Ik heb gister ook bericht gehad van de raad maar helaas is mijn eerste naam afgekeurd...
dus nog even afwachten voor mij dus.
Succes met senna loops kijken
Moderator: moderatorteam
Aah, wat jammer zegSepje schreef:Leuke naam hoor!Gefeliciteerd
![]()
Ik heb gister ook bericht gehad van de raad maar helaas is mijn eerste naam afgekeurd...
Succes met senna loops kijken

Eerst moet het 2 maanden op internet staat op de website van de Raad van Beheer en het moet in de hondenbladen gestaan hebben (o.a. in Onze Hond). Vervolgens wordt het doorgestuurd naar de FCI. Dit is bij mij de 15e van deze maand gebeurd en gisteren kreeg ik dus de kennelregistratiekaart binnen.HillieS schreef:Misschien een rare vraag hoor, maar waarom duurt het zo lang voor je kennelnaam wordt goedgekeurd?
Ok, nu snap ik het geloof ik...PattyB schreef:Eerst moet het 2 maanden op internet staat op de website van de Raad van Beheer en het moet in de hondenbladen gestaan hebben (o.a. in Onze Hond). Vervolgens wordt het doorgestuurd naar de FCI. Dit is bij mij de 15e van deze maand gebeurd en gisteren kreeg ik dus de kennelregistratiekaart binnen.HillieS schreef:Misschien een rare vraag hoor, maar waarom duurt het zo lang voor je kennelnaam wordt goedgekeurd?
En... ik heb vandaag een wat bruinige/rode vloeiing gevonden toen ik er een tissue langs haalde..Maar het lijkt nog niet echt door te zetten.
Ze is nu naar mijn schoonouders, uit logeren. Dus ik heb gevraagd of mijn schoonpa het even goed in de gaten wil houden hoe en wat.

Kan je ook woensdag?nathalie schreef:Pasha wilde vanmorgen niet eten en had ook wat afscheiding vandaag! De vriendinnen gaan dus ook echt weer samen loops worden!
Nee, maar dinsdag welPattyB schreef:Kan je ook woensdag?nathalie schreef:Pasha wilde vanmorgen niet eten en had ook wat afscheiding vandaag! De vriendinnen gaan dus ook echt weer samen loops worden!![]()
Ik ga dan met nog iemand met nog een loopse dame wandelen? (Bij de afgezette plas in oosterhout)
Ik kan het bij Senna nog niet echt bloed noemen ofzo. En nu zit ze bij mijn schoonouders, dus kan ik het zelf nog niet in de gaten houden ook.

Ja het is idd jammer, maar mijn 2de naam is ook leukPattyB schreef:Aah, wat jammer zegSepje schreef:Leuke naam hoor!Gefeliciteerd
![]()
Succes met senna loops kijkenHoe kwam het dat 'ie afgekeurd was? Leek het teveel op de bestaande naam?
Ik heb met veel zoekwoorden gezocht bij de FCI en woorden die erop leken geprobeerd. Bij mij bestond er niets wat er in de buurt kwam van deze optie.
Wel ontzettend balen. Maar heeft het echt haast (i.v.m. een verwachte loopsheid en dekking?)?
Succes en ik hoop dat je 2e optie er wél meteen doorheen is!
Ze is nu bij mijn schoonouders en die zeggen dat er niks is.Marjoleine schreef:Gewoon aantekenen als dag 1, dit.
Maandag over een week naar Limbabwe dus

Je bent van harte welkom. Jij hebt haar zeker loops gekeken?Mit schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil uiteraard wel komen puppenknuffen straks![]()
Dan komt er ook weer een nestje?Josee schreef:Leuke kennelnaam en dan nog loops ook..... spannend!!
Succes met wachten op de dekdatum![]()
Hier moeten we wachten tot begin juni voor er weer wat loops wordt.
Ze krijgt ook een extraatje dit keerRebble schreef:Ze heeft gewoon heel netjes gewacht tot jij de goedkeuring binnen had. Heel braaf dus, ze verdient een extraatje![]()
Leuke naam en veel succes de komende tijd
Jij en opa komen maar lekker vaak deze kant op om puppen te kijken/knuffelen! En dan moet je Jeroen tussendoor ook meenemen natuurlijk, want Carlos vindt de puppen sowieso leuk.bekooij schreef:OH spannend!!!! Wat ontzettend leuk, en wat goed dat de registratie er door is! Super!
Oh ik ben zenuwachtig met je mee!!! Opa wordt echt opa straks!
Ja, niet te gelovenLongFields schreef:Wat een timing zeg! Je kennelnaamregistratie komt binnen en bijna op hetzelfde moment wordt je hond loops. Dat is nog eens goed geregeld!

Haha, zal ik een bed voor je klaar zetten?nathalie schreef:Ik kan niet wachten...
Oh! Zal ik anders gewoon een bedje opdekken bij jullie? Ik zal wel te vaak komen namelijk