please come play with me!...

''brego'' ook uitgeteld...

gr ''jp'' (man van jess)
Moderator: moderatorteam

thanks tekkel,tekkel schreef:Wat een schatje, en fijn dat het zo goed gaat met je labrador: mooi setje
thanks turbo!, ik weet hoe snel het inderdaad gaatTurbo! schreef:Wat een dot, daar smelt je van, lekker genieten hoor, het is zo voorbij dat merk ik hier maar al te goed.
dank je marina,Marina schreef:ohh wat een lekker ding.
geniet er maar lekker van.
agree!!...Maryanne schreef:Wat lief
and he is!!..Mrs. Dee schreef:Wat een schatje!!

aankomende zomer wil ik wel met jouw en lara wandelen langs de put...bianca83 schreef:Ahhhh![]()
![]()
Wat een bolletje. Ik vind dat als je een keer naar de put gaat je het even mag zeggen, kom ik met Jara
hahahahaha!!kimmeke schreef:wat een schatje![]()
als je het puppy-zijn begint te missen, geef maar een gil he! Dan stuur ik mijn eeuwige puppy wel even ter leen
dank je mariabel!, dan zul je de nieuwe pics die ik net gepost heb in dit topic zeker leuk vinden!...mariabel schreef:oh wat een dotje. als hij zo op zijn rugje ligt..![]()
![]()
en met zijn grote nieuwe vriend ook zo mooi...

dagmar88 schreef:Wat lief!
Ik doe het je niet na qua tempo en moest stiekem wel een beetje lachen; van Rottweiler x Lab naar corgi
kimmeke schreef:op die laatste foto van de nieuwe reeks zie ik Aslan zo denken: zou ik mijn tandjes nu eens in die poot zetten? Of zou dat opvallen...![]()
Is goed, leuktwinmom-jess schreef:aankomende zomer wil ik wel met jouw en lara wandelen langs de put...bianca83 schreef:Ahhhh![]()
![]()
Wat een bolletje. Ik vind dat als je een keer naar de put gaat je het even mag zeggen, kom ik met Jara
![]()
ik pb je onze telefoon nummers straks wel even, altijd leuk natuurlijk..
gr ''jp''