Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
puppen kijken met Carlos
Moderator: moderatorteam
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
- Aantal honden: 1
puppen kijken met Carlos
Ja zaterdag ga ik naar de fokker toe waar Carlos vandaan komt.
Ik had met de fokker contact opgenomen ivm met de problemen van Carlos. De fokker vond het zo leuk dat ik contact met hem opnam dat hij mij spontaan uitnodigde om langs te komen met Carlos. Nu komt Carlos bij een grote fokker vandaan (sta ik niet helemaal achter) maarja.
Zaterdag ga ik dus op bezoek en ze hebben een nest puppies van 4 dagen oud. Dus ik ga puppies kijken!!! Als ik foto's mag maken zal ik ze plaatsen. Zo schattig kleine berners. Mijn vriend vreesde al dat ik dan acuut een pup zou kopen, maar dat gaat dan weer niet gebeuren.
Ik heb er wel heel veel zin in!
Ik had met de fokker contact opgenomen ivm met de problemen van Carlos. De fokker vond het zo leuk dat ik contact met hem opnam dat hij mij spontaan uitnodigde om langs te komen met Carlos. Nu komt Carlos bij een grote fokker vandaan (sta ik niet helemaal achter) maarja.
Zaterdag ga ik dus op bezoek en ze hebben een nest puppies van 4 dagen oud. Dus ik ga puppies kijken!!! Als ik foto's mag maken zal ik ze plaatsen. Zo schattig kleine berners. Mijn vriend vreesde al dat ik dan acuut een pup zou kopen, maar dat gaat dan weer niet gebeuren.
Ik heb er wel heel veel zin in!

-
PattyB
Re: puppen kijken met Carlos
Leuk, veel plezier!
Is het bij jullie in de buurt?
Nooit verkeerd in ieder geval, puppen kijken.

Is het bij jullie in de buurt?
Nooit verkeerd in ieder geval, puppen kijken.
- bekooij
- Zeer actief
Is bij vianen in de buurt dus valt wel mee. Idd altijd schattig die kleine bolletjes! Ik zie niet zo heel vaak puppen dus ben wel heel benieuwd!

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het kan dan wel een grote fokker zijn, maar hij vind het in ieder geval leuk om zijn "puppen" weer terug te zien, anders zou hij je niet uitnodigen lijkt mij..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat zou ik dus absoluut niet willen als het mijn pups waren. Pups van nog maar 4 dagen oud en dan andere honden op bezoek 
Besmettinggevaar en de stress voor de teef alleen al.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die fokker zal haar hond heus niet toestaan om met zijn bakkes boven de werpkist te laten hangen.Shima schreef:Dat zou ik dus absoluut niet willen als het mijn pups waren. Pups van nog maar 4 dagen oud en dan andere honden op bezoek
En dat besmetting gevaar valt ook wel mee hoor.
Ma komt toch ook buiten het erf en je andere honden.
Plus jij zelf als fokker en je gezinsleden.
Je gaat je honden en jezelf ook niet helemaal wassen/omkleden en andere schoenen aan trekken als je buiten het erf bent geweest.
Kom zeg we zijn nog verkrampter met puppen als met baby's.
Waarom ga je terug bij een fokker als je het niet met zijn handelswijze eens bent.??
Wat je zegt ben je zelfffff 

- bekooij
- Zeer actief
De fokker persoonlijk ken ik niet dus zou het graag met eigen ogen een keer willen zien. Ik heb Carlos pas sinds Maart in huis. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het bij hem gaat. Ik zie wel vaker op het bernerforum berners bij hem vandaan en stuk voor stuk zijn het plaatjes (vind ik persoonlijk).
Het nestje ligt in een apparte ruimte, en ik denk niet dat ik daar met Carlos mag komen.
Al wordt er gezegt dat het een grote fokker is hij is wel bereid om van alles te doen. Toen ik hem belde over de problemen waar Carlos mee kampte en er nog geen uitslag was, wilde deze meneer graag de uitslag horen en als de uitslag bekend was samen met mij voor een oplossing zoeken. Hij was erg vriendelijk door de telefoon en nodigide mij dus spontaan uit om langs te komen met Carlos.
Het nestje ligt in een apparte ruimte, en ik denk niet dat ik daar met Carlos mag komen.
Al wordt er gezegt dat het een grote fokker is hij is wel bereid om van alles te doen. Toen ik hem belde over de problemen waar Carlos mee kampte en er nog geen uitslag was, wilde deze meneer graag de uitslag horen en als de uitslag bekend was samen met mij voor een oplossing zoeken. Hij was erg vriendelijk door de telefoon en nodigide mij dus spontaan uit om langs te komen met Carlos.

-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
nou dat klinkt inderdaad als iemand die werkelijk geinteresseerd is voor zijn honden.. leuk hoor.. ik ben benieuwd hoe jullie het vinden ...
- Marina
- Zeer actief
mariabel schreef:nou dat klinkt inderdaad als iemand die werkelijk geinteresseerd is voor zijn honden.. leuk hoor.. ik ben benieuwd hoe jullie het vinden ...
hier ga ik helemaal in mee

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Ramona25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhond
- Aantal honden: 2
Leuk zeg! Waar komt hij vandaan?
- bekooij
- Zeer actief
- Ramona25
- Zeer actief
Ja, ik ken wel een paar heicoppertjesbekooij schreef:De heicopper, zegt dat je wat?
Heb je mijn nieuwe aanwinst al gezien?
- bekooij
- Zeer actief
Nope, oh heb ik gemist sorry, wil ik zien!!!!Ramona25 schreef:Ja, ik ken wel een paar heicoppertjesbekooij schreef:De heicopper, zegt dat je wat?![]()

- Ramona25
- Zeer actief
Indy (langpoot) heet ze, echt een scheetjebekooij schreef:Nope, oh heb ik gemist sorry, wil ik zien!!!!Ramona25 schreef:Ja, ik ken wel een paar heicoppertjesbekooij schreef:De heicopper, zegt dat je wat?![]()
Volgens mij had ik je trouwens al eens gevraagd waar Carlos vandaan komt.
Indy logeerde toen ze nog bij haar oude baasjes woonde vaak op een 'berner'boederij,
daar staat ze ook met heicoppertjes op de foto:

de middelste 2..
- Ramona25
- Zeer actief
En Indy zit rechts vooraan 
- bekooij
- Zeer actief
Gaaf hoor! Heerlijk! Wat een pracht hond!!Ramona25 schreef:En Indy zit rechts vooraan
Wat vind jij van de heicopper of heb je er wel eens verhalen over gehoord?

- Ramona25
- Zeer actief
Ja, ken toevallig de eigenaar van die honden op de foto en die heeft er al 3 vandaan.bekooij schreef:Gaaf hoor! Heerlijk! Wat een pracht hond!!Ramona25 schreef:En Indy zit rechts vooraan
Wat vind jij van de heicopper of heb je er wel eens verhalen over gehoord?
Ik zou zelf liever een pup halen bij een kleinere fokker en had er ook al 1 op het oog,
waar onze pup vandaag moest gaan komen, maar daar was Indy.. en die komt weg bij een fokker,
waar ik zelf geen pup zou halen, maar ja, ze was er al en had een nieuw huis nodig..
- bekooij
- Zeer actief
Vandaag bij de fokker geweest waar Carlos vandaan komt. Hij was blij verrast hem te zien, hij vond het een mooie hond met mooie aftekeningen die er voor zijn leeftijd nog prima uitziet. Erg vriendelijke mensen die ons graag te wordt stonden. Hij vertelde een verhaal over de vader van de vader van Carlos en dat sunny boy voor een lief karakter stond. En vroeg of dat klopte met Carlos. Ja dat klopt het is een schat van een beest die geen kwaad kent.
Het is inderdaad een grote fokker met kennels in een schuur. Toch was het er schoon en werden de honden uitstekend verzorgt. Als een teef niet meer fokt (hoeveel nestjes ze krijgen geen idee) verkoopt hij aan mensen die een herplaatser willen. Stuk voor stuk ontzettend lieve honden en prachitge pups.
Hij had ook een nestje van 4 dagen oud. Zo lief, ik mocht er even bij omdat het ergens familie is van Carlos. De moeder van Carlos was de oma van deze teef.
Hij heeft mij nog wat tips gegeven over voer omdat Carlos met die knie zit en eventueel kan ik ook voer bij hem bestellen. Ik heb een lijstje mee gekregen wat erin zit dus zal eens kijken.
Bijzonder aardige mensen die in mijn ogen goed zijn voor de honden. Leuk om een keer gezien te hebben, maar natuurlijk wel heel anders dan mesnen die zo af en toe een nestje fokken.
Het is inderdaad een grote fokker met kennels in een schuur. Toch was het er schoon en werden de honden uitstekend verzorgt. Als een teef niet meer fokt (hoeveel nestjes ze krijgen geen idee) verkoopt hij aan mensen die een herplaatser willen. Stuk voor stuk ontzettend lieve honden en prachitge pups.
Hij had ook een nestje van 4 dagen oud. Zo lief, ik mocht er even bij omdat het ergens familie is van Carlos. De moeder van Carlos was de oma van deze teef.
Hij heeft mij nog wat tips gegeven over voer omdat Carlos met die knie zit en eventueel kan ik ook voer bij hem bestellen. Ik heb een lijstje mee gekregen wat erin zit dus zal eens kijken.
Bijzonder aardige mensen die in mijn ogen goed zijn voor de honden. Leuk om een keer gezien te hebben, maar natuurlijk wel heel anders dan mesnen die zo af en toe een nestje fokken.

- Marina
- Zeer actief
leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.
en fijn om te lezen dat het aardige mensen waren die goed voor zijn honden zijn.
dat is superr belangrijk

en fijn om te lezen dat het aardige mensen waren die goed voor zijn honden zijn.
dat is superr belangrijk

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.