Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
PLEASE consider adopting a puppy from the Screven County Animal Shelter. These puppies have no heat to keep them warm and they are freezing! Adoption fee is only $5.
Ik zou ze zo ophalen...maar helaas. Er staan ook heel veel advertenties op van foto's met honden in een kill-shelter (asiels waar ze elke vrijdag honden afmaken om ruimte te maken voor nieuwe), die hebben dan nog maar een paar dagen te leven. En niet alleen Pits, maar ook hele jonge pups and allerlei andere honden...
Oh nou.. ik dacht dat Amerika al aardig diervriendelijk was in beleid.. ik kijk naar Animal Planet.. en zie dan betrokken instanties die het dierenleed aanpakken.. maar er is , zoals vaak, dus ook de andere kant..
Deze kant wist ik ook niet voordat ik hier kwam...maar het is wel erg confronterend vaak.
Nu kan ik ze wel ophalen, maar dat is niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat, en ze maken dan slechts alleen maar plaats voor de volgende lichting
mariabel schreef:Oh nou.. ik dacht dat Amerika al aardig diervriendelijk was in beleid.. ik kijk naar Animal Planet.. en zie dan betrokken instanties die het dierenleed aanpakken.. maar er is , zoals vaak, dus ook de andere kant..
Er zijn veel asiels die niet van de ASPCA zijn, en daar worden er elke vrijdag honden ingeslapen. DAt is algemeen bekend. En ook in Belgie worden honden ingeslapen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
In Amerika werden, kortgeleden, dieren met velen tegelijk nog letterlijk in de gasbox gezet bij sommige asiels.... filmpjes circuleren wel op internet, maar geloof me, je wilt ze niet zien. Daar gaat ook jong en oud erin... en dan het gegil als zo'n ding aangaat, hartverscheurend.
Nakisha schreef:In Amerika werden, kortgeleden, dieren met velen tegelijk nog letterlijk in de gasbox gezet bij sommige asiels.... filmpjes circuleren wel op internet, maar geloof me, je wilt ze niet zien. Daar gaat ook jong en oud erin... en dan het gegil als zo'n ding aangaat, hartverscheurend.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Nakisha schreef:In Amerika werden, kortgeleden, dieren met velen tegelijk nog letterlijk in de gasbox gezet bij sommige asiels.... filmpjes circuleren wel op internet, maar geloof me, je wilt ze niet zien. Daar gaat ook jong en oud erin... en dan het gegil als zo'n ding aangaat, hartverscheurend.
Nou inderdaad ja
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Nou inderdaad ja
Ja ja tis allemaal hartverscheurend inderdaad, maar wel beter voor beesten ... Tuurlijk ze kunnen een humanere manier vinden om ze van het leven af te helpen maar kom op als AL die beesten rond zwerven wat voor leven leiden ze dan In plaats van lijden gun ik ze liever hun dood
Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
Ben blij dat ik niet in de buurt van zo'n asiel woon. Zou mn hele huis vol hebben met honden... Elke week even kijken en dan kun je niet weggaan zonder zo'n hoopje ellende mee te nemen. Of twee. drie...
Ik vrees dat mn maandloon er vrij vlot doorheen zou gaan.
Abby schreef:Ben blij dat ik niet in de buurt van zo'n asiel woon. Zou mn hele huis vol hebben met honden... Elke week even kijken en dan kun je niet weggaan zonder zo'n hoopje ellende mee te nemen. Of twee. drie...
En hoe kies je dan? Want je weet wat er met de honden die je achterlaat gaat gebeuren.
Abby schreef:Ben blij dat ik niet in de buurt van zo'n asiel woon. Zou mn hele huis vol hebben met honden... Elke week even kijken en dan kun je niet weggaan zonder zo'n hoopje ellende mee te nemen. Of twee. drie...
en behalve arm zou je ook nog eens stik ongelukkig worden van alle honden die je niet kunt redden, want dat zou voor je gevoel nog zwaarder wegen dan die paar die je wel kunt redden. Zou ook niets voor mij zijn.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen