Heb een herplaats teefje van 10maanden, loopt hier al sinds ze 7 weken is
Nou merkt ik dat bij het lopen, als ik mijn hand op haar kont leg, dat ik haar heupen voel knakken.
Ook met een wat langere wandeling of op visite bij me moeder en hond dat zij wat stram is en wat 'start' probleemptjes heeft.
Vooral met opstaan, zit of liggend heeft zij best wat moeite.
Ze staat al zolang als ze hier rond hobbelt heel onstabiel, klein duwtje en madam verliest haar evenwicht, niet dat ze omvalt maar ze moet wel een pas of 2 zetten voor dat zij weer stabiel staat, ze wiebelt ook met het lopen.
Nou weet ik bijna zeker dat haar ouders niet zijn onderzocht op wat dan ook, dus de kans is groot dat dit iets erfelijks is.
Heb vandaag de knoop doorgehakt, dat we niet langer moet wachten met dit na tekijken, dus gelijk een afspraak gemaakt bij DA in Putten, nadat ik hier goede ervaringen heb gelezen.
Afspraak staat voor 1februari, maar ohoh wat ben ik nu al zenuwachtig zeg...
Wist natuurlijk dat ik dit kon verwachten en had het ook wel verwacht, maar dat ze er ook echt last van krijgt vind ik toch wel moeilijk hoor
Het is zo een levensgenietertje, alles en iedereen is leuk, altijd vrolijk, met een kwispel en een lach. Vindt het heerlijk om te knuffelen, of haar grote vriend even flink te treiteren
Zit nu dus al met flinke spanning te wachten tot volgende week.
En nu maar duimen, dat het meevalt en dat het met eventueel wat bewegingsaanpassingen en ondersteuning lang goed gaat, want ik ben niet van plan om mijn mini meisje op te geven.
Moest het even kwijt en bedankt voor het lezen
groetjes domenique