Axl begon gisteravond met braken, de eerste keren was het braaksel bruin.
De rest van de nacht was het vooral gal wat er uit kwam, ik maak me flinke zorgen.
2 weekjes terug bij DA geweest omdat hij (wat de dokter daarna aangaf) bezig was met reverse sneezing. Axl heeft hiervoor pijn stillers gehad, en nu gaat dat dus wat beter.
Kan dit met elkaar te maken hebben? Ik ga zoiezo vandaag naar de DA, maar daar moet ik nog op wachten. Zit mezelf nu echt op te vreten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
heel veel braken...
Moderator: moderatorteam
- xsharingx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising chihuahua. teckel
heel veel braken...
Liefs.

-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: heel veel braken...
Wat vreemd van je DA, pijnstillers bij reverse sneesing is echt onnodig, het heeft met een, op dat moment, verkeerde ademhaling te maken en niet met pijn. Als jij op dat moment je hondje kalmeert en of even de snuit beet pakt gaat het over.xsharingx schreef: 2 weekjes terug bij DA geweest omdat hij (wat de dokter daarna aangaf) bezig was met reverse sneezing. Axl heeft hiervoor pijn stillers gehad, en nu gaat dat dus wat beter.
Dat braken kan best met de pijnstiller te maken hebben maar dat is een gok van mij. Succes straks.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hier ook wel eens last van reversed sneezing en dat is na kalmeren zo weer over. Maar pijnstillers daarvoor? Beetje vaag.
Succes bij de DA zometeen!
Succes bij de DA zometeen!

- xsharingx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising chihuahua. teckel
Inderdaad, heb ik axl geprobeerd kalm te maken, en proberen te laten slikken etc etc. Dat deed hij allemaal perfect maar dan nog hield het 5 minuten vol! Vandaar dat de Da pijn stillers had voorgeschreven.
Ik heb trouwens het idee dat zijn nekje ook opgezet is, zijn riempje zit normaal lekker losjes, maar nu vind ik hem behoorlijk strak zitten!
Ik heb trouwens het idee dat zijn nekje ook opgezet is, zijn riempje zit normaal lekker losjes, maar nu vind ik hem behoorlijk strak zitten!
Liefs.

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als je denkt dat zijn nek is opgezet zou ik toch maar eens verder onderzoek laten doen... Tyson van mij had na een weekend revearse sneezing ( wat we toen dachten dan) plots ene mega bult op zijn slokdarm en luchtpijp.. dikke bult in zijn nek.keel dus... kwaadaardige tumor hij lag een uur later op de ok.
Er heerst momenteel ook een hondenvirus waar braken bij hoort, ik heb van het weekend met een brakende hond gezeten.
Als je twijfelt gewoon naar de da gaan.
Er heerst momenteel ook een hondenvirus waar braken bij hoort, ik heb van het weekend met een brakende hond gezeten.
Als je twijfelt gewoon naar de da gaan.