Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
oh die is leuk, ik heb zo'n boekje met hele hondjes,
ik kan er vandaag wel weer is naar kijken die pootjes lukken me niet
daar heb je met zo'n magneet natuurlijk geen last van.
nu eerst maar is lekker wandelen
ramoon schreef:oh die is leuk, ik heb zo'n boekje met hele hondjes,
Leuk zijn ze he! Dit is deel twee van hetzelfde boekje, en daar staan nu ook magneten in. Het was wel een crime om geschikte te vinden, die uit het boekje waren niet voor een leuk prijsje te krijgen. Deze memomagneten voldoen ook en heb ik bij de boekhandel gekocht Ze zijn 4 cm. Ik heb wel het patroon moeten aanpassen.
Boutje schreef:Ooooo die is leuk!
Ik heb ook al hele hondjes gehaakt EN ik heb een heel groot magneetbord in de keuken EN ik zit vast met een spierscheur...
Heb je een ISBN nummer voor me? Dan zend ik man op pad, ik wil ASAP dat boekje .
Boutje schreef:Fijn, bedankt!
Ben ondertussen ook een trui aan het breien, op weg naar school wol gehaald, tegen dat het boekje hier is is die wel af (met naalden nr 5,5 dus schiet goed op) .
Leuk! Knap ook. Ik heb ook breinaalden gekocht en ben nu aan een hele simpele muts bezig, maar echt, breien kan ik niet. Heel frustrerend. Nou ja, ik kan het wel, maar vind het dan niet zo netjes, en ik wil het meteen goed goed goed doen!
Ben ondertussen ook een trui aan het breien, op weg naar school wol gehaald, tegen dat het boekje hier is is die wel af (met naalden nr 5,5 dus schiet goed op) .
Leuk! Knap ook. Ik heb ook breinaalden gekocht en ben nu aan een hele simpele muts bezig, maar echt, breien kan ik niet. Heel frustrerend. Nou ja, ik kan het wel, maar vind het dan niet zo netjes, en ik wil het meteen goed goed goed doen!
Waar koop jij het garen? Ik kan geen goed garen vinden, ben ook bezig met andere diertjes. Konijnen enzo
Waar koop jij het garen? Ik kan geen goed garen vinden, ben ook bezig met andere diertjes. Konijnen enzo
Oh leuk! Zet je wel een fotootje neer als je klaar bent? Ik gebruik garen van Philder en/of Catania geloof ik. Hier te koop bij een wolwinkeltje.
ramoon schreef:oh die is leuk, ik heb zo'n boekje met hele hondjes,
Leuk zijn ze he! Dit is deel twee van hetzelfde boekje, en daar staan nu ook magneten in. Het was wel een crime om geschikte te vinden, die uit het boekje waren niet voor een leuk prijsje te krijgen. Deze memomagneten voldoen ook en heb ik bij de boekhandel gekocht Ze zijn 4 cm. Ik heb wel het patroon moeten aanpassen.
even kijken van de week bij mijn hobby winkeltje ze zijn zo schattig