Mag dat ook als hij vieze pootjes heeft?

of als je net hebt gezogen?

Zo ja, moet ie eraf als er onvoldoende zitplaatsen overblijven of jij daar wilt zitten?

Kun je een hond toelaten op schoot terwijl hij zelf niet op de bank mag?

Moderator: moderatorteam
Mijn honden mogen op de bank als ik op een matrasje op de grond lig omdat ik nachtdienst heb gehad. anders niet. Dat weten ze precies. Als ik dan net gezogen heb heb ik pech, maar dat maakt niks uit want stofzuigen moet ik toch iedere dag.koentje schreef:Mag jouw hond op de bank liggen?![]()
Mag dat ook als hij vieze pootjes heeft?![]()
of als je net hebt gezogen?![]()
Zo ja, moet ie eraf als er onvoldoende zitplaatsen overblijven of jij daar wilt zitten?![]()
De mijne gaat ook aardig die kant op maar die kruipt gewoon op schoot, ik vind het heerlijk zo'n grote knuffelkont en lekker warm. Heb geen dekentje meer nodig zo.Maar mijn honden wegen ieder 35 kilo dus die wil ik niet op schoot hebben
Mag jouw hond op de bank liggen?: Jakoentje schreef:Mag jouw hond op de bank liggen?![]()
Zo ja, moet ie eraf als er onvoldoende zitplaatsen overblijven of jij daar wilt zitten?![]()
Dat is geen excuusflamme schreef:De laatste vraag weet ik niet. Maar mijn honden wegen ieder 35 kilo dus die wil ik niet op schoot hebben
Nee, zie: http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 05836.htmlkoentje schreef:Mag jouw hond op de bank liggen?![]()