HD-A (NBW: 40, botafwijking 0 en geen opmerking over de aansluiting dus die is gewoon goed)
ED-vrij
Moderator: moderatorteam

Nee idd, beter dan dit kan niet! Ik was ook ontzettend blij toen ik van Nuran ook een HD A met goede aansluiting kreeg.....Norbergwaarde was 35. Ik heb zelfs nog naar de Raad van Beheer gebeld om te vragen of ze niet iets vergeten waren.....ik had nog nooit een goede aansluiting gezien alleen onvoldoende :N:LongFields schreef:.... En hij kán gewoon niet beter:
HD-A (NBW: 40, botafwijking 0 en geen opmerking over de aansluiting dus die is gewoon goed)
ED-vrij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, rustig aan maar hoor, dat kan volgend jaar ook nog wel.Nanna schreef:Nou kan ze onder de bok
Er zijn uit dit nest nu 2 honden op HD en ED onderzocht en beide hebben ze HD-A en ED-vrij gekregen.Maeve schreef:Tot nu toe alleen nog maar goede uitslagen voor de pups uit dit nest, of niet?
Er staat bij de Laekense ook in het overgrote deel van de uitslagen een onvoldoende aansluiting vermeld op de uitslag.Nuran Gino schreef: Nee idd, beter dan dit kan niet! Ik was ook ontzettend blij toen ik van Nuran ook een HD A met goede aansluiting kreeg.....Norbergwaarde was 35. Ik heb zelfs nog naar de Raad van Beheer gebeld om te vragen of ze niet iets vergeten waren.....ik had nog nooit een goede aansluiting gezien alleen onvoldoende :N:
Kijk, zo gek is het dus niet haha.S@ndr@ schreef:de enige niet, maar wel een van de weinige![]()
dank je wel
er waren geen aantekeningen, dus dan moet het goed qua aansluiting geweest zijn