Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lycan gegrepen gaat nog verder helaas.
Moderator: moderatorteam
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Lycan gegrepen gaat nog verder helaas.
Ik loop net een half uurtje geleden een rondje met lycan en sweetie, Mijn gebruikelijke rondje rond dit tijdstip heerlijk rustig namelijk.
We lopen een bocht om waar aan de overkant van de weg zich een snackbar begeeft. In een oogwenk zie ik een zwart ding op lycan afrennen die zich bij mijn voeten bevindt. en hap doen zo lycan vast. Zonder er bij na te denken geef ik de hond een trap in zijn ribben(ben ik niet altijd zo van maar ze moeten wel van mijn honden afblijven) hond trekt zijn lippen op naar mij haren omhoog wil richting mij springen dus ik trek mijn knie op. Waardoor sweet er tussen wil springen kwaaier als ik der nog nooit gezien heb.
Komt de baas van deze zwarte staff aan lopen schreeuwend hoe ik het in mijn hoofd haal om zijn hond te trappen.
Dus hij komt dreigend op mij af waarna sweet weer in de verdediging schiet, dreigt naar die vent dat hij niet dichterbij moet komen. Ik schreeuw tegen die vent hoe hij het in zijn kop haalt zijn hond los te laten lopen als hij andere honden aanvalt.
Die kerel komt zo dichtbij dat ik hem een zet moet verkopen om afstand te nemen tussen hem en mij . let op ondertussen die hond nog van mij af houdend sweet bij mij te houden en lycan in de gaten te houden die in de bosjes zat verstopt.
Die kerel waagt het nog om te zeggen dat ik dan maar niet een klein hondje voor zijn hond zijn neus moet uitlaten!!!!!!
Waarna er twee andere mannen aankomen die die vent wegtrekken van mij en sweet en die een pakt de hond hardhandig aan. Eentje zei nog sorry hij heeft teveel gezopen en hij moet zijn hond bij zich houden.
Nou ik kan je vertellen ik ben nog nooit zo geschrokken.
Ik heb die hond net optijd geschopt want hij heeft lycan geschamt en er zijn geen extreeme wonden. maar die is voorlopig weer even gestresst.
Zo dat moest ik even kwijt god man wat ben ik geschrokken . en wat is sweet een waakhond en een beschermer dat had ik nooit verwacht!
We lopen een bocht om waar aan de overkant van de weg zich een snackbar begeeft. In een oogwenk zie ik een zwart ding op lycan afrennen die zich bij mijn voeten bevindt. en hap doen zo lycan vast. Zonder er bij na te denken geef ik de hond een trap in zijn ribben(ben ik niet altijd zo van maar ze moeten wel van mijn honden afblijven) hond trekt zijn lippen op naar mij haren omhoog wil richting mij springen dus ik trek mijn knie op. Waardoor sweet er tussen wil springen kwaaier als ik der nog nooit gezien heb.
Komt de baas van deze zwarte staff aan lopen schreeuwend hoe ik het in mijn hoofd haal om zijn hond te trappen.
Dus hij komt dreigend op mij af waarna sweet weer in de verdediging schiet, dreigt naar die vent dat hij niet dichterbij moet komen. Ik schreeuw tegen die vent hoe hij het in zijn kop haalt zijn hond los te laten lopen als hij andere honden aanvalt.
Die kerel komt zo dichtbij dat ik hem een zet moet verkopen om afstand te nemen tussen hem en mij . let op ondertussen die hond nog van mij af houdend sweet bij mij te houden en lycan in de gaten te houden die in de bosjes zat verstopt.
Die kerel waagt het nog om te zeggen dat ik dan maar niet een klein hondje voor zijn hond zijn neus moet uitlaten!!!!!!
Waarna er twee andere mannen aankomen die die vent wegtrekken van mij en sweet en die een pakt de hond hardhandig aan. Eentje zei nog sorry hij heeft teveel gezopen en hij moet zijn hond bij zich houden.
Nou ik kan je vertellen ik ben nog nooit zo geschrokken.
Ik heb die hond net optijd geschopt want hij heeft lycan geschamt en er zijn geen extreeme wonden. maar die is voorlopig weer even gestresst.
Zo dat moest ik even kwijt god man wat ben ik geschrokken . en wat is sweet een waakhond en een beschermer dat had ik nooit verwacht!
Laatst gewijzigd door Turbo! op 26 jan 2011 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Re: Lycan gegrepen
oh wat een verhaal... dat had dus heel wat anders af kunnen lopen.. vreselijk.. gelukkig had je waakhonden bij je...
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
oh wow kan me idd bedenken hoe geschrokken je moet zijn.
Wat een mensen lopen er toch rond zeg
Wat een mensen lopen er toch rond zeg
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Nou ik vind dat je goed gehandeld hebt hoor! en natuurlijk mag je reuze trots zijn op je hondje!
Het had inderdaad heel anders af kunnen lopen.
Het had inderdaad heel anders af kunnen lopen.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Goed gedaan!
Wat een verhaal, had zomaar heel anders af kunnen lopen.
Wat een verhaal, had zomaar heel anders af kunnen lopen.
- Turbo!
- Zeer actief
Ben eigenlijk ook wel trots op mijzelf, wist eigenlijk nooit echt hoe ik zou reageren in zo een situatie maar blijkt toch dat ik dan redelijk mijn mannetje kan staan.
Alhoewel mijn knieen nu nog trillen hoor.
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Nou dat zeker, en gelukkig dat die twee "makkers" de vriend van je weg hebben getrokken en die hond hebben aangepakt/weggehaald, hardhandig of niet liever dat dan gaten in je honden toch.Budkes schreef:Maar je hebt je wel heel dapper geweerd.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Turbo! schreef:Ben eigenlijk ook wel trots op mijzelf, wist eigenlijk nooit echt hoe ik zou reageren in zo een situatie maar blijkt toch dat ik dan redelijk mijn mannetje kan staan.
Oh ja, dat ken ik, dat heb ik altijd na dat soort conflictsituaties, dan denk ik pas oh jee dat is ook maar net weer goed gegaan met m'n grote waffel. Dan beginnen de knieën pas te knikken.
Gr. Aniek

-
29996D
Wat een lul zeg!
Imo heb je prima gehandeld.
Imo heb je prima gehandeld.
- Turbo!
- Zeer actief
-
blondie
- Zeer actief
Welke van je honden is Lycan? En dat blijft toch altijd de vraag, als het op mijn hond aankomt gok ik dat ze denken dat het een lulletje lampekatoen is die met zijn staart laag wat rond loopt te snuffen ze gaan ook meestal op mijn reu af, niet op de teef, of ze voelen dat hij wat mankeert (in geval van mijn hond dan he).Turbo! schreef:vraag mij alleen af waarom andere honden nou altijd lycan moeten hebben. dit is helaas al de zoveelste keer dat hij wordt gegrepen de tweede keer dat het echt tot contact komt, meestal is hij sneller weg dan de ander maar hij is echt altijd de lul
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
zo die had je toch het liefst zijn kippennek om willen draaien
dat echt aso zeg!! ↲
Zulke honden horen niet bij dat soort mensen
Zulke honden horen niet bij dat soort mensen

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Je hebt in ieder geval goede reflexen
Fijn dat het goed afgelopen is en balen dat er zulke griezels rondlopen.

- Turbo!
- Zeer actief
Lycan is die met het ene bruine oortje, de alfa in huis overgens.blondie schreef:Welke van je honden is Lycan? En dat blijft toch altijd de vraag, als het op mijn hond aankomt gok ik dat ze denken dat het een lulletje lampekatoen is die met zijn staart laag wat rond loopt te snuffen ze gaan ook meestal op mijn reu af, niet op de teef, of ze voelen dat hij wat mankeert (in geval van mijn hond dan he).Turbo! schreef:vraag mij alleen af waarom andere honden nou altijd lycan moeten hebben. dit is helaas al de zoveelste keer dat hij wordt gegrepen de tweede keer dat het echt tot contact komt, meestal is hij sneller weg dan de ander maar hij is echt altijd de lul
- Turbo!
- Zeer actief
Het is ook echt ongelooflijk ook hoor, want ik hoor net een hoop gegil buiten, achter mijn tuin is namelijk het honden uitlaat gebeuren van de buurt hier mogen ze een stukje los. En ik ben dan altijd zo als ik honden en mensen gegil hoor dat ik even kijk je weet maar nooit en ja hoor. Hebben we die hond weer alleen nu zonder iemand er bij en zoekt ruzie met een shitzu van verderop.
Ben er nu maar even op af gelopen met een riem . heb die hond wederom een schop verkocht waar hij dus een moment van schrok heb de riem om zijn kop gegooid en ben richting snackbar gelopen met die hond slepend en grommend achter mij aan..
Lijk wel gek eigenlijk die vent is nergens te bekennnen eigenaar van de snackbar heeft hem overgenomen en in een hok gestopt. hij zal de politie bellen zei die.
Want hij wist ook niet waar die kerel woonde. geen idee wat er nu gaat gebeuren. zal morgen wel is vragen aan de snackbareigenaar hoe het is afgelopen. die hond is in ieder geval voor geen cent te vertrouwen shitzu is trouwens wel tot bloedens aan toe verwond. dus heb wel even gezegd dat ze als ze terug is van de da de politie moet bellen.
om melding van te maken ik doe het zo ook maar even.
Ben er nu maar even op af gelopen met een riem . heb die hond wederom een schop verkocht waar hij dus een moment van schrok heb de riem om zijn kop gegooid en ben richting snackbar gelopen met die hond slepend en grommend achter mij aan..
Lijk wel gek eigenlijk die vent is nergens te bekennnen eigenaar van de snackbar heeft hem overgenomen en in een hok gestopt. hij zal de politie bellen zei die.
Want hij wist ook niet waar die kerel woonde. geen idee wat er nu gaat gebeuren. zal morgen wel is vragen aan de snackbareigenaar hoe het is afgelopen. die hond is in ieder geval voor geen cent te vertrouwen shitzu is trouwens wel tot bloedens aan toe verwond. dus heb wel even gezegd dat ze als ze terug is van de da de politie moet bellen.
om melding van te maken ik doe het zo ook maar even.
-
29996D
Re: Lycan gegrepen gaat nog verder helaas.
Gatverdamme, die eigenaar moeten ze een beestenverbod opleggen 
-
mariabel
- Zeer actief
ongelooflijk ongelooflijk. je zou die eigenaar toch....
goed dat je weer ingegrepen hebt..en de hond hebt kunnen pakken.. wat een verhaal zeg.. 2 keer op een dag... lekkere hond.. en nog ergere baas..
-
blondie
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Jeetje wat een vresleijke oetlul die vent zeg... en die hond is weer eens het product van de eigenaar... potverdomme wat heb ik de schijt aan dat soort mensen.
Jij hebt overigens super gehandeld hoor
Jij hebt overigens super gehandeld hoor
-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
ik vind jouw reactie echt super!!
maar ik vind het erg sneu voor Lycan en die kleine shiz tsu (of hoe je het schrijft hihi) weer een trauma voor ze...
ik ben heel benieuwd wat er met de hond/baas gebeurd...
maar ik vind het erg sneu voor Lycan en die kleine shiz tsu (of hoe je het schrijft hihi) weer een trauma voor ze...
ik ben heel benieuwd wat er met de hond/baas gebeurd...
groetjes Tamara
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
echt een giga idioot met een mega bord voor ze knar (zal wel bier reclame zijn ofzo)
maar je hebt het goed gedaan hoor meis!!!!
maar je hebt het goed gedaan hoor meis!!!!

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik vind ook dat je je kranig geweerd hebt
En niet schuldig voelen over het trappen. Ik had ook geschopt
En dan dat je er nog een keer uit moet om weer dat klotebeest van een andere hond te halen. Is die man nou helemaal gek geworden! Zeker aangifte van doen en het baasje van de shihtzu ook. Weet je trouwens al of het goed met dat hondje gaat?
En dan dat je er nog een keer uit moet om weer dat klotebeest van een andere hond te halen. Is die man nou helemaal gek geworden! Zeker aangifte van doen en het baasje van de shihtzu ook. Weet je trouwens al of het goed met dat hondje gaat?

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Goed gedaan, kordaat opgetreden
Weet niet of ik zo snel zou reageren 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Turbo!
- Zeer actief
Ik vind het leuk om te horen dat ik het goed gedaan heb, zou het ook zo weer doen.
Maar ik ben toch wel aardig pissed op die vent, en dat dat zo gebeurt hier bij ons in de wijk. dit hebben we werkelijk waar nog nooit gehad. Er zijn wel is dingen en er wonen hier ook zeker tokkies
. Heb der wel is meer aanvaringen mee.
maar dit en die hond , kijk ik kon aan zijn gedrag ook wel merken dat die gewoon zijn hele leven al is opgefokt om alles te pakken wat die pakken kon. vraag mij ook af of die wel gechipt is hoor. Maar dan die vent er bij met zijn aso bek. bah.
Ik ga straks als ik het avondrondje heb gelopen even langs de buuf van verderop kijken hoe het met het andere slachtoffer is.
Weet inmiddels dat de hond is opgehaald door de dierenambulance. Politie wilde en kon er niks mee hadden ze gezegd.
Dus de hond zal nu wel naar het asiel worden gebracht. Als die vent maar niet straks achter mij aan komt omdat zijn hond pleite is. Ga voorlopig maar niet de deur uit zonder Sweet
Maar ik ben toch wel aardig pissed op die vent, en dat dat zo gebeurt hier bij ons in de wijk. dit hebben we werkelijk waar nog nooit gehad. Er zijn wel is dingen en er wonen hier ook zeker tokkies
maar dit en die hond , kijk ik kon aan zijn gedrag ook wel merken dat die gewoon zijn hele leven al is opgefokt om alles te pakken wat die pakken kon. vraag mij ook af of die wel gechipt is hoor. Maar dan die vent er bij met zijn aso bek. bah.
Ik ga straks als ik het avondrondje heb gelopen even langs de buuf van verderop kijken hoe het met het andere slachtoffer is.
Weet inmiddels dat de hond is opgehaald door de dierenambulance. Politie wilde en kon er niks mee hadden ze gezegd.
Dus de hond zal nu wel naar het asiel worden gebracht. Als die vent maar niet straks achter mij aan komt omdat zijn hond pleite is. Ga voorlopig maar niet de deur uit zonder Sweet
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Ja dat zijn geen leuke dingen.
Maar ik geloof dat Sweetie een JR is hé, die zal niet veel in te brengen hebben tegen zo'n grote lompe vent, ik zou mijn hond daar dus echt niet aan wagen.
Maar ik geloof dat Sweetie een JR is hé, die zal niet veel in te brengen hebben tegen zo'n grote lompe vent, ik zou mijn hond daar dus echt niet aan wagen.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- Turbo!
- Zeer actief
Sweetie is geen jr hoor, laat het er niet horenvinkje schreef:Ja dat zijn geen leuke dingen.
-
mariabel
- Zeer actief
benieuwd hoe het met de hond afloopt.. zijn baas .. daar heb ik geen goed woord voor over...
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Volgens mij moet de politie aangifte opnemen als jullie aangifte willen doen. Anders even een mailtje naar AT5 ofzo? Aandacht van de media doet vaak wonderenTurbo! schreef:Ik ga straks als ik het avondrondje heb gelopen even langs de buuf van verderop kijken hoe het met het andere slachtoffer is.