geworden op de enige wavy teef dan was zij gewoon gebleven hoor.
Gelukkig ken ik Sam goed, ze heeft namelijk een BC van mij en staat op de lijst voor nummer 2 dus vandaar dat ik haar puppy play paradise wel ken.....
Danielle Boshouwers
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
die zijn cute zeg
en ik herken het gevoel...naar en pup kijken en zeggen dàt is ze...was bij Juno net zo en heb het me nog geen seconde beklaagd.
en ik herken het gevoel...naar en pup kijken en zeggen dàt is ze...was bij Juno net zo en heb het me nog geen seconde beklaagd.
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Gaat het snel he die 8 weken, maar dan des te leuker dat je dan zelf een zwart monstertje houdt
Ja ik wist dat Bliss bij jou vandaan kwam
Ik ben nu al een paar keer bij Sam geweest met die grijze muizen van me en ik vind het elke keer weer zo ontzettend genieten als ik de pups bezig zie in de speeltuin van Sam!
Echt een aanrader, niet alleen leuk voor de pups maar eigenlijk nog leuker voor jezelf haha
Ben benieuwd hoe je grietje uitgroeit!
Ja ik wist dat Bliss bij jou vandaan kwam
Ik ben nu al een paar keer bij Sam geweest met die grijze muizen van me en ik vind het elke keer weer zo ontzettend genieten als ik de pups bezig zie in de speeltuin van Sam!
Echt een aanrader, niet alleen leuk voor de pups maar eigenlijk nog leuker voor jezelf haha
Ben benieuwd hoe je grietje uitgroeit!
Danielle schreef:jaja ze zijn allemaal verkocht en er zijn er zelfs al 4 opgehaald (ze zijn vandaag 8 weken), komende zaterdag vertrekt nummertje 5 en dan hebben we alleen ons eigen meissie.Josee schreef:wat een schatjes! Ben je ze allemaal al kwijt?
Exterieur zegt niet alles, een karakter daar leef je mee. Bij ons is karakter eigenlijk altijd de doorslaggevende factor als we zelf iets aanhouden![]()
Inderdaad uiterlijk is voor mij ook hetminst belangrijke, als ik voor 100% verliefd was geworden op de enige wavy teef dan was zij gewoon gebleven hoor.
Gelukkig ken ik Sam goed, ze heeft namelijk een BC van mij en staat op de lijst voor nummer 2 dus vandaar dat ik haar puppy play paradise wel ken.....
-
Gos
- Zeer actief
Wat een prachtige hondjes! Paars springt er voor mij het meeste uit, maar ik kan me je keuze goed voorstellen met je uitleg. Dat jullie maar heel gelukkig zullen zijn samen!