Ze wilde niks met de hond bedoelde ik eigenlijk.Frenk schreef:Volgens mij moet de politie aangifte opnemen als jullie aangifte willen doen. Anders even een mailtje naar AT5 ofzo? Aandacht van de media doet vaak wonderenTurbo! schreef:Ik ga straks als ik het avondrondje heb gelopen even langs de buuf van verderop kijken hoe het met het andere slachtoffer is.
Weet inmiddels dat de hond is opgehaald door de dierenambulance. Politie wilde en kon er niks mee hadden ze gezegd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lycan gegrepen gaat nog verder helaas.
Moderator: moderatorteam
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Re: Lycan gegrepen gaat nog verder helaas.
-
Lillith
- Zeer actief
Wat een zooitje, goed gedaan hoor

- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
wat heb je goed gehandeld zeg!!! Top... ik zou hem 7 kleuren schijten 
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
In deze situatie heb je het gelukkig zelf snel goed op kunnen lossen maar als de staff echt vastgebeten zat dan had je hem niet los kunnen schoppen en had je door de schop ook meer schade kunnen veroorzaken voor het slachtoffer (uitscheuren enzo).
Gezien de geringe schade was dit GELUKKIG! geen zware staff attack. Maar toch dit is al teveel het zal je maar gebeuren zeg
Ik hoop dat beide hondjes er snel overheen komen en dat de staff nu wel bij een goede liefhebbende baas komt. Arme beest wordt ook niet goed behandeld zo te lezen.
Gezien de geringe schade was dit GELUKKIG! geen zware staff attack. Maar toch dit is al teveel het zal je maar gebeuren zeg
Ik hoop dat beide hondjes er snel overheen komen en dat de staff nu wel bij een goede liefhebbende baas komt. Arme beest wordt ook niet goed behandeld zo te lezen.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
heel goed gedaan
hier in de buurt loopt ook zo een idioot met 2 vecht honden die ook echt aan die gevechten doen
1 pitbul en 1 engelse staf allebei reuen en eigenaar is ex kick boxer dus ze zijn allemaal bang voor hem en hij laat ze ook los lopen
gelukkig zijn mij honden nog nooit aan de beurt gekomen maar wel andere kleine hondjes ik weet dat ze bij de dierenbescherming en ambulance op hem letten maar er nog niet veel mee kunnen hou het topic wel ff in de gaten
hier in de buurt loopt ook zo een idioot met 2 vecht honden die ook echt aan die gevechten doen
1 pitbul en 1 engelse staf allebei reuen en eigenaar is ex kick boxer dus ze zijn allemaal bang voor hem en hij laat ze ook los lopen
gelukkig zijn mij honden nog nooit aan de beurt gekomen maar wel andere kleine hondjes ik weet dat ze bij de dierenbescherming en ambulance op hem letten maar er nog niet veel mee kunnen hou het topic wel ff in de gaten

- Hanneke2
- Zeer actief
Wat Valerie zegt. Die hond is zelf ook slachtoffer, want sommige mensen zouden gewoon geen honden mogen hebben.Valerie schreef:In deze situatie heb je het gelukkig zelf snel goed op kunnen lossen maar als de staff echt vastgebeten zat dan had je hem niet los kunnen schoppen en had je door de schop ook meer schade kunnen veroorzaken voor het slachtoffer (uitscheuren enzo).
Gezien de geringe schade was dit GELUKKIG! geen zware staff attack. Maar toch dit is al teveel het zal je maar gebeuren zeg![]()
TS heeft zich in elk geval kranig geweerd, en ik duim dat het voor alle betrokken honden goed afloopt.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Inc
Ik vind het echt super hoe je je hebt verweerd!
Vind het ook heel vervelend voor die hond zeg, wordt er naar van. Arm dier.
Vind het ook heel vervelend voor die hond zeg, wordt er naar van. Arm dier.
- Turbo!
- Zeer actief
Gelukkig zat idd de staff niet vast vast, uit ervaring weet ikd at je dan idd beter niet kan schoppen, maar nu was ik op tijd.Valerie schreef:In deze situatie heb je het gelukkig zelf snel goed op kunnen lossen maar als de staff echt vastgebeten zat dan had je hem niet los kunnen schoppen en had je door de schop ook meer schade kunnen veroorzaken voor het slachtoffer (uitscheuren enzo).
Gezien de geringe schade was dit GELUKKIG! geen zware staff attack. Maar toch dit is al teveel het zal je maar gebeuren zeg![]()
Lycan is aardig van slag die is deze ochtend anders als anders, Bij hem heeft zoiets altijd even tijd nodig om bij te trekken.
Andere hond had wat lichte bijtschade maar gelukkig ook niks ernstigs.
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Sheesh.. ik zou doodsbang zijn. Meer nog voor zo,n dronken kerel als voor die hond.
Man, wat heb jij je kranig gehouden zeg!!
Man, wat heb jij je kranig gehouden zeg!!

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Nou, petje af hoor, je hebt echt goed gehandeld
Wat een ongelooflijke klojo zeg
Ik hoop dat hij in ieder geval zijn hond nooit meer terugkrijgt. En dat Lycan zich helemaal herstelt. Hoe is het met het andere hondje inmiddels?
Een enorme knuffel voor Lycan en je dappere Sweet
Een enorme knuffel voor Lycan en je dappere Sweet
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
Ongelooflijk, zeg! Wat een verhaal. Ik zou trouwens niet alleen aangifte doen van het bijtibncident, maar ook van bedreiging door die dronken kerel. Sta je meteen ook een stuk sterker in de aangifte van de aanval op Lycan.

- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
alert gereageerd
weet niet of ik het zou kunnen...
maar hoop vooral dat de slachtoffertjes het er goed vanaf brengen, gisteren liep bij ons op training een border mee die 7 maand out was geweest na een aanval van zo'n stafford...hij loopt nu met een titaniumplaat in zijn knie en geloof me Chucky( de broder dus) is geen doetje dus kan je nagaan.
maar hoop vooral dat de slachtoffertjes het er goed vanaf brengen, gisteren liep bij ons op training een border mee die 7 maand out was geweest na een aanval van zo'n stafford...hij loopt nu met een titaniumplaat in zijn knie en geloof me Chucky( de broder dus) is geen doetje dus kan je nagaan.
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Turbo!
- Zeer actief
Het stomme is dat ik mij toch afvraag wat er met die hond is gebeurt, zou je gewoon kunnen bellen?
- Roompie
- Zeer actief
Ja hoor, tuurlijk kun je gewoon bellen. Hou me op de hoogte als je dat gaat doen 

-
Mojuan
- Zeer actief
Sjonge.... niet te geloven weer.
Ik hoop echt niet dat ik ooit zo'n klojo tegenkom met een loslopende aanvallende staff..
Ik denk dat dat heel erg verkeerd afloopt voor beide partijen.
Romeo is echt geen lieverdje, maar wel al een dagje ouder aan het worden (ook al merk je het niet, hij wordt wel 10)
En Julia is een angst-agressief hondje in zo'n situatie, dus die flipt helemaal.
Ik moet er niet aan denken wat er dan kan gebeuren.
Die kerel moeten ze even een tijdje opsluiten.
Ik hoop echt niet dat ik ooit zo'n klojo tegenkom met een loslopende aanvallende staff..
Ik denk dat dat heel erg verkeerd afloopt voor beide partijen.
Romeo is echt geen lieverdje, maar wel al een dagje ouder aan het worden (ook al merk je het niet, hij wordt wel 10)
En Julia is een angst-agressief hondje in zo'n situatie, dus die flipt helemaal.
Ik moet er niet aan denken wat er dan kan gebeuren.
Die kerel moeten ze even een tijdje opsluiten.

- Marina
- Zeer actief
wat een ellende.
maar goed gehandeld
maar goed gehandeld

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Sommige mensen zijn geen honden waard.
Je hebt goed gehandeld hoor meid!
Je hebt goed gehandeld hoor meid!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
je hebt het goed gedaan 
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*