Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik ben niet druk, ik ben een vliegtuig
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
ik ben niet druk, ik ben een vliegtuig
Dieber heeft de afgelopen dagen alleen poep en plas rondjes gedaan ivm haar poot. Gisteren begon ze alweer zichzelf te worden, lekker speels en gek aan het doen. Vanmorgen toen ze merkte dat ik wakker werd nam ze een enorme sprong het bed op, lande boven op mij, en begon helemaal gek te doen en mij af te soppen. Nu doet ze al anderhalf uur lang poging tot het huis afbreken. De kamer ligt vol met alle speeltjes die normaal in de speeltjesmand liggen, heb ze al 3 keer opgeruimd. Vanmiddag maar weer een wat langere wandeling zodat ze haar energie een beetje kwijt kan. Ik wil niet weten hoe ze is als ze hetzelfde leven zou lijden als de meeste honden hier in de straat, 4 keer per dag hooguit 10 minuten buiten en dat voor de rest van hun leven.

-
kiki78
- Zeer actief
Re: ik ben niet druk, ik ben een vliegtuig
Ze heeft goed geholpen met het schuurtje opruimen, papier versnipperen, alles wat ik ergens neerzetten weer verplaatsen. Ze is nu met een diepe zucht neergeploft want het leven is maar saaaaaai. Maar jee wat ben ik blij dat haar poot de goede kant op gaat en ze langzaam weer wat meer kan lopen, moet er niet aan denken haar lang rustig te moeten houden.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hahaha...herkenbaar 
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
hier ken ik het ook hihihihi

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ow zo herkenbaar

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
kiki78
- Zeer actief
Dieber ligt nu eindelijk rustig te slapen. Ze is mee geweest naar mijn paard, heen en terug 2 keer 15 minuten lopen. Op de heen weg haar een stukje los laten lopen waarop ze keihard ging lopen rennen en Daan irriteren, heb haar maar snel weer aangelijnd aangezien ze slechter ging lopen (wat daarna snel weer verdween) Ze heeft net nog maar de helft van de pijnstillers gehad. Vanavond nog maar een spelletje doen met bekertjes en snoepjes.