Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Podenji schreef:leuke pup
maar je mag wel eens goed onder je bank schoonmaken
thanks podenji!
wraaaahahahahaha damn!, is het toch gezien....
zag de pic en schrok me dood, even niet meer onder de bank schoongemaakt hehehehehe
vanmorgen het eerste geweest wat ik deed, anders loopt er straks een niesend stofballetje door het huis...
gr ''jp''
Zo'n foto had ik ook.... Leek erug lief, maar toen zag ik hem op mijn laptop :N:
Ga je met je goeie gedrag...
thanks podenji!
zag de pic en schrok me dood, even niet meer onder de bank schoongemaakt hehehehehe
vanmorgen het eerste geweest wat ik deed, anders loopt er straks een niesend stofballetje door het huis...
gr ''jp''
mja bij mij thuis is het altijd brandschoon, daarom maak ik nooit foto's van de honden in de woonkamer
eigenlijk had je een swiffer hondje moeten kopen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
thanks podenji!
gr ''jp''
mja bij mij thuis is het altijd brandschoon, daarom maak ik nooit foto's van de honden in de woonkamer
eigenlijk had je een swiffer hondje moeten kopen
hahahahahaha ik leen voor de volgende keer wel ff een boomertje hier uit de wijk....
twinmom-jess schreef:wraaaahahahahaha damn!, is het toch gezien....
gr ''jp''
neem dan ook even je koelkast mee
wat een leukerd
was al helemaal verliefd op james maar nu we worden overvallen door pups ga ik ze steeds leuker vinden
twinmom-jess schreef:wraaaahahahahaha damn!, is het toch gezien....
gr ''jp''
neem dan ook even je koelkast mee
wat een leukerd
was al helemaal verliefd op james maar nu we worden overvallen door pups ga ik ze steeds leuker vinden
:N: .... ....
ook wij zijn idolaat van ''james'' hier, dan zou je ''jojo'' van het waggerland ook eens moeten zien...
thanks fenneke..
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Dus jullie waren dat gisteren, heb het hele verhaal gehoord (ik zat samen met Rachel in de auto toen Hanno belde )
Gefeliciteerd, het regent Cardigans hier op het forum Ben benieuwd hoe hij uitgroeit.
Volgens mij regent het overal Cardi's. Ik zie ze overal opduiken nu.. Bij ons in de buurt, in het bos, bij het water... En niet omdat ik er extra op let, ik vond ze altijd al leuk
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Dus jullie waren dat gisteren, heb het hele verhaal gehoord (ik zat samen met Rachel in de auto toen Hanno belde )
Gefeliciteerd, het regent Cardigans hier op het forum Ben benieuwd hoe hij uitgroeit.
Volgens mij regent het overal Cardi's. Ik zie ze overal opduiken nu.. Bij ons in de buurt, in het bos, bij het water... En niet omdat ik er extra op let, ik vond ze altijd al leuk
Misschien omdat er de laatste tijd een paar grote nesten geboren zijn?
Zoveel fokkers zijn er nu ook weer niet hier, maar de nesten kwamen een beetje tegelijkertijd.
Leuk zeg, geniet er van!
James is de eerste Cardigan die ik in het echt gezien heb en hij is LEUK! Nu zie ik er inderdaad ook steeds meer. Gefeliciteerd met jullie kleine!
Hummer schreef:Gefeliciteerd met jullie pup. Een hele goede keuze een cardigan. Geniet van de komende maanden, want ze zijn zo groot.
thanks hummer!, kan nog steeds niet geloven dat dat oogverblindende hummeltje van ons is..
we zullen er zeker van genieten, ze zijn inderdaad zo pup af
maar het genieten zal blijven tot de laatste dag....