Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
weer met lijfje naar de da geweest
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
weer met lijfje naar de da geweest
ze heeft ws gisteravond een stuk van een aluminium ovenschotelbakje naar binnengewerkt. vanmorgen heeft ze een paar keer gespuugd en was ze erg likkerig en slikkerig, in aanvallen. ook heeft ze van een tijdschrift het plastic gehaald en opgegeten, dit is er met spugen wel uitgekomen. ze heeft veel gedronken. buiten was er niets aan de hand en liep ze vrolijk mee. ze is ook niet ziek ofzo maar haar buik was wel een beetje opgezet. na het wandelen vanmorgen ging ze weer slapen. toen werd ze wakker en likte alles van de grond en van de tafel, ik ben met haar naar buiten gegaan en daar at ze veel gras en ze heeft gepoept. daarna ging ze weer rustig liggen maar daarna kreeg ze weer een slikaanval. ik heb de da gebeld en kon moest meteen komen, ze waren bang voor een torsie. ik niet zo, daar leek het niet op maar ze heeft wel duidelijk ergens last van. de da zei meteen dat het geen torsie was maar heeft haar een prik gegeven tegen het braken en isogel meegegeven. nu maar hopen dat wat haar dwars zit er vandaag of morgen uitkomt.....

-
Huge & Denver
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bordeauxdog & Engelse Cocker Spaniel
Re: weer met lijfje naar de da geweest
Ojee.....ik duim dat wat er zit (als er nog wat zit) er nu uit gaat komen hoor! Sterkte!

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Vreselijk, zo'n vuilnisvat
Hoop dat het er zonder schade weer uitkomt, wat het ook is!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Oh lijf aluminiumbakje is ook niet om op te eten! Gelukkig heb je geen gaatjes anders doet dat behoorlijk pijn. Ik hoop dat alles er snel uitkomt en dat je hier wat van leert!

- Hutsje
- Zeer actief
ze jat en vreet altijd van alles maar ze heeft tot nu toe nog nooit iets gegeten dat niet eetbaar was. behalve nu dus en ik vrees dat ze er niet veel van leert hoor
. ze heeft nu geen slik en braakneigingen meer maar ze is wel suf. duidelijk niet lekker. ik geef haar zo de isogel, hopelijk helpt dat.

-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hutsje schreef:ze heeft ws gisteravond een stuk van een aluminium ovenschotelbakje naar binnengewerkt. vanmorgen heeft ze een paar keer gespuugd en was ze erg likkerig en slikkerig, in aanvallen. ook heeft ze van een tijdschrift het plastic gehaald en opgegeten, dit is er met spugen wel uitgekomen. ze heeft veel gedronken. buiten was er niets aan de hand en liep ze vrolijk mee. ze is ook niet ziek ofzo maar haar buik was wel een beetje opgezet. na het wandelen vanmorgen ging ze weer slapen. toen werd ze wakker en likte alles van de grond en van de tafel, ik ben met haar naar buiten gegaan en daar at ze veel gras en ze heeft gepoept. daarna ging ze weer rustig liggen maar daarna kreeg ze weer een slikaanval. ik heb de da gebeld en kon moest meteen komen, ze waren bang voor een torsie. ik niet zo, daar leek het niet op maar ze heeft wel duidelijk ergens last van. de da zei meteen dat het geen torsie was maar heeft haar een prik gegeven tegen het braken en isogel meegegeven. nu maar hopen dat wat haar dwars zit er vandaag of morgen uitkomt.....
Dit is precies waar Kenzo dus af en toe last van heeft. Zuigt ze dan ook veel lucht naar binnen? Beterschap met het kind en zeg maar dat ze niet van die rare dingen moet eten
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Wat lastig dat ze op het moment ook niet eetbare dingen naar binnen werkt 
Kan een stuk van zo'n bakje kwaad?
Weet je zeker dat ze nog niet wat anders naar binnen heeft gewerkt?
Sterkte
Sterkte
- Hutsje
- Zeer actief
nee, ze zuigt geen lucht naar binnen. ze is wel een beetje zieligjes hoorDemi schreef:Hutsje schreef:ze heeft ws gisteravond een stuk van een aluminium ovenschotelbakje naar binnengewerkt. vanmorgen heeft ze een paar keer gespuugd en was ze erg likkerig en slikkerig, in aanvallen. ook heeft ze van een tijdschrift het plastic gehaald en opgegeten, dit is er met spugen wel uitgekomen. ze heeft veel gedronken. buiten was er niets aan de hand en liep ze vrolijk mee. ze is ook niet ziek ofzo maar haar buik was wel een beetje opgezet. na het wandelen vanmorgen ging ze weer slapen. toen werd ze wakker en likte alles van de grond en van de tafel, ik ben met haar naar buiten gegaan en daar at ze veel gras en ze heeft gepoept. daarna ging ze weer rustig liggen maar daarna kreeg ze weer een slikaanval. ik heb de da gebeld en kon moest meteen komen, ze waren bang voor een torsie. ik niet zo, daar leek het niet op maar ze heeft wel duidelijk ergens last van. de da zei meteen dat het geen torsie was maar heeft haar een prik gegeven tegen het braken en isogel meegegeven. nu maar hopen dat wat haar dwars zit er vandaag of morgen uitkomt.....
Dit is precies waar Kenzo dus af en toe last van heeft. Zuigt ze dan ook veel lucht naar binnen? Beterschap met het kind en zeg maar dat ze niet van die rare dingen moet eten

- Hutsje
- Zeer actief
de da was niet bang voor dat stukje aluminium (ALS ze dat naar binnen gewerkt heeft, dat weet ik ook niet zeker maar dat denk ik) maar meer voor een torsie maar toen hij haar gezien heeft viel dat meteen af. ze is wel gevoelig op haar maag. ik weet niet zeker of dat het enige is, ze is vanochtend vroeg toen wij nog in bed lagen wel aan het stofzuigeren geweest, toen zag ik ook dat ze het plastic van dat blad afgehaald had. en dat heeft ze volgens mij bij gebrek aan gras gedaan. maar gekke dingen lagen er niet.ranetje schreef:Wat lastig dat ze op het moment ook niet eetbare dingen naar binnen werkt
Sterkte

- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Geef lijfje maar een dikke knuffel van ons! Hopen dat ze snel opknapt.

- Hutsje
- Zeer actief
tnx, ik zal hem doorgevenbekooij schreef:Geef lijfje maar een dikke knuffel van ons! Hopen dat ze snel opknapt.

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
domme domme lijf
eet toch alleen wat eet baar is ipv je baasje steeds weer te verrassen
knuf voor je meisje jessica
eet toch alleen wat eet baar is ipv je baasje steeds weer te verrassen
knuf voor je meisje jessica
Fenneke en Baloe

- Flo'ke
- Zeer actief
Autch
hoe gaat het vandaag met haar?
Dikke knuffel voor je meissie
Dikke knuffel voor je meissie
- Hutsje
- Zeer actief
op zich wel goed, ze heeft heel veel gepoept maar er is geen aluminium uitgekomen. wel heel veel , en er zat veel haar bij en ook iets van karton
. ze heeft echt 7 of 8 keer gepoept en ik vraag me af of alles er nu uit is. we zijn net lekker naar het bos geweest en ik merkte verder niets aan haar.

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Lijfje is een muts
Maar wel een leuke, dus doe maar een knuffel
Maar wel een leuke, dus doe maar een knuffel
En de groeten van de mannen 

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hopelijk is alles er nu uit Jessica
, houd het nog maar even goed in de gaten.
Sterkte met het allesvretende monster.
Sterkte met het allesvretende monster.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Oww Lijf
Fritz zegt dat je dan voortaan maar wat lekkers neer moet leggen voor Lijf, dan hoeft ze tenminste geen aluminium te eten.
Fritz zegt dat je dan voortaan maar wat lekkers neer moet leggen voor Lijf, dan hoeft ze tenminste geen aluminium te eten.

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Nou als ze al zoveel gepoept heeft zal ze het ongetwijfeld wel kwijt zijn nu, Nap is toen ook zo ziekjes geweest van karton.. maar hij heeft er ook niet echt van geleerd 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
S@ndr@
- Zeer actief
ze houdt je wel bezig he, hoover
, hopen dat alles er via de achterkant maar weer uitkomt 
- Hutsje
- Zeer actief
nou, nog steeds niet blijkbaar. vanmorgen was ze een beetje kwijlerig en heeft tijdens het uitlaten gewoon gepoept maar vanmiddag in het veld kwam er weer een gedraaid stuk zacht plastic uit van een cm of 30. nog steeds geen alufolie gezien maar wie weet heeft ze dat ook wel niet gegeten.cloris schreef:Nou als ze al zoveel gepoept heeft zal ze het ongetwijfeld wel kwijt zijn nu, Nap is toen ook zo ziekjes geweest van karton.. maar hij heeft er ook niet echt van geleerd