Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Arme Sweetie
Moderator: moderatorteam
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Arme Sweetie
Al een paar dagen is ze niet zo lekker aan de diarree buiten en nu ookal twee nachten der bench helemaal onder.
Smorgens is dat niet fijn om op te ruimen maar goed.
Overdag is ze wel aardig speels en alert, maar in de nacht dus een groot drama.
Wat kan ik doen aan die diarree. Ze krijgt al sinds gisteren iets minder eten. maar vandaag wilde ik haar toch maar even op weinig zetten.
Hebben jullie tips of toch even langs de da. ik heb niet echt het idee dat het iets ernstigs is omdat der gedrag overdag gewoon is. maar vind het zo naar voor der. Mijn man en ik hebben al afgesproken dat we vannacht maar even de wekker zetten en der vannacht dus even uit gaan met der.
Maar wat kan ik der nu veilig geven om te eten. of iemand andere tips voor een hond met diarree. Ik heb het nog nooit zo aan de hand gehad namelijk.
Smorgens is dat niet fijn om op te ruimen maar goed.
Overdag is ze wel aardig speels en alert, maar in de nacht dus een groot drama.
Wat kan ik doen aan die diarree. Ze krijgt al sinds gisteren iets minder eten. maar vandaag wilde ik haar toch maar even op weinig zetten.
Hebben jullie tips of toch even langs de da. ik heb niet echt het idee dat het iets ernstigs is omdat der gedrag overdag gewoon is. maar vind het zo naar voor der. Mijn man en ik hebben al afgesproken dat we vannacht maar even de wekker zetten en der vannacht dus even uit gaan met der.
Maar wat kan ik der nu veilig geven om te eten. of iemand andere tips voor een hond met diarree. Ik heb het nog nooit zo aan de hand gehad namelijk.
- Turbo!
- Zeer actief
Re: Arme Sweetie
Kleine toevoeging ben net met haar wezen wandelen , ze gaat zes keer zitten persen waarna er niks uit komt. loopt daarna gewoon vrolijk weer verder, plast ook gewoon , bij thuiskomst heb ik even een keukenpapiertje tegen der poeperd gedrukt die was dus rood van het persen want er zit geen bloed in der ontlasting. Ze heeft ook geen koorts en geen opgezette buik.
-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
- Aantal honden: 2
Misschien gekookte kipfillet en wat rijst. Het lijkt me een virusje.
- Turbo!
- Zeer actief
ja rijst heb ik maar niet gegeven want dat is erg slecht te verteren voor een hond. Ze heeft gisteren gekookte kipfilet gegeten met de bouillon daarvan goed gedronken en vanacht was ze schoon. Buiten is der poep nog steeds dun. dus ik hou der vandaag ook nog even op de kipfilet en dan morgen maar weer langzaam opbouwen.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik zou Okugest van vsm in huis halen(is homeopatisch), werkt bij mijn honden erg goed tegen spuitpoep, als je het niet vertrouwd zou ik toch even langs de da gaan, er heersen nogal wat virusjes de laatste tijd.
Beterschap met Sweet.
Beterschap met Sweet.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
ik hoop dat Sweetie snel is ogeknapt

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Turbo!
- Zeer actief
Momenteel is ze al weer samen met prada de boel aan het terroriseren hier in huis. Dus het zal nu wel weer allemaal meevallen.
Ik wacht alleen nog wel op een vaste drol.
Ik wacht alleen nog wel op een vaste drol.