na een lang/leuk en goedverlopend gesprek hebben wij vandaag bij waggerland een pup mogen overnemen, hier zijn wij enorm trots op
de klik met het hondje was er eigenlijk direct, wat een ongelooflijke topper!
en met de fokker zelf eigenlijk ook, uiteindelijk een hele gezellige middag geweest, en daar ook vol genoten van alle andere hondjes, cardigans en pembroke...
met alle geluk hebben we zelfs vandaag de pup al mee mogen nemen, van de week gaan we nog een keer terug om nog wat papierwerk in orde te maken
dan de kennismaking met onze brego, dit kan ik niet in woorden uitleggen
wat een magisch moment, en wat een schat is onze brego toch
het was eerst wat schrikken voor de kleine, maar al na enkele minuten was meneertje al vertrouwd met onze reus door de meer dan positieve houding die onze brego gaf
hij is zo enorm voorzichtig met de kleine, hij bracht ook direct zn speeltjes naar hem toe
inmiddels loopt de kleine brego al enorm uit te dagen, en zijn ze samen aan het spelen
we lachen ons hier dood om zn gekke capriolen, en we staan te kijken van hoe hij zich hier al thuis voelt, lag net ook even heerlijk aan mn voeten te slapen
wat ik ook geweldig vind is dat dit nestje een ''F'' litter werd, dus namen met een ''F''
en dat dit hondje dan toevallig ''fifty cent'' genoemd word, en ik zwaar fan van rapper 50 cent/g-unit ben....
maar ff genoeg geluld, ik denk dat de pics verder wel boekdelen spreken....

[hr]
een ''pembroke'' tussendoor..

cardigan pupje lulu..

onze kleine ''aslan'' weer...

[hr]

[hr]