Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nep doen
Moderator: moderatorteam
-
thianda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooiker
nep doen
kan een hond faken ? Gister heeft hij zijn poot bezeerd maar het leek niet heel ernstig.. 's nachts mag hij altijd op de bank. En toen kwamen we vanochtend beneden en omdat hij niet van de bank af wou komen leek het erop dat hij toch wel last had.
Zodra we iets in zijn etensbak doen( stukje worst) dan loopt hij er gewoon heen. Maar als hij dan terugkomt dan loopt hij mank. En gaat snel weer op de bank.
Doet hij nou nep om op de bank te blijven of moeten we ons zorgen maken?
Zodra we iets in zijn etensbak doen( stukje worst) dan loopt hij er gewoon heen. Maar als hij dan terugkomt dan loopt hij mank. En gaat snel weer op de bank.
Doet hij nou nep om op de bank te blijven of moeten we ons zorgen maken?

Made by: Adjani & Tyson
-
thianda
- Zeer actief
Re: nep doen
Hmm, misschien moeten wij dan maar eens stoppen met stukjes worst en koekjes erin te stoppen 

-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gek is op eten waardoor hij wat hoger in drift komt en gewoon zijn pijn even vergeet. Op het moment dat het eten op is, zakt ook zijn drift en voelt hij onmiddelijk de pijn weer.
-
thianda
- Zeer actief
Zou kunnen, maar zodra mijn moeder thuiskwam liep hij heel hard naar het raam en hup poten op de vensterbank. Volgens mij neemt meneer ons in de maling.Dianavdberkt schreef:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gek is op eten waardoor hij wat hoger in drift komt en gewoon zijn pijn even vergeet. Op het moment dat het eten op is, zakt ook zijn drift en voelt hij onmiddelijk de pijn weer.

- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Nou en of dat ze kunnen faken!
Mijn jack russeltje (helaas overleden) heeft als puppy zijnde mijn pony in zijn neus gebeten...
Een paar dagen later liep ze voor mijn pony langs en hij schampte haar net met zijn voorbeen tegen haar achterpoot aan.
Zielig doen en piepen en janken... toen wilde we haar poot koelen met koud water en toen ze dat zag... rende ze hard weg op 4 poten! en er was niks meer aan de hand
Mijn jack russeltje (helaas overleden) heeft als puppy zijnde mijn pony in zijn neus gebeten...
Een paar dagen later liep ze voor mijn pony langs en hij schampte haar net met zijn voorbeen tegen haar achterpoot aan.
Zielig doen en piepen en janken... toen wilde we haar poot koelen met koud water en toen ze dat zag... rende ze hard weg op 4 poten! en er was niks meer aan de hand
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
miekmiek
het kan. maar ik zou er wel voorzichtig mee zijn. 
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Haha ja, Nilo kan dat ook. Maanden geleden was hij tussen de trein en het perron gevallen en hield zijn staart steeds heel zielig tussen zn achterpoten. Beetje piepen en zeuren steeds, dus wij waren toch wel bang voor een breuk of kneusing. Tot meneer buiten zn aartsvijand tegen kwam, daar ging die staart weer hoor! Maar daarna heeft hij ook geen pijn meer aangegeven, op wonderlijke manier genezen 
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Mijn hond legt echt snel het verband tussen zijn gedrag en mijn reactie. Hij had eens sneeuw tussen zijn voetkussentjes en liep mank. Ik haalde de sneeuw weg en hij liep weer gewoon. Even later liep hij weer mank. Ik kijken, maar er zat geen sneeuw. Toen hij dat vaker deed ging ik hem negeren als hij mank liep en voila, het mank lopen hield op.
Hij kan ook, je kan het je niet voorstellen
, nep kotsen. Dan maakt hij kotsgeluiden en hij weet dat we hem dan in de tuin laten. Hij past het toe als we bij mijn ouders zijn en mijn zussen + kinderen er ook zijn. Het is ontstaan toen hij moest overgeven en we hem razendsnel in de tuin deden. Hij hoefde niet te braken. De volgende dag deed hij het weer en deed ik hem weer snel in de tuin. Toen rende hij vrolijk een rondje. Daarna deed hij het bij mijn ouders toen hij het te druk vond. Ik zei dat het nep was en zij zeiden "Ja ja, en dan kotst hij op ons vloerkleed. Doe die hond maar mooi in de tuin." En in de tuin rende hij blij naar het hek, helemaal in voor een wandelingetje. Je ziet ook echt het verschil, als hij echt misselijk is loopt hij naar een hoekje van de kamer, als hij nep misselijk is, gaat hij voor je staan, maakt kotsgeluiden en kijkt je ondertussen uit zijn ooghoeken aan. Ik had nooit verwacht dat een hond zo snel verbanden kon leggen, maar blijkbaar is het wel mogelijk. En ik zie het niet echt als nep doen, maar als een actie uitvoeren die een reactie van mij uitlokt. Niet met de intentie om je om de tuin te leiden o.i.d.
Hij kan ook, je kan het je niet voorstellen
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Roos heeft ook eens nep gedaan. Ze had een grote doorn in haar voetkussentje en die hebben we er uit gehaald. Daarna liep ze nog dágen mank, tot ze per ongeluk vergat welke poot ook al weer pijn deed en de verkeerde optilde. 

- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
ik denk zeker dat ze dat kunnen.
whiskey van mijn ouders heeft een vergroot hart en hield eind 2010 behoorlijk vocht vast. ze hebben medicijnen gekregen en nu gaat alles goed maar hij had mijn moeder goed beet. hij wilde zijn brokjes niet eten maar wel het plakje worst want ja het was zo zielig dat ie niet at. en hij wilde ook niet naar buiten dat was koud maar omdat ie moeilijk zijn plas kon ophouden moest ie af en toe ff wel de tuin in tussen door en ik heb het met eigen ogen gezien hij zat naar de deur te staren ik zat stiekem te kijken en toen ging ik ineens in beeld staan begon ie ineens keihard te trillen
dat deed ie dus ook bij mijn moeder en die liet hem dan binnen..
heb haar het advies gegeven om geen plakjes worst meer te geven of iets anders lekkers en wat blijkt nu lust ie zijn brokjes wel
whiskey van mijn ouders heeft een vergroot hart en hield eind 2010 behoorlijk vocht vast. ze hebben medicijnen gekregen en nu gaat alles goed maar hij had mijn moeder goed beet. hij wilde zijn brokjes niet eten maar wel het plakje worst want ja het was zo zielig dat ie niet at. en hij wilde ook niet naar buiten dat was koud maar omdat ie moeilijk zijn plas kon ophouden moest ie af en toe ff wel de tuin in tussen door en ik heb het met eigen ogen gezien hij zat naar de deur te staren ik zat stiekem te kijken en toen ging ik ineens in beeld staan begon ie ineens keihard te trillen
heb haar het advies gegeven om geen plakjes worst meer te geven of iets anders lekkers en wat blijkt nu lust ie zijn brokjes wel
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Me_and_Sandy
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
In geval van twijfel zou ik naar de DA gaan. Ook voor je eigen geruststelling en als je zeker weet dat er niks aan mankeert kun je het gedrag misschien ook makkelijker negeren?