Vanochtend is het nieuwe behendigheidsblok gestart en we deden voor het eerst mee in de 'wedstrijdgroep'. Ik geloof trouwens niet dat er enorme wedstrijdlopers tussen zitten, maar het is het niveau wat overblijft na 1 en 2, zeg maar
Mijn twee stiefkinderen vinden het onwijs leuk om mee te mogen doen. Stiefdochter R. (die ook het afgelopen blok samen met mij heeft gedaan) en ik wisselen in de les elkaar af. De meeste oefeningen doen ze 2x, dus kunnen we mooi allebei het een keer doen. Stiefzoon D. mag nu het op zondag is ook mee. Die mag voor de les en na de les voorzichtig beginnen met Frenk wat sprongetjes laten doen en dergelijke. Tijdens de les legt hij gevallen latjes terug (heel handig
Ik vrees echter dat het niet lang duurt eer ik mijn plek in de les aan hem af zal moeten staan
Frenk maakt het intussen geen bal meer uit wie er naast hem loopt. De eerste keren vond hij het nog gek als ik achter bleef, maar nu loopt hij net zo gemakkelijk met R of D als met mij.
Ik vind het zo geweldig om ze samen bezig te zien. De kinderen hebben plezier, de hond heeft plezier. En ze nemen het heel serieus. Luisteren goed naar de aanwijzingen en je ziet ze toepassen wat ze leren. Ze stralen alledrie (en ik waarschijnlijk ook hoor). Zo leuk
Onze opdracht voor dit blok: Frenk voor ons uit laten werken. Hij beheerst de toestellen, maar wij remmen hem af door hem teveel naast en achter ons te laten lopen. Ik ben heel benieuwd hoever we daarmee gaan komen. Ik zag deze les meteen al resultaat van aanpassingen die ik deed, dus dat is erg leuk
Jullie kunnen er verder niks mee, maar ik vond het zo genieten! Ik moest het even kwijt