En voor er kritiek komt: op het moment dat ik wilde gaan aaien was ze nog rustig maar door mijn toenadering en het feit dat zij dus alweer bezig was met die pensstaaf werd ze daar opgewonden van. Met die pensstaaf wacht ik dus nog maar even
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze raakt nog eens een oog kwijt...
Moderator: moderatorteam
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Ze raakt nog eens een oog kwijt...
Tjongejonge, belandt er weer een vinger van mij in een oog van Dora :N: . Geen bloed deze keer gelukkig en ze heeft er helemaal niets van (ook niet vlak erna), maar getverdegetver wat een smerig gevoel is dat en wat schrik ik er van. Ik wilde haar een aai geven, maar ze was wat opgewonden, omdat ze altijd een pensstaaf krijgt na het wandelen en waar een miliseconde eerder nog het hoogste punt van hoor hoofd zat, zat nu dus ineens een oog
.
En voor er kritiek komt: op het moment dat ik wilde gaan aaien was ze nog rustig maar door mijn toenadering en het feit dat zij dus alweer bezig was met die pensstaaf werd ze daar opgewonden van. Met die pensstaaf wacht ik dus nog maar even
.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Re: Ze raakt nog eens een oog kwijt...
Die pensstaaf was er nog niet eens
. Pfff, ik heb geen enkele andere hond ooit in een oog geprikt en haar nu twee keer in een maand
. Het voelt echt alsof je er in wegzinkt, wat natuurlijk allemaal wel meevalt maar bah
. Domme druktemaker die ze is
.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Of aangeven met je mond en dan de handjes netjes op de rugNanna schreef:Voortaan pensstaaf geven met handschoenen aan
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- nuuz
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler kruising met zeehond en Argentijnse loeder
- Aantal honden: 2
Wie het laatst lacht is traag van begrip...

-
Strega
- Zeer actief
Haha nou ik kom er wel weer overheen hoor
. Maar telkens als je er aan denkt, voel je dan je vinger weer in dat oog verdwijnen haha, baaahh! Maar goed, inmiddels weet ik mooi wel dat ogen best wat kunnen hebben
.