Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Soms ben ik ze zo zat, ze maken alles stuk

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Soms ben ik ze zo zat, ze maken alles stuk

Ongelezen bericht door jacq1970 »

tja dat hoort er een beetje bij ben ik bang... hier ook een gillend dure bank kapot, flinke krabgaten van de honden.... tsja kapot is kapot he....
Bowie heeft zoveel gesloopt ik kan me er niet eens echt druk meer om maken, ik vind het zonde ja maar verder weet ik ook niet wat ik eraan moet doen... over de bank liggen grand foulards want ik ga nog echt geen nieuwe bank kopen zolang ze nog regelmatig sloopt.
Afbeelding
Chasing Clouds
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australische herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chasing Clouds »

Wij hebben jaren op tweedehandsspullen geteerd... Katten hebben nooit aan de zetel of aan stoelen gekrabt. Ook de krabpaal was niet interessant.

Nu we naar beneden zijn verhuisd, hebben we een dure nieuwe zetel en dure nieuwe leren stoelen gekocht. De tweede nacht werd ik wakker: zat die rotkat toch wel niet aan de stoelen te krabben! Nu moeten ze dus als we wegzijn in afzondering of buiten. Tja... eigen schuld dikke bult. Ik begrijp nog altijd niet waarom hij er nu ineens wél aan begint.
Ondertussen zijn al drie van de zes stoelen bekrabt. Nog niet erg: enkel wat puntjes (omdat ik er dus direct bij ben), maar toch...

De hond doet gelukkig niets kapot! Die maakt enkel dingen vuil... ;)

Leuk... Dieren houden...
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

gewoon niets doen, het is zonde maar als je gaat overkleden is het zo weer stuk. Mooi zo laten en proberen je niet te ergeren
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

:engel: nacht twee van nina...onze leren bank doormidden :mrgreen: ...shaggy had nooit iets gesloopt...de eerste nacht lag nina ook gewoon heerlijk te slapen en is er niks gebeurt..hihi klein inschattingsfoutje van een paar duizend euro :mrgreen: ...ze heeft daarna een paar maanden in een bench geslapen..en sindsdien niks meer gesloopt..behalve pennen..daar heeft ze een fetisj voor die moeten gewoon uit elkaar. :pffff:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:smile: :smile: :smile: :J:
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Jacky schreef:gewoon niets doen, het is zonde maar als je gaat overkleden is het zo weer stuk. Mooi zo laten en proberen je niet te ergeren
Niets doen is geen optie want ze hebben al tot aan het piepschuim gekrabt, nog een paar weken en dan zitten we enkel op hout. Daarom had ik ook die andere besteld.
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

S@ndr@ schreef::smile: :smile: :smile: :J:
:tong:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Carmen schreef:
bouvierpoedel schreef:Ik zou ze slachten en van hun velletje de bank en stoelen herstellen.
Weer mooie bank en stoelen en je huisdieren zijn nog steeds aanwezig ,maar wel lekker stil.
:engel:
heel goed idee, en dan laat ik er eentje gewoon opzetten en die leg ik dan midden in de kamer om af en toe tegen aan te schoppen, waar moet ik me anders op afreageren :19:

Ik heb nu net deze besteld Afbeelding ter vervanging tot ik weet wat we met die andere stoelen gaan doen. Zo probeer dat maar eens stuk te maken, ha :lol:
Die zitten vast heeeeeerlijk :E:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik zou een plaid over de bank leggen. Iets wat ook mooi is om tegen aan te kijken. Wat balen van je spullen zeg!
Toen ik vroeger alleen Polleke had, was het niet nodig om de bank te beschermen. MAar sinds ik BObbes en Peppie erbij heb is het anders geworden. Niet dat ze krabben met hun nagels maar ze nemen onwillekeurig wel eens zand mee. Vooral Peppie met haar korte pootjes die met haar buik overal in loopt... Nu leg ik voortaan een plaid over de zitkussens en over de rugleuning maar de kussens van de rugleuning liggen er weer voor, zodat de plaid daartussen ingeklemd ligt en de lederen rugkussens gewoon zichtbaar zijn. Dit vind ik net iets mooier en zo blijft het allemaal wat beter liggen.

Maar wat je tegen katten moet doen... ik zou het niet weten. Ik heb gelukkig verder geen meubels die vernield worden door mijn honden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Daarom heb ik alleen 2ehands en kringloopspullen in huis, vorig zomer een bank gratis van marktplaats gehaald, maar goed ook, want Hayley heeft op een nacht die beschermlaag eraf gekrabbelt om een knus plekje te maken en daarna met haar loopse doos erop gelekt, dat krijg ik er nu dus niet meer uit, dus ik ga weer op zoek naar een "nieuwe" bank. Mijn eettafel komt ook van MP, een heule grote met allemaal verschillende oude kringloopstoeltjes :mrgreen: :mrgreen:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

kitty2 schreef:Daarom heb ik alleen 2ehands en kringloopspullen in huis, vorig zomer een bank gratis van marktplaats gehaald, maar goed ook, want Hayley heeft op een nacht die beschermlaag eraf gekrabbelt om een knus plekje te maken en daarna met haar loopse doos erop gelekt, dat krijg ik er nu dus niet meer uit, dus ik ga weer op zoek naar een "nieuwe" bank. Mijn eettafel komt ook van MP, een heule grote met allemaal verschillende oude kringloopstoeltjes :mrgreen: :mrgreen:
Sowieso, als ik mijn huis geheel opnieuw moest inrichten, deed ik dat met marktplaats hoor! Ga me een beetje een bult betalen voor nieuwe spullen terwijl het met tweede hands spul net zo mooi kan!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”