Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boyke en co-ouderschap :-(

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Boyke en co-ouderschap :-(

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Sinds drie weken is mijn ex verhuisd en hebben we voor onze tieners en Boyke een co-ouderschap. Dat gaat heel goed, zoals afgesproken, dus eigenlijk moet ik heel blij zijn, maar .... ik mis hem zo :cry:
Voordat iedereen denkt dat ik een ontaarde moeder ben :wink: , ik mis mijn kinderen ook bij tijden, maar die zijn al zo zelfstandig dat ze in de week bij mij ook regelmatig hun eigen dingen doen en niet meer steeds om me heen zijn. Bovendien zie ik ze ook in de week dat ze bij hun vader zijn nog als ze eens aan komen waaien bij me :J: En iedereen die kinderen heeft weet dat het ook wel eens heerlijk rustig is zonder :engel:
Maar Boyke was er normaal altijd, ik loop dagelijks minstens een uur met hem in het bos, hij gaat mee op visite enz. enz. enz. Ik heb nu zelfs zijn kussen en speeltjes op zolder gelegd, omdat ik het zo'n rot gezicht vind dat lege kussen :(
Ik vind het echt helemaal niets zonder hond!!!!! Gelukkig halen we hem donderdagavond op voor de behendigheidles, dan kunnen we even lekker samen bezig zijn :D
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Re: Boyke en co-ouderschap :-(

Ongelezen bericht door Sas »

Tja, inderdaad wat Nanna zegt. Ik snap je wel goed hoor, ik vind het al raar als de honden bij de trimster zijn, er is normaal altijd wel een van de twee honden thuis en als er geen hondenpootjes trippelen in het huis voelt dat heel vreemd.

Maar ja, ik denk maar zo: je hoeft ook een paar dagen geen rondjes in de regen te lopen :idea:
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Ik zou er dan ook een hondje bijzoeken die je dan wel voltijd hebt.
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Je wilde toch ook een nieuwe hond? Dan is dit het moment.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik ben het eens met mijn voorgangers.. En.. Mag ik dan misschien Noah aandragen? De JR? Even een linkje zoeken..

Edit: http://www.hondenforum.nl/plaza/overpla ... 02050.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wilde hem in ieder geval even aangedragen hebben, die hond gun ik zo hard een nieuw liefdevol mandje :(

Sterkte met Boyke missen, Beau mis ik ook altijd na twee dagen al (want het is net als met kinderen, één dagje zonder is best wel lekker af en toe :engel: )
Laatst gewijzigd door Hilde op 24 jan 2011 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Oh wel balen zeg :roos: Ik mis de honden al als mn ouders ze voor een middag ergens mee naar toe nemen :smile:
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Als je er een hond bij neemt haal je wel elke keer de honden uit elkaar. Lijkt me voor de honden ook niet leuk.
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Pemba schreef:Als je er een hond bij neemt haal je wel elke keer de honden uit elkaar. Lijkt me voor de honden ook niet leuk.
Dat gaat hier prima. Nooit problemen mee. Met geen enkel koppel. Hoeft niet te zeggen dat dat daar ook zou zijn, trouwens. :wink:
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

ik kan niet anders dan me aansluiten bij mijn voorgangers.
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

oww wat vervelend!! :roos: ik zou er echt niet aan moeten denken om één week met het gemis te zitten :ugh: lijkt me verschrikkelijk om het los te laten als je inderdaad in huis zit steeds met de confrontatie en de lege mandjes en speeltjes :jank:

sterkte met het gemis! en als je niet alleen naar het bos wilt en toch wilt wandelen.. heb ik hier een leen hond zitten ;) die knuffelt je helemaal plat helemaal als hij voelt dat je verdrietig bent :lief:
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

:roos: ik zou ook zeggen..neem er een bij..dan is voor jou het huis niet zo leeg..en als boy er wel is..dubbel zoveel plezier :engel:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Nou kan me helemaal voorstellen hoor dat je hem mist. Vreselijk lijkt me dat.
Sterkte ermee :roos:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Bedankt voor jullie lieve reacties, echt top :ok: Die tweede hond was al het plan ja, maar we (mijn vriend en ik) hadden afgesproken te wachten tot we samenwonen en dat kan best nog even duren (zoon-vriend situatie :hmmm: ). Ik weet alleen niet of ik het zolang ga volhouden hoor, zeker omdat we toch allebei graag een hond willen en het daar dus over eens zijn. Ik kwam net thuis van mijn werk en dan is het huis echt zo verschrikkelijk leeg :(
Ik denk dat Boyke een teefje erbij geweldig gaat vinden en aangezien hij met teven ook heel vriendelijk en heel makkelijk in de omgang is, verwacht ik geen problemen met de week-om-week regeling met hem. Hij doet het nu ook heel goed, zo met twee huizen en ik ben dan ook beretrots op hem :mrgreen:
Ik ga het toch eens bespreken met vriendlief en zeggen dat jullie het me ook aanraden :engel:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Hilde schreef:Ik ben het eens met mijn voorgangers.. En.. Mag ik dan misschien Noah aandragen? De JR? Even een linkje zoeken..

Edit: http://www.hondenforum.nl/plaza/overpla ... 02050.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wilde hem in ieder geval even aangedragen hebben, die hond gun ik zo hard een nieuw liefdevol mandje :(

Sterkte met Boyke missen, Beau mis ik ook altijd na twee dagen al (want het is net als met kinderen, één dagje zonder is best wel lekker af en toe :engel: )
Och ja, dat is dat overgebleven hondje van die wel heel erg onfortuinelijke meisjes :( Voor mij gaat dat hondje het helaas niet worden, want een reutje bij Boyke gaat niet werken. Ik hoop ook dat hij heel snel een nieuw huisje vindt, het beestje heeft al zoveel meegemaakt.
Flevo Bordertje
Zeer actief

Browny schreef:oww wat vervelend!! :roos: ik zou er echt niet aan moeten denken om één week met het gemis te zitten :ugh: lijkt me verschrikkelijk om het los te laten als je inderdaad in huis zit steeds met de confrontatie en de lege mandjes en speeltjes :jank:

sterkte met het gemis! en als je niet alleen naar het bos wilt en toch wilt wandelen.. heb ik hier een leen hond zitten ;) die knuffelt je helemaal plat helemaal als hij voelt dat je verdrietig bent :lief:
Dat is lief van je :E: Wie weet als ik echt afkickverschijnselen naar bos en hond krijg! Ik kwam net onderweg voor mijn werk in de polder een mevrouw tegen die echt zo heerlijk met kaplaarzen het bos in dook met haar Stabij. Ben ik gelijk jaloers :oeps: Die dagelijkse dingen zitten zo in je systeem, daar sta je normaal nooit bij stil, maar nu merk ik hoe fijn ik het vind om zoveel buiten te zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”