" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ja dat is ook niet echt een hindernis tochElmo/maureen schreef:![]()
Ja hij is er een beetje groot voor maar vind het er wel heel schattig uit zienAlleen het over mijn been heen springen gaat nog niet zo (lees; hij stapt erover heen.)
Hij kan ook al turn en twisten 'om', spaanse pas. En leer hem nu ook achteruit en op de achterpoten staan.
shanty schreef:
Ja dat is ook niet echt een hindernis tochJe kan je been tegen de muur aan doen dan kan je het iets hoger maken. Zodat hij wel gaat springen.
Je bent goed opweg je moet hem alleen niet te snel zelf laten denken maar nog even opweg helpen todat hij goed snapt wat de bedoeling is.
Ik praat ook veel met handgebaren kan ik niks aan doendjow schreef:Hij heeft nog veel handhulp nodig, je beweegd iets te snelVind het er wel komisch uitzien!
MJ schreef:Jawel....zo moet het wel ! Staartje kwispelend en brede grijns van jou .
Belangrijkste ingrediënten !![]()
![]()
Leuk filmpje !
Donderdag of vrijdag?shanty schreef:Harstikke goed ! Maureen kom je van de week anders deze kant even op ?
Dat kan je makkelijk controleren. Door het commando zonder gebaren te zeggen reageerd de hond niet op het commando. Dan snapt hij die dus niet nog niet helemaal. Ik ben zelf altijd heel snel in het afbouwen van handgebaren. Maar mischien kan je beter zelf een topic openen met de vraag hoe je dat het beste kan doen ?kaplaars schreef:Leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier bezig is.
Je hond vind het zo te zien erg leuk!
Ik oefen het springen alleen buiten, dan kan hij ook minder makkelijk uitglijden dan op een gladde parket vloer. Dan heeft hij misschien meer lef om echt af te zetten.
(tip van een beginner)
Ik hoop niet dat ik nu je topic vervuil, maar als het gaat om handgebaren, hoe weet je wanneer je hond je stem begrijpt, zodat je de gebaren kunt af te bouwen?
Lellibel schreef:Ha leuk. Ik zou alleen niet zo streng tegen hem spreken. Dan is de lol er vaak al weer af. Bij ons dan.![]()
Trouwens misschien klinkt dit wat flauw hoor van me je moet het niet verkeerd opvatten