Een wittebroodfokker :M:->Chanty<- schreef:Komt vast bij een fokker vandaan waar de garantie tot aan de deur is
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup terugbrengen
Moderator: moderatorteam
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Pup terugbrengen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Er zijn genoeg gegadigden, dus je hoeft hem niet terug te brengen.
Kan zo door naar een liefhebber
Kan zo door naar een liefhebber
- Marie-Josée
- Erelid
Als ik hem als zwabber kan gebruiken hou ik hem maar. Dan noem ik hem gewoon HaRa.
Volgens mij kun je er ook prima de auto mee in de was zetten?
Volgens mij kun je er ook prima de auto mee in de was zetten?
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
vast wel....
en anders slinger je hem in de rondte....misschien werkt hij op wind energie?
- Marie-Josée
- Erelid
Is goed!Ellepel schreef:Zal ik es kijken of ik het maken kan?
- Marie-Josée
- Erelid
Voorlopig slinger ik hem al rond aan de echte zwabber. Dan kan hij het lerenNuran Gino schreef:vast wel....
-
~Suzanne~
- Zeer actief
tootjeko schreef:Haha, dikke smile op een grijze zondagmiddag![]()
Heb je trouwens al geprobeerd er wat te eten in te stoppen aan de voorkant? Dat is de kant waar het gepiep vandaan komt.
En komt het er dan aan de achterkant weer uit na een tijdje?
Dan is in ieder geval het binnenwerk goed en mankeert het alleen wat aan de buitenkant.
:lol: :lol: :lol:
Suzanne
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als het goed is, zit er een knopje midden onder. Als je er stevig op drukt, gaat er een klepje open en dan zie je batterijen zitten. Ik vermoed dat de producent de verkeerde batterijen heeft gebruikt.
Je moet er deze in doen:

Je moet er deze in doen:

-
Neeltje
Heb je wel het juiste merk batterijen??

-
Neeltje
hahahahahhahaha zelfde idee....lieke schreef:Als het goed is, zit er een knopje midden onder. Als je er stevig op drukt, gaat er een klepje open en dan zie je batterijen zitten. Ik vermoed dat de producent de verkeerde batterijen heeft gebruikt.
Je moet er deze in doen:
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Neeltje schreef:hahahahahhahaha zelfde idee....lieke schreef:Als het goed is, zit er een knopje midden onder. Als je er stevig op drukt, gaat er een klepje open en dan zie je batterijen zitten. Ik vermoed dat de producent de verkeerde batterijen heeft gebruikt.
Je moet er deze in doen:
Zielsverwanten....

- jeanet01
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Gelukkig is dit maar gekkigheid,
Clubgenot kwam vandaag met eén pup op de club. Was na 2 dagen bij zijn nieuwe eigenaar al teruggebracht, hij maakte teveel lawaai.
Beestje was nu 8 weken oud 
Clubgenot kwam vandaag met eén pup op de club. Was na 2 dagen bij zijn nieuwe eigenaar al teruggebracht, hij maakte teveel lawaai.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- ranetje
- Zeer actief
Ita was binnen 24 uur terug bij de fokkerInge schreef:Gelukkig is dit maar gekkigheid,
Clubgenot kwam vandaag met eén pup op de club. Was na 2 dagen bij zijn nieuwe eigenaar al teruggebracht, hij maakte teveel lawaai.Beestje was nu 8 weken oud
Daarom heb ik haar.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Marie-Josée
- Erelid
Ik heb het door geloof ik, hij laadt overdag op en gebruikt die energie 's nachts.
Toch maar Duracell halen dus
Inderdaad, dit is eigenlijk het tegenovergestelde van hoe het gaat. Hij meldt zich als hij moet plassen en poepen, dat laatste doet hij alleen buiten. Hij loopt al een blokje om waarbij vooral de terugweg op een drafje gaat ( vraag me af hoe hij dat weet want ik loop elke dag een andere route)
Hij is best pittig met spelen maar stopt als je duidelijk maakt dat hij te ver gaat en dan krijg je een likje.
Het is een modelpup
Toch kan ik me voorstellen dat iemand die niet weet waar hij aan begint, die eerste dagen wanhoopt. Ik heb ook altijd een puppydip, het is een hele verantwoordeliijkheid en wel voor 15 jaar, je weet daarbij nooit hoe je hondje zich ontwikkelt, of dat nachtelijk gedoe ooit ophoudt, of hij blijft janken als hij je even niet ziet...
Je hele leven draait alleen om de pup, je kunt niet zomaar even weg etc.
Het is echt even doorbijten en dan heb je ook wat. Maar dat beseft niet iedereen, helaas.
Ik heb nu het vertrouwen dat het altijd goedkomt maar bij je eerste hond heb je dat nog niet.
Toch maar Duracell halen dus
Inderdaad, dit is eigenlijk het tegenovergestelde van hoe het gaat. Hij meldt zich als hij moet plassen en poepen, dat laatste doet hij alleen buiten. Hij loopt al een blokje om waarbij vooral de terugweg op een drafje gaat ( vraag me af hoe hij dat weet want ik loop elke dag een andere route)
Hij is best pittig met spelen maar stopt als je duidelijk maakt dat hij te ver gaat en dan krijg je een likje.
Het is een modelpup
Toch kan ik me voorstellen dat iemand die niet weet waar hij aan begint, die eerste dagen wanhoopt. Ik heb ook altijd een puppydip, het is een hele verantwoordeliijkheid en wel voor 15 jaar, je weet daarbij nooit hoe je hondje zich ontwikkelt, of dat nachtelijk gedoe ooit ophoudt, of hij blijft janken als hij je even niet ziet...
Het is echt even doorbijten en dan heb je ook wat. Maar dat beseft niet iedereen, helaas.
Ik heb nu het vertrouwen dat het altijd goedkomt maar bij je eerste hond heb je dat nog niet.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Oh, dat kan ik me ook voorstellen hoor, zeker iemand die aan zijn eerste pup begint kan flink wanhopig worden.Marie-Josée schreef:Toch kan ik me voorstellen dat iemand die niet weet waar hij aan begint, die eerste dagen wanhoopt. Ik heb ook altijd een puppydip, het is een hele verantwoordeliijkheid en wel voor 15 jaar, je weet daarbij nooit hoe je hondje zich ontwikkelt, of dat nachtelijk gedoe ooit ophoudt, of hij blijft janken als hij je even niet ziet...
Maar in het geval van de pup die mijn clubgenoot nu dus ineens had....vorige eigenaar was een ervaren africhter, dan verwacht je toch wat meer geduld.
Groetjes Inge

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
wat een nephond marie jose! breng maar terug, wordt niks
ik kan mij die puppydip trouwens goed voorstellen. heb hem ook gehad. sam was voorbeeldig, lola living hell... pascal heeft meerdere malen geroepen, nog even en ze gaat terug!
maar ook dat is goedgekomen 
ik kan mij die puppydip trouwens goed voorstellen. heb hem ook gehad. sam was voorbeeldig, lola living hell... pascal heeft meerdere malen geroepen, nog even en ze gaat terug!

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
Wilm@
Heb je wel de echte en geen neppert uit China? Lees even goed het labeltje na!

- Marie-Josée
- Erelid
Het labeltje wat onderaan zijn buik hangt? Waarvan ik dacht dat het de aan-uitknop was?
Inge, al kan ik me die dip wel voorstellen, terugbrengen is wel het laatste en al helemaal niet na een dag. Dan heb je toch totaal geen doorzettingsvermogen?
Ik ben dolgelukkig met Sancho hoor, maar een dipje heb ik vooral de eerste avond en nacht gehad. De spanning van Tomas en het gejank in de nacht kostten meer energie dan ik voorradig had.Vannacht sliep hij tot 5 uur maar het duurt dan lang voor hij na zijn plasje weer inslaapt en als hij dan gaat drammen wil ik hem best wel eens uit het raam gooien
Of hier op het forum een afhaaltijd neerzetten.Meteen
Het klinkt 's nachts allemaal een stuk harder en ik wil man en zoon niet wakker laten liggen.
Maar ik weet dat het goed komt omdat elke dag een kleine overwinning is voor puppedup en mij.
Het is nu al een geweldig hondje, hij pakt alles razendsnel op.Heerlijk, dat gericht zijn op de baas
Inge, al kan ik me die dip wel voorstellen, terugbrengen is wel het laatste en al helemaal niet na een dag. Dan heb je toch totaal geen doorzettingsvermogen?
Ik ben dolgelukkig met Sancho hoor, maar een dipje heb ik vooral de eerste avond en nacht gehad. De spanning van Tomas en het gejank in de nacht kostten meer energie dan ik voorradig had.Vannacht sliep hij tot 5 uur maar het duurt dan lang voor hij na zijn plasje weer inslaapt en als hij dan gaat drammen wil ik hem best wel eens uit het raam gooien
Of hier op het forum een afhaaltijd neerzetten.Meteen
Het klinkt 's nachts allemaal een stuk harder en ik wil man en zoon niet wakker laten liggen.
Maar ik weet dat het goed komt omdat elke dag een kleine overwinning is voor puppedup en mij.
Het is nu al een geweldig hondje, hij pakt alles razendsnel op.Heerlijk, dat gericht zijn op de baas
- ranetje
- Zeer actief
Vooral dat niet willen dat man en zoon wakker liggen kan ik me nog zo goed herinneren
Volgens mij heeft iedereen wel eens een beetje een puppydip.
Je wordt in die eerste dagen heel moe van het opletten of er een plasje gedaan gaat worden, of je tafel en stoelpoten en andere zaken niet worden aangevallen en of de pup en de andere hond elkaar een beetje kunnen velen.
Daarbij slaaptekort en kassa! de eerste dip is er.
Gelukkig dat je weet dat het overgrote deel van deze vermoeienissen redelijk vlot over gaat

Volgens mij heeft iedereen wel eens een beetje een puppydip.
Je wordt in die eerste dagen heel moe van het opletten of er een plasje gedaan gaat worden, of je tafel en stoelpoten en andere zaken niet worden aangevallen en of de pup en de andere hond elkaar een beetje kunnen velen.
Daarbij slaaptekort en kassa! de eerste dip is er.
Gelukkig dat je weet dat het overgrote deel van deze vermoeienissen redelijk vlot over gaat
- Marie-Josée
- Erelid
Ja dat is het voordeel als je een ervaren puppen-en mensenmoeder bent.ranetje schreef:Gelukkig dat je weet dat het overgrote deel van deze vermoeienissen redelijk vlot over gaat![]()
En dan nog sta je elke keer weer voor verrasingen. Toch was dat ook waarom ik weer een pup wilde.Het is altijd weer een uitdaging
- ranetje
- Zeer actief
Ik vind die uitdaging ook leukMarie-Josée schreef:Ja dat is het voordeel als je een ervaren puppen-en mensenmoeder bent.ranetje schreef:Gelukkig dat je weet dat het overgrote deel van deze vermoeienissen redelijk vlot over gaat![]()
En dan nog sta je elke keer weer voor verrasingen. Toch was dat ook waarom ik weer een pup wilde.Het is altijd weer een uitdaging
Het zijn bij elke pup weer andere dingen waar je een dip van kunt krijgen.
Maar één ding blijft het zelfde.
Het duurt niet zo vreselijk lang
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Lachen hoor dit topic.
bij mijn eerste pup had ik niks te klagen, Kelly was een scheetje, ze liep niet de hele dag achter me aan, ze lag steeds lekker te slapen, buiten liep ze gelijk lekker los mee aan de riem meelopen was ook geen punt. oke, s`nachts moest ik er wel eens uit, maar ze waarschuwde wel al en dat vond ik wel knap. Ze kon ook rustig thuis alleen blijven allemaal heel ideaal. Twee jaar later kreeg ik Bijou, nou dat was een ander verhaal, die ging zitten janken als ze alleen was, liep ook constant achter me aan, toen heb ik weleens gedacht, waar ben ik aan begonnen. Maar inderdaad die tijd gaat ook voorbij.
Mijn ervaring is wel dat mensen snel een pup terug brengen. Van Bijou haar eerste nest heb ik Nikkie terug gekregen, haar baasje vond het zo vermoeiend om een pup te hebben.
Van Tama haar nest heb ik ook een pup terug gekregen, maar dat was omdat dat baasje haar moeder ernstig ziek werd en zij voor haar moeder moest gaan zorgen.
bij mijn eerste pup had ik niks te klagen, Kelly was een scheetje, ze liep niet de hele dag achter me aan, ze lag steeds lekker te slapen, buiten liep ze gelijk lekker los mee aan de riem meelopen was ook geen punt. oke, s`nachts moest ik er wel eens uit, maar ze waarschuwde wel al en dat vond ik wel knap. Ze kon ook rustig thuis alleen blijven allemaal heel ideaal. Twee jaar later kreeg ik Bijou, nou dat was een ander verhaal, die ging zitten janken als ze alleen was, liep ook constant achter me aan, toen heb ik weleens gedacht, waar ben ik aan begonnen. Maar inderdaad die tijd gaat ook voorbij.
Mijn ervaring is wel dat mensen snel een pup terug brengen. Van Bijou haar eerste nest heb ik Nikkie terug gekregen, haar baasje vond het zo vermoeiend om een pup te hebben.
Van Tama haar nest heb ik ook een pup terug gekregen, maar dat was omdat dat baasje haar moeder ernstig ziek werd en zij voor haar moeder moest gaan zorgen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- joyce83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel
wat een heerlijk topic om te lezen als je even een werkdip hebt en denk ik ga de pauze maar eens benuttigen om hondenforum te lezen. Echt heerlijk gelachen met tranen in mijn ogen. Hoop dat je iets hebt aan de tips waar de knopjes zouden kunnen zitten!
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
- ranetje
- Zeer actief
Mijn verslaving is aanzienlijk minder gewordenInge O schreef:
en daarom moet ik als puppieverslaafde telkens weer een nieuwe dosis.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Met deze heb ik denk ik ge-OD'd. Voorgoed genezen van de gedachte ooit nog weer een pup in huis te halenranetje schreef:Mijn verslaving is aanzienlijk minder gewordenInge O schreef:
en daarom moet ik als puppieverslaafde telkens weer een nieuwe dosis.
Als je de auto er mee in de was wilt zetten heb ik nog een tip.
Pak de accuboormachine, frut het uitstekende onderdeel aan de kant waar de worsten uitkomen er in, even stevig aandraaien, en je hebt een prácht van een polijstmachine
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Wilm@
Hè gelukkig, je hebt in zijn puppypakketje de gebruiksaanwijziging gevonden.Marie-Josée schreef:Ik heb het door geloof ik, hij laadt overdag op en gebruikt die energie 's nachts.
Toch maar Duracell halen dus![]()
Goed lezen hoor, en als je nog probleempjes hebt breng het dan maar hier naar toe.