Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poep/kotsvraagje
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Poep/kotsvraagje
Apple is sinds Zaterdag ziek. Ze poept Diarree. Nou is het probleem, dat
ze het niet aangeeft als ze moet, en het dus ook soms gewoon in de bench doet. Kan gebeuren.
Probleem daarnaast is alleen, dat ze haar eigen poep dan weer opeet. En dat vervolgens weer uitkotst.
In hoeverre is het normaal dat ze alles gewoon met evenveel plezier opeet? En in hoeverre is ze dan echt ziek, want
ik denk dat ze alleen kotst, omdat ze dan de kans heeft gehad om haar eigen poep op te eten.
ze het niet aangeeft als ze moet, en het dus ook soms gewoon in de bench doet. Kan gebeuren.
Probleem daarnaast is alleen, dat ze haar eigen poep dan weer opeet. En dat vervolgens weer uitkotst.
In hoeverre is het normaal dat ze alles gewoon met evenveel plezier opeet? En in hoeverre is ze dan echt ziek, want
ik denk dat ze alleen kotst, omdat ze dan de kans heeft gehad om haar eigen poep op te eten.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Re: Poep/kotsvraagje
Ze drinkt en eet overigens verder goed, is wel iets rustiger dan eerst, maar is desalniettemin gewoon haar speelse-zelf.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Als ze morgenochtend nog aan de diaree is zou ik toch morgenmiddag/avond even langs de da gaan. Kleine pupjes zijn zo uitgedroogd.
Ik verbaas mij wel dat je denkt dat ze kotst om het daarna weer op te kunnen eten
En omdat ze dat opeet ook niet zo ziek is
Ook zou ik haar zo min mogelijk de kans geven om haar ontlasting op te kunnen eten. straks wordt het een gewoonte
Ik verbaas mij wel dat je denkt dat ze kotst om het daarna weer op te kunnen eten
Ook zou ik haar zo min mogelijk de kans geven om haar ontlasting op te kunnen eten. straks wordt het een gewoonte
-
miekmiek
ik denk dat ze de diaree opeet uit instinct en dat ze het vervolgens uitkotst omdat haar maag het niet verdraagd. als dit doorblijft gaan zou ik morgen even naar de DA gaan.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Met een pup zou ik sowieso diarree niet zo lang afwachten...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Dat zie je verkeerd. Ik denk dat ze kotst omdat ze haar poep opeet, en haar buik daar niet tegen kan. En dus niet omdat ze misselijk is.Tamara. schreef:Als ze morgenochtend nog aan de diaree is zou ik toch morgenmiddag/avond even langs de da gaan. Kleine pupjes zijn zo uitgedroogd.
Ik verbaas mij wel dat je denkt dat ze kotst om het daarna weer op te kunnen etenEn omdat ze dat opeet ook niet zo ziek is
![]()
Ik geef haar 3D per dag proplan en 's avonds kreeg ze Ducks, maar daar ben ik nu maar even mee gestopt. Ze eet haar brokjes alleen niet echt goed, laat veel staan, dus Ducks was zodat ze wel genoeg binnen krijgt.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Amy is bijna 2 maanden aan de diarree geweest ze gaf het gelukkig wel aan als ze naar buiten moest op een ongelukje na. Amy wilde het ook opeten maar dat kon ik meestal net voorkomen. Nu eet ze alleen poep van andere. En haar nieuwste ontdekking: als een vd andere 3 poept gaat ze eronder hangen en vangt ze de poep op om op te vreten 
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Met zo'n klein pupje had ik al bij de dierenarts gezeten. Kijk, als het óf diarree, óf kots was, had ik het even aangekeken, maar allebei. Nee, dan had ik daar al gezeten.
Je weet natuurlijk niet zeker of ze overgeeft omdat ze diarree eet.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Als het beide zou zijn zou ik er gisteren ook al hebben gezetennathalie schreef:Met zo'n klein pupje had ik al bij de dierenarts gezeten. Kijk, als het óf diarree, óf kots was, had ik het even aangekeken, maar allebei. Nee, dan had ik daar al gezeten.
Even een update, gisteravond en vandaag heeft ze normaal gepoept. Dus ik ga er vanuit dat het
weer beter gaat, maar even nog niet te vroeg juichen uiteraard.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
Ok! Ik werd op het verkeerde been gebracht door het woordje 'dan'Aimee schreef:Dat zie je verkeerd. Ik denk dat ze kotst omdat ze haar poep opeet, en haar buik daar niet tegen kan. En dus niet omdat ze misselijk is.Tamara. schreef:Als ze morgenochtend nog aan de diaree is zou ik toch morgenmiddag/avond even langs de da gaan. Kleine pupjes zijn zo uitgedroogd.
Ik verbaas mij wel dat je denkt dat ze kotst om het daarna weer op te kunnen etenEn omdat ze dat opeet ook niet zo ziek is
![]()
Ik geef haar 3D per dag proplan en 's avonds kreeg ze Ducks, maar daar ben ik nu maar even mee gestopt. Ze eet haar brokjes alleen niet echt goed, laat veel staan, dus Ducks was zodat ze wel genoeg binnen krijgt.
Gelukkig gaat het weer wat beter maar houdt het maar goed in de gaten. Overgeven en/of diaree bij die pupjes vind ik maar niets als het langer dan 2 dagen duurt.Aimee schreef:ik denk dat ze alleen kotst, omdat ze dan de kans heeft gehad om haar eigen poep op te eten.