Nanna schreef:En tóch....als je zo veel met de kynologie bezig bent dat je er al jarenlang tot aan je nek in zit en er zelfs je brood mee verdient vind ik dat je best mag weten dat Obama een PW heeft.
Dat is toch uit-ge-breid in het nieuws geweest.

SBS-nieuws dan? Dat kijk ik niet.
Ik weet dat hij een Portugees heeft, maar alleen maar omdat dat hier op het forum vermeld werd en ik Rosita wel eens zie (en ik Josefien leuk vind). En als je je brood verdient met kynologie moet je dan van de hele wereld weten wat voor honden ze hebben?
Ik weet iets met Corgi's en (volgens mij) het Engels koningshuis, of was dat Juliana of Beatrix? Ik zie een foto voor me van een Lab met Willem-Alexander, of was die weer van Beatrix?
Och jeeee, 1 ding weet ik wel heel goed. Pim Fortuyn hondjes. Dat zijn kavalíertjes ofzo (ik twijfel nu weer over hoe ik het uit moet spreken maar Nanna wil me vast wel verbeteren).
Ik ben geinteresseerd in honden en ook in de politiek. Alleen die combinatie vind ik niet interessant. Femke Halsema kreeg een tweeling, dat weet ik. Ik weet tot op de dag van vandaag niet eens of het meisjes of jongens waren. Femke is nu gestopt. Kan mij het schelen of ze de tijd in haar meisjes dan wel jongens wil steken? Dat vind ik echt gewoon geen nieuws.