Wil je nu zeggen dat die kont van jou is.??Nanna schreef:
Die zou ik ook niet loslaten op de kinderspeelplaats.
Moderator: moderatorteam
Wil je nu zeggen dat die kont van jou is.??Nanna schreef:

Suzanne123 schreef: Het is "erger" ..
ook als er geen bordje staat is een plaats die is ingericht als kinderspeelplaats ALTIJD verboden voor honden.
Helaas.. ik heb ook wel 's kwijlend voor zo'n omheind stuk gestaan
Bovendien zijn lang niet alle kinderen en ouder gecharmeerd van loslopende honden. ... dus helaas; het is niet sociaal en het is verboden.
Suzanne

:lol: :lol: Kon er echt geen 1 vindenmassam schreef:nanna, dít bedoel ik:
bouvierpoedel schreef:Wil je nu zeggen dat die kont van jou is.??Nanna schreef:![]()
Die zou ik ook niet loslaten op de kinderspeelplaats.

massam schreef:ik heb ook even moeten zoeken smoek
uiteindelijk gezocht op granny underwear maar was bang héél andere dingen als resultaat te krijgen, gelukkig viel het mee
Ben niet zo'n google proNanna schreef:Welnee, gewoon een beetje intelligent zoekensmoekie schreef:Nanna schud ze altijd zo uit haar mouw, die is gewoon geabonneerd op dees of gene website
Zo'n kont en dan ook nog hersens hebben.Nanna schreef:Welnee, gewoon een beetje intelligent zoekensmoekie schreef:Nanna schud ze altijd zo uit haar mouw, die is gewoon geabonneerd op dees of gene website

Als je eigen kinderen er niet zouden spelen, zou je het niet begrijpen?mariskazwart schreef: Nu spelen mijn kinderen zelf ook in die speeltuin, dus ik snap dat je je hond daar niet mag laten poepen.

He gelukkig, was al bang dat ik de enige was die dat deedAnne&Taar schreef:Hier train ik ook wel eens op die veldjes. Hier nooit een bordje gezien overigens, maar anders neem ik persoonlijk t risico wel.
Je traint vast ook op een mij bekend veldje. Waar overigens half Hengelo uitgebreid uitgebreid met de werpstok aan de weer is. Ik moet altijd op mn beurt wachten; en dan bedoel ik niet wachten op de kinderen.Maeve schreef:He gelukkig, was al bang dat ik de enige was die dat deedAnne&Taar schreef:Hier train ik ook wel eens op die veldjes. Hier nooit een bordje gezien overigens, maar anders neem ik persoonlijk t risico wel.

Bedoel je dat veld daar langs de beek, waar nu ineens drie van die palen in het veld staan die als voetbalgoal moeten doorgaan?Anne&Taar schreef:Je traint vast ook op een mij bekend veldje. Waar overigens half Hengelo uitgebreid uitgebreid met de werpstok aan de weer is. Ik moet altijd op mn beurt wachten; en dan bedoel ik niet wachten op de kinderen.Maeve schreef:He gelukkig, was al bang dat ik de enige was die dat deedAnne&Taar schreef:Hier train ik ook wel eens op die veldjes. Hier nooit een bordje gezien overigens, maar anders neem ik persoonlijk t risico wel.
O...Voetbalgoal. Dat had ik er niet van gemaakt. Wat doet zo'n ding dan ook op een hondenveld.Maeve schreef:[Bedoel je dat veld daar langs de beek, waar nu ineens drie van die palen in het veld staan die als voetbalgoal moeten doorgaan?Die is ook gewoon erg handig, dat basketbalveld vooral, voor als het gras te veel afleiding bied
Da's er ook weer 1 zonder blommenEstherK schreef:
http://www.textilia.nl/nieuws/algemeen/ ... ntversie=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer een "subtiel" teken dat je geen zin in sex hebt.smoekie schreef:Da's er ook weer 1 zonder blommenEstherK schreef:
http://www.textilia.nl/nieuws/algemeen/ ... ntversie=1" onclick="window.open(this.href);return false;

bouvierpoedel schreef:Meer een "subtiel" teken dat je geen zin in sex hebt.smoekie schreef:Da's er ook weer 1 zonder blommenEstherK schreef:
![]()
ik laat mijn hond alleen poepen waar mijn kinderen niet spelenStrega schreef:Als je eigen kinderen er niet zouden spelen, zou je het niet begrijpen?mariskazwart schreef: Nu spelen mijn kinderen zelf ook in die speeltuin, dus ik snap dat je je hond daar niet mag laten poepen.

dat zou ik dus idd ook nooit doen. Onder schooltijden is het speeltuintje altijd verlaten, leek me wel handig om daar met Spikey te oefenen op het commando "blijf".Strega schreef:Hier heeft een aantal het over lekker los kunnen laten rauzen en dat dát bij spelende kinderen niet mag, lijkt me niet meer dan verstandig eerlijk gezegd...

precies... er is een honden verbod op kinderspeelplaatsenStrega schreef:Ik snap het probleem, maar dan zou het gaan om het feit dat je de hond ook niet aangelijnd mag hebben. Hier heeft een aantal het over lekker los kunnen laten rauzen en dat dát bij spelende kinderen niet mag, lijkt me niet meer dan verstandig eerlijk gezegd...